Puhutko itseksesi?

Puhutko itseksesi?

  • 1. En

    Äänet: 4 11,4%
  • 2. Luultavasti en

    Äänet: 6 17,1%
  • 3. Kyllä

    Äänet: 25 71,4%

  • Äänestäjiä yhteensä
    35

sooda

Alan Parsa
Liittynyt
25.1.2001
Viestit
5068
Sijainti
the real mid-west, Seinäjoki
Puheletko itseksesi? Joudutko katselemaan ympärillesi ettei kukaan huomannut tai kuullut? Tarkistatko aina ettei ketään ole tilassa jossa aiot puhua itseksesi?
 
Viimeksi muokattu:

Mosse

Skidmark
Liittynyt
5.3.1999
Viestit
104235
Sijainti
On earth
Enpä puhu, mutta nauran kyllä välillä ääneen. Yleensä ko. tapahtuu tätä forumia lukiessa.:D
 

Olga

.
Liittynyt
13.10.2001
Viestit
40436
Sijainti
lakitukossa
Tottakai puhun. Ainakin sivulliset luulevat niin. Selitys voi olla esimerkiksi se, että puhun koiralle tai kävelen 'tapit' korvissa. :wink:
 

Knoukka

Well-known member
Liittynyt
25.5.2000
Viestit
27426
Enpä puhu, mutta nauran kyllä välillä ääneen. Yleensä ko. tapahtuu tätä forumia lukiessa.:D
Omillekin jutuille?

Itsehän puhun ja laulan ittekseni. Autoillessa stemmoja kun sattuu kiva biisi, ittekseni esimerkiksi palaveria, asiakaskäyntiä tms ennen mutta ehdottomasti eniten ihan bullshittiä.

Koirille puhun pitkillä kävelylenkeillä monesti aika abstraktejakin juttuja, kvanttifysiikkaa, neuropsykologiaa yms, joita en usko niiden ymmärtävän. Tai mistä sen tietää vaikka ymmärtäisivät paremmin kuin taluttajansa.

Ja sillon kun keskityn kirjoittamiseen ja tekstiin, en forumilla, niin luen ainakin ajatuksissani lauseet ääneen, monesti oikeasti ääneenkin.
 

Asko S.

Tonttu
Liittynyt
1.3.2002
Viestit
4146
Sijainti
Tampere
Yleensä itsekseen puhuminen rajoittuu mulla lähinnä muutamaan kirosanaan tai vastaavaan. Joskus olen kyllä muutakin jutellut, mutta enpä kyllä osaa sanoa tapahtuuko tuota parin vuoden välein vai miten... "Luultavasti en" lienee näistä vaihtoehdoista sopivin mulle.
 

Melinda

Sponsored by Sam
Liittynyt
16.2.2003
Viestit
6280
Sijainti
Melko kaukana
Puhun joskus, laulan joskus ja nauran aina kun mieleen tulee hassu ajatus tai muisto. Jälkimmäinen on yleensä se, mistä jään tahtomattani kiinni julkisilla paikoilla. Vanhemmille olen joskus sanonut, että kai se on parempi kuin itkeskellä itsekseen.
 

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Liittynyt
15.10.1999
Viestit
37045
Sijainti
Helsinki
Puhun joskus, mutta silloinkin vain jos ei ole tietääkseni muita kuuloetäisyydellä.. Kiroilua tai lauleskelua yleensä..
 

Dominic

Senior Member
Liittynyt
9.2.2000
Viestit
47813
Sijainti
Turku
Koiran kanssa varsinkin kun häärää, niin pidän jos jonkinlaista älinää ja möykkää. Aina sitä ei voi ihan puheeksikaan sanoa tai puhun kielillä!

Höpisin ja rupattelin kyllä itsekseni ennen Leeviäkin. Kai sitä kun suuremman ajan elämästään viettänyt neljän seinän sisällä nörtteilemässä niin mökkihöperyys on tullut tavaksi.
 

Myllis

Lounke-Pelle
Liittynyt
2.8.2000
Viestit
17459
Sijainti
Lounke
Vastasin luultavasti en, silla talla forumilla olen kylla joskus puhunut itsekseni... :rolleyes:

Muuten en.
 

sooda

Alan Parsa
Liittynyt
25.1.2001
Viestit
5068
Sijainti
the real mid-west, Seinäjoki
Puhun joskus, laulan joskus ja nauran aina kun mieleen tulee hassu ajatus tai muisto. Jälkimmäinen on yleensä se, mistä jään tahtomattani kiinni julkisilla paikoilla. Vanhemmille olen joskus sanonut, että kai se on parempi kuin itkeskellä itsekseen.
Nauramisessa paikka kannatta valita huolella ettei vastaantulija luule että hänellä/hänelle nauretaan.
 

NotShee

?aotuo ätiM
Liittynyt
2.9.2001
Viestit
3313
Sijainti
Lund, Skåne
Puhelen itsekseni niin paljon että kämppis varmaan ihmettelee mitä se oikeen tekee, kun ei se puhelimesa puhumiseltakaan kuulosta. :ahem::ahem::ahem::ahem::ahem::alppu::eek:
 

jps

nimimerkkien jahtaaja
Liittynyt
17.11.2000
Viestit
31093
Sijainti
täällä
Harvemmin puhun itsekseni, joskus asiakaskäyntejä tai palavereita valmistellessa tai jotain ongelmaa selvitellessä selittää sen itselleen ääneen, usein auttaa sen ratkaisussa.

Koiralle tulee juteltua, mutta en mä sitä yksikseen puhumiseksi laske. Lasten ollessa vielä vauvoja, niillekin jutteli ties vaikka mitä, vaikkei niiltä siinä vaiheessa kovinkaan paljon asian ymmärtämistä voinut odottaa.
 

Juskanen

Naisilleninen
Liittynyt
3.8.2003
Viestit
6598
Sijainti
lähiö
Hyräilen/lauleskelen hyvällä tuulella ollessani. Tätä olen pyytänyt lähistöllä olevilta anteeksi. Töissä mutisen joskus ääneen selvitellessäni asioita itselleni. Mutta tavallisesti en kyllä puhu itsekseni. Paitsi silloin, kun olen jostain syystä tolaltani.

Eli KYLLÄ, puhun itsekseni!
 
Ylös