henkka_ok
penkkapelle
En voi vastustaa kiusausta, pahoittelut..
Mutta olis kyllä hauskaa lukee pendellstockin selitykset tälle vertailulle
Haha, kieltämättä olisi kiva kuulla. Ja muutaman muun B-ryhmähöyrypään.En voi vastustaa kiusausta, pahoittelut..
Oli muuten kaks pätkää välissä, Murole ja Hursti. Ettei ois kuuluneet ne äänet siitä vierestä Hurstin pätkältä.Mä olin Sarvanan perään ajetulla Väärinmajan pätkällä ja siellä oli ainakin hieno aamu jo valjennut. En muista mitä kello oli, mutta ei se paljoa ollut. Vieläkin muistan, kuinka kaurapellosta nousi usva ja oli semmoinen alkusyksyn tunne. Vähän varmaan palelikin autoja odotellessa. Sarvanasta muuten kuului autojen äänet Väärinmajaan saakka...
Tällasella: http://www.youtube.com/watch?v=i-Tt2G0G0AIToivottavasti mua ei nyt lasketa pendellstockin tiimiin sen takia että kaivoin esiin tuon vuoden 85 pätkän alkamiskellonajan...
Minkälaisella Golffilla muuten tuo tämän vuoden pohja-aika tehtiin?
Nonii, sehän meni taas oikein. Harrastajakuskin vertaaminen ammattikuskiin. Kello kertoo, että nykyään pimeessä kisassa mennään etuvetokauppakassilla kovempaa ku 037:lla, 205 T16:lla tai siipi-Quattrolla aikanaan ammattitasolla. Se on ainut kiistaton asia, vaikka miten asiaa kääntelee. Ja jos Golffi ei kelpaa ni ei siinä oo montaa sekuntia Mersuun taikka ekaan M3:een, kovaa on nekin menny.Laitettaisiinpa tämä Jaakonsaari (tjsp) Golffillaan viivalle ja perään lähtemään vailla Hartsa Toivonen tai itse Maximum Attack 037:lla ja vaikka Jari-Matti BDA:lla niin nähtäisiin kiistattomasti kuinka nopea tuo Golffi oikeasti on. Olen kokolailla varma ettei olisi joukon nopein tai edes II nopein.....
7. Lars-Erik Torp 4.26Löytyisiköhän jostain Lars-Erik Torphin, Franz Wittmanin tai Jochi Kleintin pätkäaikoja Golfilla vuonna 1985 :idea:
Ehkä onkin mennyt autot sekaisin, mutta lehtikuva-arkistot voi vaihdella valikoimiltaan... Mielestäni suuremmat uskottavuusongelmat löytyy kyllä ihan tekstistä. Henkka on siis sanonut mitä? Tuskin tarkkaa kierrosaikaa, kun sellaista ei ole koskaan tähän myyttiin liitetty. Ja jos sade "saattoi liittyä" asiaan, niin enpä kovin luottaisi henkilön muistikuvan täysimittaisesta radastakaan. Nostalgialisällä olevalla heppamäärä on oikein kirsikka kakun päällä.menee artikkelin uskottavuus jo jotenkin tuohon pääkuvaan. Miksi kuvassa 037 Rally vaikka tekstissä puhutaan tietysti Delta S4?