Presidentti 2006

Äänestän presidentiksi

• Niinistöä

Äänet: 52 42,6%
  • Halosta

Äänet: 31 25,4%
  • Vanhasta

Äänet: 24 19,7%
  • Jotakuta muuta, ketä?

Äänet: 15 12,3%

• Äänestäjiä yhteensä
    122

Balthazar

Luonnollisesti.
Sijainti
Boogie Street
Nyt kun noita tv-mainoksiakin on alkanut näkymään, niin eipä voi muuta todeta kuin että kylläpä ovat pr-toimistot myyneet taas hapetonta ilmaa isolla rahalla. Minäkin olisin parin foorumilaisen kanssa sorvannut paljon puhuttelevammat kampanjat melkeinpä kelle tahansa ehdokkaalle!

Törni

Well-known member
Mr Natural sanoi:
Nyt kun noita tv-mainoksiakin on alkanut näkymään, niin eipä voi muuta todeta kuin että kylläpä ovat pr-toimistot myyneet taas hapetonta ilmaa isolla rahalla. Minäkin olisin parin foorumilaisen kanssa sorvannut paljon puhuttelevammat kampanjat melkeinpä kelle tahansa ehdokkaalle!
Kyllä rohkeus tuntuu todella puuttuvan. Tuntuu siltä että kärkiehdokkaiden mainokset ovat kuten heidän mielipiteensä; ympäripyöreitä ja harmaita, ettei vaan ärsytettäisi ketään.

Puupää

Señor Member
Sijainti
Skekkoslovakia
Törni sanoi:
Kyllä rohkeus tuntuu todella puuttuvan. Tuntuu siltä että kärkiehdokkaiden mainokset ovat kuten heidän mielipiteensä; ympäripyöreitä ja harmaita, ettei vaan ärsytettäisi ketään.
Muuten ei massoja tavoiteta...

patriot

Foorumin senaattori
Moe Szyslak sanoi:
Ei kai kepulaiset tommosia ole? :doubtful:
Ei! :nope: Ainakaan ne jotka mä tunnen. Itsehän olen erittäin avoin kaikkiin suuntiin. Toisin kuin vihainen Moe! :nope: :thumbdown

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
patriot sanoi:
Ei! :nope: Ainakaan ne jotka mä tunnen. Itsehän olen erittäin avoin kaikkiin suuntiin. Toisin kuin vihainen Moe! :nope: :thumbdown
Jaa, mun entinen NuSu-valtuustokaveri on nykyään kepuli, ja tarjosin sille kaffeet kun näin sen 17.12. ;)

Zetor

Traktormiäs
Sijainti
Walko-Wenäjä
patriot sanoi:
Sä osaat muuten helvetin hyvin peittää sen täällä foorumilla. :eek!:

Jarto

Senior Member, VIP
Sijainti
Vaasa
Herättäkää minut sitten kun....

- demarit eivät enää kiihkeästi vastusta kaikkea, joka haiskahtaa rahalta/maaseudulta tai
- suomalaiset eivät enää mussuta pakkoruotsista tai
- meillä ei ole enää SDP:n presidenttiä

Silloin minulla on upea silta myytävänä täällä Raippaluodossa. Ja halvalla lähtee!

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
No niin, Matti Vanhanen. Hieman krakaa löyhemmäksi. Kohta se alkaa. Ei käy kateeksi.

Observer

Well-known member
Tämä haastattelusarja helpotti äänestyspäätöstä huomattavasti. :thumbup:

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Yllätys oli ainakin minulle, ettei haastattelija ottanut esiin Vanhasen puheita syntyvyyden kasvattamisesta ja siitä noussutta kohua tai hänen isänsä rotupuheita. Mutta eipä tuota aikakaan loppujen lopuksi tuossa kauheasti ole.

elle

-------
Vanhanen ei osaa lausua omaa mielipidettään vaan esittää poliittista sanasalaattia selontekoihin ja olemassa olevaan järjestelmään tukien.

Presidentin näköinen, vaan ei oloinen.

Olga

.
Sijainti
lakitukossa
Vanhanen on niin kiinni nykyisessä asemassaan, että se rajoittaa sanomisia. Näin luulen.

patriot

Foorumin senaattori
Olga sanoi:
Vanhanen on niin kiinni nykyisessä asemassaan, että se rajoittaa sanomisia. Näin luulen.
Juuri näin. Ei Suomen pääministeri voi esittää syytöksiä ilman ehdottomia faktoja. Viittaan esim. Guantamo kysymykseen!

Törni

Well-known member
Olga sanoi:
Niinpä niin, Vanhasen pitää vielä vaalien jälkeenkin jatkaa pääministerinä nykyisen hallitusohjelman toteuttamista. Äänestäjien pitää näin ollen vain yrittää arvata mitä mieltä hän mistäkin asiasta on :doubtful:

patriot

Foorumin senaattori
Zetor sanoi:
Sä osaat muuten helvetin hyvin peittää sen täällä foorumilla. :eek!:
Se on pelkkää kuvitelmaa. En viitsi jälleen kerran perustella syvimpiä kantojani. En ole kuitenkaan koskaan ole esittänyt, että keskustan linja olisi ehdottomasti oikea joka ikiseen asiaan. Jos joku näin väittää valehtelee...

patriot

Foorumin senaattori
Jarto sanoi:
Herättäkää minut sitten kun....

- demarit eivät enää kiihkeästi vastusta kaikkea, joka haiskahtaa rahalta/maaseudulta tai
- suomalaiset eivät enää mussuta pakkoruotsista tai
- meillä ei ole enää SDP:n presidenttiä

Silloin minulla on upea silta myytävänä täällä Raippaluodossa. Ja halvalla lähtee!
Hei mehän ollaan melkeen naapureita! Vaasa-Isokyrö-Vähäkyrö-Laihia akseli kuntauudistuksessa...?

patriot

Foorumin senaattori
Mutku sanoi:
pienestäpä sunkin maailmas järkkyy...
No ei se nyt järkkynyt. Olin yllättynyt Olgan kannanotosta Halosen puolesta. Tai sitten käsitin väärin... :)