Presidentti 2006

Äänestän presidentiksi

• Niinistöä

Äänet: 52 42,6%
  • Halosta

Äänet: 31 25,4%
  • Vanhasta

Äänet: 24 19,7%
  • Jotakuta muuta, ketä?

Äänet: 15 12,3%

• Äänestäjiä yhteensä
    122

DFiaA

I told you so
Joo, liitytään Natoon, ja Naton raja on Pietarin portilla. Ehkä hyvässä lykyssä Venäjä provosoituu ja voidaan vallata itäsuomi takaisin.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
J.Heldenview sanoi:
Joo, liitytään Natoon, ja Naton raja on Pietarin portilla. Ehkä hyvässä lykyssä Venäjä provosoituu ja voidaan vallata itäsuomi takaisin.
No kohtahan Venäjäkin on Natossa.

Oho

Senile membrane
Sijainti
Lounaalla
Jos Halonen voittaa ketkä me ollaan voittajia, me emme ainakaan koe itseämme voittajaksi jos Haloska valitaan toiselle kaudelle.

Viimeksi muokattu:

patriot

Foorumin senaattori
Kampanjat käynnistyy todenteolla vasta tänä viikonloppuna. Kokoomuksen ehdokas pyrkii työväen presidentiksi ja uudet vaalisivutkin on auennut: www.niinisto.net. Istuvan presidentin sivut ovat olleet auki jo jonkin aikaa www.tarjahalonen.fi. Pääministeri Vanhanen aloittaa kampanjansa lauantaina ja silloin avataan myös hänen vaalisivunsa nettiin.

Knoukka

Well-known member
No Niin...istön kampanja tuupattiin sitten liikkeelle. Ja vituiksi menee. Oikeistolainen ja entinen valtionvarainministeri yrittää kalastella ääniä vasemmistolaisilla teemoilla. Kampanja ja kampanjoitava ei sovi samaan kuvaan lainkaan. Herrojen herra kahden tonnin liituraidassa ja suuhun laitetaan tennilän eskon sanat. Ei mee läpi.

Oon kyllä pettyny. Taitaa jäädä oikea vaalikeskustelu Haloskan ja Vanhasen kontille. Eli sitä ei synny. Mä veikkaan, että korkeinta profiilia vaalikampanjassaan tulee vetämään Hautala. Ja ehkä Soini. Ne on molemmat sentään alojensa asiantuntijoita, vaikka pieniä tekijöitä itse vaaleissa ovatkin.

patriot

Foorumin senaattori
KnowHow sanoi:
Oon kyllä pettyny. Taitaa jäädä oikea vaalikeskustelu Haloskan ja Vanhasen kontille. Eli sitä ei synny. Mä veikkaan, että korkeinta profiilia vaalikampanjassaan tulee vetämään Hautala. Ja ehkä Soini. Ne on molemmat sentään alojensa asiantuntijoita, vaikka pieniä tekijöitä itse vaaleissa ovatkin.
Mikäköhän ala on kyseessä? Kolme pääehdokasta ovat kyllä kaikki politiikassa ansioituneet.

DFiaA

I told you so
patriot sanoi:
Mikäköhän ala on kyseessä? Kolme pääehdokasta ovat kyllä kaikki politiikassa ansioituneet.
Vanhanen on vähäsen vastuunvälttelijä: "katsotaan nyt". Halonen ei ole vakavasti otettava muuten kuin viihdearvoltaan. Vähän sellanen Suomen pelle maailmalla.

Knoukka

Well-known member
patriot sanoi:
Asiantuntijoita ne on kaikki tyynni, mutta Soinilla ja Hautalalla on pienpuolue-ehdokkaina selkeesti helpompi profiloitua, ottaa korkeempi profiili eli puhua asioista niiden oikeilla nimillä.

Ja Soinihan on mun tietääkseni kansainvälisen politiikan asiantuntija ja Hautala ehdottoman pätevä ympäristöpoliitikko ja ihmisoikeusasiantuntija. Hyviä vaaliteemoja keskusteluun molemmat.

DFiaA

I told you so
KnowHow sanoi:
Asiantuntijoita ne on kaikki tyynni, mutta Soinilla ja Hautalalla on pienpuolue-ehdokkaina selkeesti helpompi profiloitua, ottaa korkeempi profiili eli puhua asioista niiden oikeilla nimillä.

Ja Soinihan on mun tietääkseni kansainvälisen politiikan asiantuntija ja Hautala ehdottoman pätevä ympäristöpoliitikko ja ihmisoikeusasiantuntija. Hyviä vaaliteemoja keskusteluun molemmat.
Hautala vois olla ihan hyvä YK:hon tai Birlifeen. Soini vois olla ihan pätevä, kunhan kampanja ei mene liialti jarnaamiseksi.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
KnowHow sanoi:
itse asiassa tuon mainoksen pettymys on kulunut pois, ihan järkeviä (toki ympäripyöreitä, mutta se kuulunee asiaan) Niinistö puhuu. Ja itse asiassa suhteellisen koviakin kritiikkejä heitti mm. Haloskan suuntaan.

... ehkä me tästä kisa saadaan :ahem:

Mutta toki on totta, että pienten ehdokkaiden on helpompi nostaa profiilia selkeillä asiakysymyksillä, se on heidän rooli ja sen esim. Lax on jo tehnyt...

patriot

Foorumin senaattori
jaska sanoi:
... ehkä me tästä kisa saadaan :ahem:
Toivon mukaan! Tärkeintä olis saada noi Halosen kannatusluvut nyt sellaisiksi, että tulis toinen kierros.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
patriot sanoi:
Toivon mukaan! Tärkeintä olis saada noi Halosen kannatusluvut nyt sellaisiksi, että tulis toinen kierros.
Miks? Siks että Kepu saa ittensä taas samanlaiseen taloudelliseen kuseen kuin Ahon kanssa? Ja Kepu on sentään rikas verrattuna esim. Kokoomukseen.

patriot

Foorumin senaattori
Moe Szyslak sanoi:
Miks? Siks että Kepu saa ittensä taas samanlaiseen taloudelliseen kuseen kuin Ahon kanssa? Ja Kepu on sentään rikas verrattuna esim. Kokoomukseen.
Etkö sä nyt tajua? Tässä käydään jo eduskuntavaaleja!

Archie

Well-known member
KnowHow sanoi:
No Niin...istön kampanja tuupattiin sitten liikkeelle. Ja vituiksi menee. Oikeistolainen ja entinen valtionvarainministeri yrittää kalastella ääniä vasemmistolaisilla teemoilla...
Jos Niinistö aikoo oikeasti voittaa vaalit, niin pakko on yrittää kalastella työväen äänet. Olen yllättynyt siitä röyhkeydestä tai rohkeudesta, jolla se on tehty - suorin sanoin.

VR

Syytön ja sillä sipuli
Sijainti
U15
Hesarin mukaan mainostoimisto (Bob Helsinki) ei olisi suostunut mihinkään ns. normaaliin kampanjaan.

sooda

Alan Parsa
Sijainti
the real mid-west, Seinäjoki
Willer sanoi:
Jos Niinistö aikoo oikeasti voittaa vaalit, niin pakko on yrittää kalastella työväen äänet. Olen yllättynyt siitä röyhkeydestä tai rohkeudesta, jolla se on tehty - suorin sanoin.
Onko mielestäsi typeryys rohkeaa ja röyhkeää? Jos siihen yhdistää niinistömäisen porvarillisuuden niin ehkä.