Top Gear- heppujen May ja Hammond uusimmalla Top Gear at the Movies myös Toni Gardemaister pääsee näyttämään ajamisen mallia Skoda Fabia S2000:lla.
Onkos tuosta Madsin automerkistä jo varmuutta? Millä ensi vuosi mennään?Östberg luuli itsestään vähän liikoja ja nyt sitten jää Monte Carlo ajamatta, hyvin hoidettu Mads...
Onkos tuosta Madsin automerkistä jo varmuutta? Millä ensi vuosi mennään?
Sainzin on huhuttu tekevän visiitin MM-ralleihin 2013 Volkswagen Polo -autolla keikkaluonteisesti, kun Juha Kankkunen Suomen MM-rallissa 2010 Fordilla. Sainz ei kuitenkaan ole palaamassa tehdaskuljettajaksi. Vahvimmat ehdokkaat Ogierin tallikaveriksi ovat Juho Hänninen, Mads Östberg ja Jari-Matti Latvala.- On todella hienoa olla mukana Volkswagenin ohjelmassa. Minulla on hyviä muistoja VW:n ohjaimista Dakarissa ja tiedän tämän tallin voivan olla vahva MM-sarjassa. Mutta meillä on paljon työtä edessä. Lajin tällä osalla olemme uusi yrittäjä ja meidän on ajettava paljon testejä ennen kuin voimme haastaa Fordin ja Citroenin, Sainz kertoo Volkswagenin tiedotteessa.
Eikai sitä vielä ole päätetty?Eikös se Ruottista alota fiestalla.
Toivoa sopii, että siellä on hankia missä tarpoa!Eikai sitä vielä ole päätetty?
Itse olen Ruotsiin lähdössä, onko muita innokaita lähdössä tarpomaan pitkin hankia?
En pistäisi pahakseni, vaikka ei olisikaan... Siis ihan itseni kannalta, rallin kannalta kyllä saisi olla!Toivoa sopii, että siellä on hankia missä tarpoa!
Vaihtoehdot ovat Ford tai Citroen, Mini ei ole mahdollinen enää vaikka Mads myös sitä joulukuussa testasi!Eikös se Ruottista alota fiestalla.
Eli tilanne on nyt huonompi jo kuin edellisten wrc-mallien tilanteen ollessa "huonoimmillaan".Mikäli käsitin oikein tämän stoorin ruosteisilla saksan alkeilla niin Minin ja Prodriven tarina saattaa olla finito jo Monten jälkeen, eli ei kitkuteltaisi maksukuskien varassa yhtä kisaa pitemmälle:
http://www.rallye-magazin.de/rallyes/wm/nachrichten/news-detail/d/2012/01/03/prodrive-mini-ehe-vor-dem-aus/index.html
..ja samaan aikaan "rallin ääni" suoltaa tällaista hunajasoopaa:Eli tilanne on nyt huonompi jo kuin edellisten wrc-mallien tilanteen ollessa "huonoimmillaan".
Ei paha.
"WRC is actually in a better state than it has been for many years. More teams, cars opportunities, rallies!"
https://twitter.com/#!/voiceofrally
Voi voi, jos pitää paikkansa.Mikäli käsitin oikein tämän stoorin ruosteisilla saksan alkeilla niin Minin ja Prodriven tarina saattaa olla finito jo Monten jälkeen, eli ei kitkuteltaisi maksukuskien varassa yhtä kisaa pitemmälle:
http://www.rallye-magazin.de/rallyes/wm/nachrichten/news-detail/d/2012/01/03/prodrive-mini-ehe-vor-dem-aus/index.html
Jep jep, nyt molemmissa talleissa ykköskuski ja toinen talli on aivan selvästi altavastaaja taas...ja samaan aikaan "rallin ääni" suoltaa tällaista hunajasoopaa:
Olen samaa mieltä tuon turbon suhteen.Ongelmahan on lähes vain ja ainoastaan turbo. Turbo tuo väännön, joka tekee voimansiirrosta järjettömän kalliin. Vapareilla homma olisi pyörinyt taskurahoilla nykyiseen verrattuna.
MM-sarjan pitäisi sääntöjen osalta pyrkiä eroon autotehtaista, mutta se hirttää itsensä autotehtaisiin ja näiden vaatimuksiin. Putkirunkoja prässättyjen korien sijaan, niin kuka tahansa voisi rakentaa ralliauton pienen ihmisen vuosipalkalla.
Siltä se vähän vaikuttaa...Melkomoista puuhastelua tulee touhu olemaan ainakin VW:n tuloon asti. Sitten luultavasti samalla hetkellä Löebbi lopetta ja vie Citikan mennessään. Sitten on Volkkari vastaan Malcolmin autotalli...
Nämä on kyl just niin uskomatonta, ihan kuin RataSM. Miksi aina pitää hehkuttaa miten super hienoa kaikki on, vaikka sarjaan ei osallistuisi ketään."WRC is actually in a better state than it has been for many years. More teams, cars opportunities, rallies!"
https://twitter.com/#!/voiceofrally