Positiivisesti yllättänyttä asiakaspalvelua

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mut sä saat kilometrikorvaukset!! Niillä rikastuu, yks Heikki kerto eilen Ykköspesässä.
Ei se saa ku senttikorvauksia eikä niillä Moen tapauksessa todellakaan rikastu, sitäpaitti se ei ollu Heikki vaan Ludmila ja se paikkakaan ei ollu Ykköspesä vaan Syvälampi. Muuten ihan oikein.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
OoPee sanoi:
Ei se saa ku senttikorvauksia eikä niillä Moen tapauksessa todellakaan rikastu, sitäpaitti se ei ollu Heikki vaan Ludmila ja se paikkakaan ei ollu Ykköspesä vaan Syvälampi. Muuten ihan oikein.
No pääasia että paikkakunta oli oikein!! Mitä sillä ny niin välii on jos muutaman sanan unohtaa tai muistaa väärin. :mad: Jos sellasen ymmärtäis väärin (ja sähän mm. ymmärsit ihan oikein!! :ahem: ) niin se ois vaan lukijan ihan oma moka!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Runar ja Kyllikki sanoi:
No pääasia että paikkakunta oli oikein!! Mitä sillä ny niin välii on jos muutaman sanan unohtaa tai muistaa väärin. :mad: Jos sellasen ymmärtäis väärin (ja sähän mm. ymmärsit ihan oikein!! :ahem: ) niin se ois vaan lukijan ihan oma moka!
Totta. Tyhmähän sitä pitäis olla, jos ei tuosta hiffaa :mad:

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Runar ja Kyllikki sanoi:
No sitä mä nyt pidän ilmanmuuta selvänä että jos meen duunia tekemään ventovieraaseen paikkaan vieläpä puhelimitse pyhäpäivänä hälytettynä, niin tottakai kirjoitan ihan normaaliin tapaan laskun.
Mulla ei ollut tiedossa, että sä teet tuota työksesi. Eikä se mun mielestä tuosta sinun kertomuksestasi käy selville. Ehkä jossakin olet maininut, mutta on mennyt ohitse. (En ole välttämättä lukenut kaikkea ja olen pitänyt osaa kirjoituksistasi pelkkänä huulenheittona)

En kyllä käsitä, miksi et alkanut tekemään sitten kunnollista laskua, kun "kaveri" alkoi puhumaan hövelisti pullakahveista ja jos ei olisi maksanut, niin tokihan sen jutun olisi voinut riitauttaa.

Ehkä vastaisuuden varalle tosta tilanteesta oppi jotain eli kannattaa tosiaan sopia etukäteen.

Tämä kaikki ei vieläkään tietysti poista sitä asiaa, että aikamoinen mulkvisti tämä sun asiakkaasi oli... :D
Ethän säkään töissäkäymisestäsi erikseen mainitse, että saat sieltä oikein palkkaakin?
Ei kuulu oikeastaan asiaan, mutta olen mäkin joskus muinoin eli mun uran alussa tehnyt pikkufirmoille atk-hommia. Yksityisiä tuttuja olen auttanut kun on tullut tarvetta ja olen niistä jotain hintaa saanutkin.

Ihan erilainen tilanne olisi jos mulla olisi ollut firma/toiminimi ja olisin tehnyt sitä työnäni (tai edes säännöllisenä sivutyönä jne.)

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Muistanette, kun kerroin talvipakkasten aikaan digikamerastani, jonka näyttö meni rikki. Siitä oli kuvakin täällä. Silloin liikkeessä sanottiin, että ei voi mitään. Jos takuukuitti olisi ollut tallessa, niin olisi kuitenkin voitu lähettää maahantuojalle. No, se jäi siihen. Pidin itseäni syyllisenä, kaippa olin kolhinut.

