Kenties mutta itse vanhana Subaru fanina toivon ennen kaikkea että Petter Solberg lähtisi projektiin mukaan mutta aika sen näyttää ja toki toiseksi kuskiksi Hännisen. Itse tarkoitan tällä lähinnä kautta 2013.Näinköhän tätä line-upia piilotellaan sitten syksyyn 2012 asti?
Ks. tekstinpätkä on taas Maikkarin linjaan hyvin istuvaa, hädin tuskin edes huhu. Ainakin itse sain jutusta sen kuvan, että otsikkoon oli nostettu tuo täky, jolla ei ollut mitään pohjaa.Johan on huhu ponnahtanut ilmoile että siirtyisivätkö Latvala ja Hirvonen VW:lle - - -
Ovat näköjään jotkut uutislähteet poistaneet nimen näkyvistä mutta Iltalehdellä tuo vielä oli.
Kuvan auto liittyy tai voi olla liittymättä tapaukseen. :alppu:
Kaksi vuotta ja neljä kuukautta ehdotonta, kun vie työnantajaltaan summan, joka suhteutettuna firman kokoon on samaa luokkaa kuin jos lähikaupan kassa "hukkaa" satasen. Ja kaikki (tai ainakin suurin osa) harrastuksen vuoksi.
Kaksi vuotta ja neljä kuukautta ehdotonta, kun vie työnantajaltaan summan, joka suhteutettuna firman kokoon on samaa luokkaa kuin jos lähikaupan kassa "hukkaa" satasen. Ja kaikki (tai ainakin suurin osa) harrastuksen vuoksi.
Täältä suunnalta empatiaa tuomitulle :alppu:
Se on kato vähä kalliimpaa tollanen nelikkokalusta, täytyy olla joko Nokialla duunissa niinku Ervasto tai sit omistaa maarakennuspuljun. Tosta hautaamisestahan on kyllä ennakkotapaus parin vuoden takaa Petokaivimen osaltahttp://www.iltasanomat.fi/kotimaa/lehdet-poliisi-tutkii-valtavaa-ymparistorikosta/art-1288390040104.html
Ja siinä lisää mustia uutisia rallimaailmaan liittyen