Hyökkäyksestä demokraattien ?, eivätkö muut kuin vasemmistolaiset ole demokraatteja ?Valde sanoi:Niinistön työväenehdokkaan tittelin vaatiminen on ollut markkinamielessä loistava veto. Kysymys on hyökkäyksestä demokraattien vaikutusvoimaisen retoriikan kovaan ytimeen.
Eihän toki. Eihän Filatovilla eikä Heinäluomalla ole korkeaa koulutusta. Pieni 'kevennys' lienee sallittua!Off-Topic sanoi:Kaikki korkeakoulutettuja, korkeapalkkaisia valkokaulustyöläisiä tai ammattipoliitikkoja vailla kokemusta muusta.
Itse en ainakaan ikinä ole huomannut.... :frank:VR sanoi:Se tauti on muuten aika laajalle levinnyt. Sitä esiintyy jopa F1-forumin keskustelupalstalla.
Porvarithan nimenomaan vastakkainasettelua harjoittavat. Tyyliin: Suomalaisista suurin osa on porvareita, miksi meillä on vasemmistolainen presidentti?Valde sanoi:Tähän asti Niinistön vastakkainasettelun aika on ohi -slogan on toiminut äärimmäisen hyvin.
Onx sulla nauhalla tommonen? :doubtful: :alppu:patriot sanoi:Kisa kovenee... Pitänee katsoa tuo nauhalta myöhemmin.
itse en kattonut koko showta .. jalkapalloa mieluummin :ahem:Moe Szyslak sanoi:Onx sulla nauhalla tommonen? :doubtful: :alppu:
No hei, mitä sä odotit? Keskustan kannattaja, joka katsoo Kaunareita ja wrestlingiä, totta kai se nauhottaa tollasetMoe Szyslak sanoi:Onx sulla nauhalla tommonen? :doubtful: :alppu:
Naapurissajaska sanoi:itse en kattonut koko showta .. jalkapalloa mieluummin :ahem:
Aika huono! Maan tuleva johtaja valitaan osaksi noiden keskusteluiden pohjalta....Bobakki sanoi:No hei, mitä sä odotit? Keskustan kannattaja, joka katsoo Kaunareita ja wrestlingiä, totta kai se nauhottaa tollaset
Mä en ymmärrä Jaskaa! Kaveri ravaa jatkuvasti naapurissa katsomassa telkkaa. Miksei osta omaa, kun tv:tä kerran katsoo. Kummallista toimintaa porvari Jaskalta. :nope:Sam sanoi:Naapurissa
Minulla on Topfieldille tallennettu se kohta, jossa puolustusvoimien ylipäällikkö osoittaa että hän ei tunne arvomerkkejä. Onhan se tietyllä tavalla totta ettei inttiä käymättömän naispresidentin tarvitse välttämättä kaikkia sotilasarvoja tunnistaa.Moe Szyslak sanoi:Onx sulla nauhalla tommonen? :doubtful: :alppu:
2 miljoonasta äänestäjästä tota katsoo pieni osa ja niistäkin suurin osa on jo äänestään päättänyt. :ahem:patriot sanoi:Aika huono! Maan tuleva johtaja valitaan osaksi noiden keskusteluiden pohjalta....
Aivan :thumbup: Valitaan niin pätevä presidentti seuraavaksi että virkamiehet ja neuvonantajat voidaan potkaista pellolleTörni sanoi:Minulla on Topfieldille tallennettu se kohta, jossa puolustusvoimien ylipäällikkö osoittaa että hän ei tunne arvomerkkejä. Onhan se tietyllä tavalla totta ettei inttiä käymättömän naispresidentin tarvitse välttämättä kaikkia sotilasarvoja tunnistaa.
Mutta kun presidentti on kuitenkin se, joka ylentää kaikki upseerit.
Maanpuolustuskurssin maan korkein päättäjä on kuitenkin käynyt. Jonkinlaista syventymistä asioihin häneltä pitää joka tapauksessa vaatia. Täydellinen välinpitämättömyys ja tietämättömyys armeijan asioista eivät pönkitä hänen uskottavuuttaan ylipäällikkönä.
Surkein osuus vaalitentissä oli mielestäni Halosen selvitys asiasta. Ensin Halonen selvitti, ettei hänen tarvitse olla tekemisissä aliupseerien kanssa (No miksi ihmeessä? Ovatko aliupseerit pelkkää paskaa ylipäällikön silmissä?). Sitten hän selitti että sotilaspiirit hoitavat nämä jutut.
Sitten kun tuli upseerin arvomerkki, jota Halonen ei luonnollisestikaan tunnistanut, Halonen jokelsi, ettei hänen tarvitse tietää kuinka monta näitä kutakin laatua hän mihinkin operaatioon maailmalle lähettää.
Sitten Halonen kertoi että tätä varten ovat olemassa komentajat. Ja sitten hän toivoi ettei häntä leimata, vaikka hän ei mistään mitään ymmärtänytkään.
Aivan uskomatonta!
Jos presidentti ylentää kenttäarmeijan upseerit, mutta ei tiedä mitä ne ovat, se on heikko esitys. Jos presidentti päättää joukkojen lähettämisestä, mutta ei tiedä ketä lähettää, se on vielä heikompi suoritus.
Kaikista heikoin esitys oli istuvan presidentin surkea selitys tietämättömyydestään
:thumbdown :thumbdown
:yuck: