Paddon vai Breen sekä Kosciuzsko, noin äkkinäisenä veikkauksena. Eli ei olis ketään suomalaista lähdössä maailmankiertoon?Tällä listalla voittaja on se, joka ajaa joka kisassa maaliin. Muuta ei oikeastaan tarvita.
Colin Clark: "News from Prodrive not good. Things look very bad, offered a reduced prog by FIA, but couldn't commit. Monte looks dire, maybe only one car"
https://twitter.com/#!/voiceofrally
Colin Clarkin twitter-tilin mukaan näin:KV-forumilla on huhu että Meeke olisi saanut monoa ja Minin toinen auto olisi ensi vuonna maksupaikka (ei välttämättä edes yksi ja sama kuski). Oli totta tai ei niin kaiken kaikkiaan kuulostaa siltä että auton kehittäminen taitaa jäädä haaveeksi, ja loppuaika vedetään sitten niillä mitä on.
No Meeke for Monte, doubtful for rest of season. Deal done to run Sordo + Privateer on ten rounds. Gutted for Kris, he doesn't deserve this
Ompahan edes jotain. Ei varmana Meeke ansaitse moista, mutta jos ei ole rahaa niin ei ole. Eihän sille minkään mahda.Colin Clarkin twitter-tilin mukaan näin:
Toki näin, mutta vaatimus turbosta, nelivedosta ja suorituskyvystä vs. IRC-kalusto tuli Sitruunan taholta. Loeb ja koko talli uhkas keksiä itselleen mielekkäämpää tekemistä jos heidän vaatimuksiinsa ei FIA taivu.Jälkiviisaana voi vain sanoa, että ihan turhaan kehittivät uuden luokan MM-sarjan huipulle. Taidettaisiin olla huomattavasti terveemmässä tilanteessa jos oltais vedetty tulevaisuus IRC-kalustolla.
No olisihan se siirtyminen noihin mopoautoihin ollut varsinkin kuljettajien kannalta noloa samoin kuin oli aikanaan B-ryhmän aikakauden päätyttyä. Siltikin munatonta tohua FIAlta (ei sinäänsä mitään uutta) taipua joka suuntaan kunhan joku vaan keksii jotain suustaan päästää. Sama tapahtui kun Ford ei suostunut tallimääräyksien kieltämiseen.:thumbfh:Toki näin, mutta vaatimus turbosta, nelivedosta ja suorituskyvystä vs. IRC-kalusto tuli Sitruunan taholta. Loeb ja koko talli uhkas keksiä itselleen mielekkäämpää tekemistä jos heidän vaatimuksiinsa ei FIA taivu.
Eipähän ne edes niin rajusti hitaampia, tekijämies ajaa niillä kovempaa kuin fiilistelijät wrc:llä...No olisihan se siirtyminen noihin mopoautoihin ollut varsinkin kuljettajien kannalta noloa samoin kuin oli aikanaan B-ryhmän aikakauden päätyttyä.
Eikös ihan alusta asti ole puhuttu, että Mini tarvitsee pääsponsorin, jotta WRC-hanke voi onnistua? Minun on vaikea saada BMW:n syyksi sitä, jos sille on esitelty yksi suunnitelma ja nyt pitäisi tehdä jotain muuta, tai Prodriven korttitalo kaatuu.En tiedä kuinka paljon Bemari viskoo rahaa DTM-keikkaansa, mutta olettaisi että Mini/Prodrive -projektista olisi saanut ihan mukavaakin menestystä ja julkisuutta kohtuullisella panostuksella. Nyt saadaan lähinnä noloa julkisuutta, rammalla toteutuksella.
Ongelmahan on lähes vain ja ainoastaan turbo. Turbo tuo väännön, joka tekee voimansiirrosta järjettömän kalliin. Vapareilla homma olisi pyörinyt taskurahoilla nykyiseen verrattuna.Toki näin, mutta vaatimus turbosta, nelivedosta ja suorituskyvystä vs. IRC-kalusto tuli Sitruunan taholta. Loeb ja koko talli uhkas keksiä itselleen mielekkäämpää tekemistä jos heidän vaatimuksiinsa ei FIA taivu.