Hurmurisija sanoi:
Naiset vieroksuisivat häntä, samoin monet nuoret miehet.
Ainakaan minä en oikein osaa ajatella entisestä ”sotaherrasta” kansakunnan hengenluojaksi, en tällaisena aikana. Enemmän kuin hänen persoonaansa (jota en edes tunne), vieroksun sitä signaalia jonka tämäntaustaisen henkilön valinta maailmalle saattaisi välittää.
Olkoonkin Hägglund suorapuheinen vaikuttaja, jollaista kaivataan ulko- ja turvallisuuspoliittisen ”munkkilatinan” keskelle (kuten Stubb ehdotustaan perusteli), luulen sellaisen liiallisen sotilaallisen fraseologian vain iskostuvan yhteiskunnalliseen keskusteluun.
Haluan Suomelle keulahahmon, joka ei jätä epäselväksi, että täällä vallitsee rauha, tasapaino, demokratia ja humaanisuus.
patriot sanoi:
Jos en nyt väärin muista, niin kaveri on puolustusvoimain komentajan paikan jätettyään monesti kehottanut Suomea harkitsemaan Nato jäsenyyttä.
Eikös hän enemmänkin ole puhunut EU:n itsenäisen puolustuksen kehittämisen puolesta ja Naton eurooppalaisen roolin merkityksen vähenemisestä.
AJ sanoi:
En tiedä tuliko jo esille, kun en jaksanut lukea muita kommentteja, mutta suomalaisilla on joku ihme pakko aina äänestää istuva presidentti uudestaan, mikäli vain mahdollista. Kekkosen ajan jäänteitäkö moinen, vai joku YYA:n salainen lisäpykälä?
Toisaalta aika ymmärrettävää, että ihmiset pitävät omasta ehdokkaastaan, jonka itse ovat virkaan äänestäneet.