Black Leopard
Pantera negra
Masahan selvästi sanailee natosta ja kyllä-ääntä liittymiselle :nope:
No kohtahan Venäjäkin on Natossa.J.Heldenview sanoi:Joo, liitytään Natoon, ja Naton raja on Pietarin portilla. Ehkä hyvässä lykyssä Venäjä provosoituu ja voidaan vallata itäsuomi takaisin.
Sitä kyllä vahvasti epäilen!jaska sanoi:No kohtahan Venäjäkin on Natossa.
:nope:Kortteen Topi sanoi:ei mitään sittenkään... ylläpito voi poistaa tämän viestin...
Mikäköhän ala on kyseessä? Kolme pääehdokasta ovat kyllä kaikki politiikassa ansioituneet.KnowHow sanoi:Oon kyllä pettyny. Taitaa jäädä oikea vaalikeskustelu Haloskan ja Vanhasen kontille. Eli sitä ei synny. Mä veikkaan, että korkeinta profiilia vaalikampanjassaan tulee vetämään Hautala. Ja ehkä Soini. Ne on molemmat sentään alojensa asiantuntijoita, vaikka pieniä tekijöitä itse vaaleissa ovatkin.
Vanhanen on vähäsen vastuunvälttelijä: "katsotaan nyt". Halonen ei ole vakavasti otettava muuten kuin viihdearvoltaan. Vähän sellanen Suomen pelle maailmalla.patriot sanoi:Mikäköhän ala on kyseessä? Kolme pääehdokasta ovat kyllä kaikki politiikassa ansioituneet.
Asiantuntijoita ne on kaikki tyynni, mutta Soinilla ja Hautalalla on pienpuolue-ehdokkaina selkeesti helpompi profiloitua, ottaa korkeempi profiili eli puhua asioista niiden oikeilla nimillä.patriot sanoi:Mikäköhän ala on kyseessä? Kolme pääehdokasta ovat kyllä kaikki politiikassa ansioituneet.
Hautala vois olla ihan hyvä YK:hon tai Birlifeen. Soini vois olla ihan pätevä, kunhan kampanja ei mene liialti jarnaamiseksi.KnowHow sanoi:Asiantuntijoita ne on kaikki tyynni, mutta Soinilla ja Hautalalla on pienpuolue-ehdokkaina selkeesti helpompi profiloitua, ottaa korkeempi profiili eli puhua asioista niiden oikeilla nimillä.
Ja Soinihan on mun tietääkseni kansainvälisen politiikan asiantuntija ja Hautala ehdottoman pätevä ympäristöpoliitikko ja ihmisoikeusasiantuntija. Hyviä vaaliteemoja keskusteluun molemmat.
itse asiassa tuon mainoksen pettymys on kulunut pois, ihan järkeviä (toki ympäripyöreitä, mutta se kuulunee asiaan) Niinistö puhuu. Ja itse asiassa suhteellisen koviakin kritiikkejä heitti mm. Haloskan suuntaan.KnowHow sanoi:Oon kyllä pettyny. Taitaa jäädä oikea vaalikeskustelu Haloskan ja Vanhasen kontille. Eli sitä ei synny. Mä veikkaan, että korkeinta profiilia vaalikampanjassaan tulee vetämään Hautala. Ja ehkä Soini. Ne on molemmat sentään alojensa asiantuntijoita, vaikka pieniä tekijöitä itse vaaleissa ovatkin.
Toivon mukaan! Tärkeintä olis saada noi Halosen kannatusluvut nyt sellaisiksi, että tulis toinen kierros.jaska sanoi:... ehkä me tästä kisa saadaan :ahem:
Miks? Siks että Kepu saa ittensä taas samanlaiseen taloudelliseen kuseen kuin Ahon kanssa? Ja Kepu on sentään rikas verrattuna esim. Kokoomukseen.patriot sanoi:Toivon mukaan! Tärkeintä olis saada noi Halosen kannatusluvut nyt sellaisiksi, että tulis toinen kierros.
Etkö sä nyt tajua? Tässä käydään jo eduskuntavaaleja!Moe Szyslak sanoi:Miks? Siks että Kepu saa ittensä taas samanlaiseen taloudelliseen kuseen kuin Ahon kanssa? Ja Kepu on sentään rikas verrattuna esim. Kokoomukseen.
Jos Niinistö aikoo oikeasti voittaa vaalit, niin pakko on yrittää kalastella työväen äänet. Olen yllättynyt siitä röyhkeydestä tai rohkeudesta, jolla se on tehty - suorin sanoin.KnowHow sanoi:No Niin...istön kampanja tuupattiin sitten liikkeelle. Ja vituiksi menee. Oikeistolainen ja entinen valtionvarainministeri yrittää kalastella ääniä vasemmistolaisilla teemoilla...
Onko mielestäsi typeryys rohkeaa ja röyhkeää? Jos siihen yhdistää niinistömäisen porvarillisuuden niin ehkä.Willer sanoi:Jos Niinistö aikoo oikeasti voittaa vaalit, niin pakko on yrittää kalastella työväen äänet. Olen yllättynyt siitä röyhkeydestä tai rohkeudesta, jolla se on tehty - suorin sanoin.