Mun on vaikea ymmärtää autotehtaiden nopeaa hyppimistä lajista toiseen, kuten BMW: GT, FBMW, F1, Ralli, DTM. Lisäksi luulisi, että kuluttaja-aspektissa arvostettaisiin enemmän lajeja, joissa auto näyttää enemmän kuluttajatuotteilta, kuten ralli. Selvää on, ettei moottoriurheilun huipputasolla nykysäännöillä ole enää kauaa Williamseja, Saubereita tai Prodriveja. Nykysäännöillä vain suurilla markkinavoimilla on mahdollisuus pyörittää talleja (ja sääntöjä). Lisäksi F1 mahdollistaa tallin brändäämisen helpommin, koska auto voi olla Redbull ja vaikka energiajuoman näköinen. On vaikeampaa ajaa Fabialla ja olla identiteetiltään vain Redbull. Henk.koht kaikkein vähiten ymmärrän F1-moottorivalmistajia. Voisitteko kuvitella, että joku autotehdas satsaisi ziljoonia tuottaakseen vain moottorin jollekin rallitiimille jonka runko olisi merkkiä X? Karattiin aika kauas aiheesta ja vielä enemmän ralliuutisista, mutta on kyllä vaikea kuvitella toimivaa formaattia, jossa olisi mukana niin pienen budjetin tiimit, autotehtaat, markkinavoimat, media, katsojat ja kattojärjestöt.