Veroehdotuksen kuitteja hakiessani löysin takuukuitin ja vein sen kera kameran viime viikolla myyjäliikkeeseen. Tänään soitettiin, että kameran voi hakea. Siihen on maahantuojalla tms. vaihdettu uusi näyttö. Jess! Hyvä Anttila. :thumbup: (Ei Sirkka-Liisa)

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Formulanomi sanoi:
Mulla ei ollut tiedossa, että sä teet tuota työksesi. Eikä se mun mielestä tuosta sinun kertomuksestasi käy selville.

Niin, siis eihän se koneiden korjaaminen mun varsinainen työ ole. Kyllä se on edelleen softanteko ja siihen liittyen esim. käyttisasennukset yms. Mutta jos puuseppä kutsutaan paikalle ja paikalla tartteekin tehdä pikkunen betonivalu, jonka puuseppä osaa, niin kyllähän se puuseppäkin ihan normaalisti veloittaa silti.
Miksen kylmästi lyönyt laskua tyypille käteen? Ihan silkasta vittuuntuneisuudesta ja ällistyneisyydestä. Mielessä kävi myös, että nyt on joku ulkopuolinen taho (=se suosittelija) antanut väärän kuvan asiasta tuolle tyypille, koska se ei selkeestikään ihan aidosti tajunnut että sen ois tarvinnut maksaa siitä oikeesti jotain...ja siksi annoin homman olla.
Lisäks sellanenkin juttu, että näin pienessä kunnassa jutut kiertää, enkä halua sellasta mainetta mitä tuosta pahimmillaan voisi syntyä. "Vastapuoli" asiassa saattaa hyvinki olla toiminut hyvässä uskossa suosittelijan juttujen perusteella ja jos olisin alkanut laskuttaa, jutut kylällä olisivat hänen käsityksensä mukaiset.
Tosta opin sen, että vaikka miten luotettavan tuntuinen tyyppi tahansa kutsuu duuniin, niin hinta sovitaan aina etukäteen pennilleen. Ennen ei koskaan ole tarvinnut näissä "hälytyskeikoissa" niin toimia. Noh, sinänsä mä voisin tietty tulevaisuudessa kieltäytyä kaikista tämäntyyppisistä keikoista, jotka ei suoraan ole mun alaa, mutta jotka mitä luultavimmin osaan. Se saattais olla ehkä jopa se paras vaihtoehto.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Minullakin on Anttilan takuista erityisen hyviä kokemuksia :) Jopa puhtaasti takuuajan jälkeiseltä ajalta :thumbup:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Sam sanoi:
Minullakin on Anttilan takuista erityisen hyviä kokemuksia :) Jopa puhtaasti takuuajan jälkeiseltä ajalta :thumbup:
Minähän ostin Anttilasta tyhjän digikamerapakkauksen. :rolleyes:

Toimittivat sitten kameran! :ahem:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Runar ja Kyllikki sanoi:
Mut sä saat kilometrikorvaukset!! Niillä rikastuu, yks Heikki kerto eilen Ykköspesässä.
44 senttiä kilsalta. :(

Kyllä siinä tulee ryggeni kipeeksi jos tuolla meinaa rikastua. Jos tavoitteena on 30000€, niin saahan siinä polkea kuin tulpatonta mopoa. :mad_old:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Duunikaveri kerto mulle muuten tossa aamusella hieman vastaavan kokemuksen kuin Runarilla oli. Hänellä on kaveri, joka on ammatiltaan jonkun sortin asentaja (vissiin vesijohto, kaasu jne., en sen tarkemmin kyselly). Duunikaveri on tälle kaverilleen useammankin kerran fiksannu tietokoneen kuntoon, ilmaiseksi tietysti. No tuli sitten kerta, jolloin duunikaveri tartti vastapalvelua ja pyys tätä kaveriaan auttamaan. Teki välittömästi selväksi, että ihan ilmatteks hän ei tätä tee vaan tuntiliksalla. Duunikaveri ei viittiny sitten mitään sanoa vaan oli maksanut, mutta seuraavan kerran kun tää asentelija sitten kaipas tietokoneapua, oli duunikaveri todennu, että tuun kyllä, mutta tuntiliksalla (joka ihan sattumalta oli täsmälleen sama kuin se, jonka hän oli tuolle kundille maksanut ;)). Kundi oli ruvennu ihmettelemään, että minkä helvetin takia tästä nyt pitäis maksaakkin. Duunikaveri selitti, että jos kerran hänkin veloittaa avusta, niin tottakai sitten toistekinpäin. "NIIN MUITTA SE ON IHAN ERI ASIA! toi on vaan tommosta pelailua mitä sä teet, mä teen ihan oikeeta duunia" :rolleyes:

