K.Yrjola
Well-known member
KAIKILLA ois kivaa jos niissä kypäröissä ois sarvet.Dominic sanoi:Lopputulos: kellään ei oo kivaa.![]()
KAIKILLA ois kivaa jos niissä kypäröissä ois sarvet.Dominic sanoi:Lopputulos: kellään ei oo kivaa.![]()
Tässä asiassa täytyy nyt kyllä olla samaa mieltä.K.Yrjola sanoi:KAIKILLA ois kivaa jos niissä kypäröissä ois sarvet.
Tai SARVISTA KYHÄTYT KUDONNAN MALLIT!:ahem: :ahem: :ahem:K.Yrjola sanoi:KAIKILLA ois kivaa jos niissä kypäröissä ois sarvet.
Mitä ihmettä ne on?Moe Szyslak sanoi:Tai SARVISTA KYHÄTYT KUDONNAN MALLIT!:ahem: :ahem: :ahem:
Melkees samat kuin KYRVISTÄ SAHATUT MADONNON KULLIT mutta 'sananmuunnoksena'.:idea:K.Yrjola sanoi:Mitä ihmettä ne on?
Tosiaankin melkein!Moe Szyslak sanoi:Melkees samat kuin KYRVISTÄ SAHATUT MADONNON KULLIT mutta 'sananmuunnoksena'.:idea:
öö ruz sanoi:Kyllähän kypärä on/olisi pelastanut monessa tilanteessa mutta että PAKKO!
Ei kiitos, kohtahan vaaditaanjalankulkijoille tulenkestävät puvut ja vesilasin kylkeen varoitustarrat.
Jumalauta..
Törkeetä toimintaa. Tuommosissa tapauksissa pitäis antaa kauheet sakot vanhemmille.Iltapäivästä heitin lenkin niin pyörätiellä ajeli noita koululaisia kotimatkallaan. Pääasiassa ala-asteikäisiä. 28 pyöräilijästä vain neljällä(4) oli kypäräUskomatonta!
Mahtaako ne enää edes jakaa ala-asteelaisille niitä styroxpottia? Itse aikoinans moisen sain, ja pyörällähän ei saanut tulla kouluun kuin vasta kolmannella luokalla. Koulun sääntö.Iltapäivästä heitin lenkin niin pyörätiellä ajeli noita koululaisia kotimatkallaan. Pääasiassa ala-asteikäisiä. 28 pyöräilijästä vain neljällä(4) oli kypäräUskomatonta!
Tanaan Jarvenpaassa kakkosluokkailaiset olivat uimassa ja matkalla fillarilla. Kaikilla oli kyparat. :thumbup:Iltapäivästä heitin lenkin niin pyörätiellä ajeli noita koululaisia kotimatkallaan. Pääasiassa ala-asteikäisiä. 28 pyöräilijästä vain neljällä(4) oli kypäräUskomatonta!
Ei ainakaan täällä ole jaettu, mutta eipä nuo paljoa maksa. Halpa vakuutus kyllä tuo.Mahtaako ne enää edes jakaa ala-asteelaisille niitä styroxpottia? Itse aikoinans moisen sain, ja pyörällähän ei saanut tulla kouluun kuin vasta kolmannella luokalla. Koulun sääntö.
Mitä kuka missä?Moderaattorit:thumbup:
Mä oon itse saanut viriteltyä kilpafillariini kellon, vaikka ei se helppoa ole ja sitä on vähän hankala rinkuttaa.En jaksanut kaikkia kommentteja lukea, mutta Jakkuesin kommentin innostama myos kellopakko pitaisi olla pyorissa. Ei se perkele liikaa tuo ilmanvastusta kilpafillarijoillekaan jotta voi turvallisesti ilmoittaa takaatulosta.
Yleensa pyorailen itse suht nopiaan, mutta valilla on koira springerissa kiinni ja mennaan rauhassa. Sitten on naita taysaalioita ketka ei osaa kellolla ilmoittaa etta tulee takaa.
Onneks mun koira on rauhallinen, mutta josko tallainen aalio ajaa koiran paalle, saattaa olla etta se naykkasee. Siina sitten valitellaan kun koira perkele puras.
Kayttakaa saatana niita kelloja niissa fillareissa josko ohitatte, ei pitais olla liian vaikeata...![]()