Aaa se olikin tämän vuoden puolella tuo kisa. Mutta edelleenkin epäilen että jollei M-Sportille tipahda jostain taivaasta ämpärikaupalla rahaa niin Ogier menee sivu suun VW:lle, Fordin ja M-Sportin jahkaillessa siitä jatketaanko vaiko ei.
Olet aivan oikeassa.
Malcomhan on tosin sitä mieltä, että noiden kuskivalintojen kanssa ei ole kiire. Sen toisaalta ymmärtää, jos ei ole autoa millä ajaa niin mitä tekee autonkuskilla.
JMhän siellä jo on ja siinä kuskissa laatu on jo kohdillaan. Saa nähä mitä ja millä JM ens vuonna ajelee...
Veikkaan, että Ogier on VW mies. Arvostaisin Ogierin entistäkin korkeammalle, jos mies ajelee ensi vuonna Skodan S2000lla MM-sarjassa VW tallissa.
Olisi todella mukava nähdä mihin vauhti riittää!
Hirvosen sopimuksesta kommentoisin, että tämä on Citikalle nerokas valinta. Tätä kautta ne varmisti jo nyt tallimestaruuden, tallissa on nyt kaksi hyvää kuskia.
Oma mielipide on silti, että urheilullisesti en tiedä oikeastaan mitään noi säälittävää. Toinen menee tallliin ajeleen terveisiä (ymmärrän, että palkkatyötähän tämä vain) ja toinen porukalle, haluaa itselleen apupojan ja itkee jos vähän tallikaveri alkaa haastamaan. Sen takia en näitä kumpaakaan kuskia arvosta niin paljoa kuin arvostan Ogieria tai Latvalaa. Asia mitä ei tarvitse tai voi järjellä selittää.
Toi Nasse uutinen olisi hyvä uutinen Hännisen kannalta, se vois tietää töitä VWn suunnalta, jos Nasse on poistumassa siltä suunnalta.
Ens vuoden MM-sarjasta olen todella huolissani, siitä voi tulla todellinen pannukakku. Voi kun olis siirrytty S2000siin ja pidetty kustannukset kurissa!
Nopeuseroa toki olisi ollut ja ehkä ne on sitten liian hitaita. Silmällä eroa ei välttämättä olis edes huomannut. Hännisen ajo oli monessa kohtaa esim. Neste rallissa koko porukan tyylikkäintä/näyttävintä.
No katsellaan ja odotetaan mitä tuleva tuo tullessaan.