Oli kuitenkin sitten pienen keskustelun jälkeen tullut järkiinsä ja todennut, että "tavallaan sä oot kyllä oikeessakin" :D Tän jälkeen sopivat, että vastasaisuudessa kumpikin auttaa toisiaan ilmatteks :rolleyes:

Oli sitten pakko kertoa duunikaverille toi Runarinkin tarina :thumbup:

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
OoPee sanoi:
Oli kuitenkin sitten pienen keskustelun jälkeen tullut järkiinsä ja todennut, että "tavallaan sä oot kyllä oikeessakin" :D Tän jälkeen sopivat, että vastasaisuudessa kumpikin auttaa toisiaan ilmatteks :rolleyes:
Tuosta jäi epäselväksi, että vedätettiinkö taas nörtiltä yhdet asennusmaksut :confused:

Thunder

Vihan aiheuttaja
Moe Szyslak sanoi:
Minähän ostin Anttilasta tyhjän digikamerapakkauksen. :rolleyes:

Toimittivat sitten kameran! :ahem:
Aika kallis pakkaus, mutta kamera ilmainen.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Yleensä kun kerrotaan "kaverille kävin näin", "duunikaverille kävi noin" jne. niin oikeasti sankarina on ollut kertoja itse :idea:

Myönnätkö Oopee suosiolla :rolleyes:

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jaska sanoi:
Yleensä kun kerrotaan "kaverille kävin näin", "duunikaverille kävi noin" jne. niin oikeasti sankarina on ollut kertoja itse :idea:

Myönnätkö Oopee suosiolla :rolleyes:
Yleensä tommosissa tilanteissa on kyse siitä, että tää "kaveri" on tehny jotain noloa. Nythän kuitenkin se, jonka olis syytä nolostua, ei ollu tää duunikaveri vaan se toinen ;)

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
OoPee sanoi:
Yleensä tommosissa tilanteissa on kyse siitä, että tää "kaveri" on tehny jotain noloa. Nythän kuitenkin se, jonka olis syytä nolostua, ei ollu tää duunikaveri vaan se toinen ;)
No mikset sit suoraan myöntänyt, vaan piti käyttää viatonta duunikaveria syntipukkina :confused:

jps

nimimerkkien jahtaaja
Sijainti
täällä
OoPee sanoi:
. Kundi oli ruvennu ihmettelemään, että minkä helvetin takia tästä nyt pitäis maksaakkin. Duunikaveri selitti, että jos kerran hänkin veloittaa avusta, niin tottakai sitten toistekinpäin. "NIIN MUITTA SE ON IHAN ERI ASIA!
Totta helvetissä se on eri asia, kysehän on siitä mihin suuntaan raha liikkuu.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
jaska sanoi:
No mikset sit suoraan myöntänyt, vaan piti käyttää viatonta duunikaveria syntipukkina :confused:
Ja tää sama kundi ihmettelee muissa otsikoissa, että miksi a) hänen kirjoituksiaan tulkitaan tahallaan väärin ja b) miksi niitä tulkitaan edelleenkin väärin, vaikka hän erikseen ilmoittaisi, ettei asia ole noin :rolleyes:

Viimeksi muokattu:

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
OoPee sanoi:
Ja tää sama kundi ihmettelee muissa otsikoissa, että miksi a) hänen kirjoituksiaan tulkitaan tahallaan väärin ja b) miksei niitä tulkitaan edelleenkin väärin, vaikka hän erikseen ilmoittaisi, ettei asia ole noin :rolleyes:
:eek!: :doubtful: