Hienoja fotoja, kaikki. Kiitos!Esimerkkinä serpoyhdistelmä nimeltään "musta käärme".
Jaksaisin uskoa, että M-Sport ajattaa Fiestoja vielä ensi kauden, mutta onhan tämä nyt helmetti. Tosin: "Confirmation of our key championship programmes for 2013 is our first priority..."Noniin. Kai se on joku kirjoittamaton sääntö, että MM-sarjassa voi olla kerrallaan vain kaksi kilpailukykyistä merkkiä kerrallaan.
2013 = M-Sport Portugal kuljettajinaan Miniltä joutilaaksi jäänyt Paolo Nobre ja Wilslow Junior.Ja M-Sportin vastaus:
Jos joku keksii miksi Latvala jäisi ajamaan Wilsonin "autovuokraamoon" vuodeksi niin kertokaa ihmeessä.
Sisäpiirin mies Rita tietää, että M-Sport rakentaa paremman auton ilman Fordin tukea.Siksi että ajaisi mestaruudesta, volkkarilla ei tule ajamaan...
Pahalta tosiaan näyttää. Surullinen olo tuli.Eipä taida MM-rallisarja nousta enää ikinä aikaisempaan kukoistukseensa.
Tuskin mahkut paranee, kun ei ennenkään pärjänneet, saati vetäytymisen jälkeenSiksi että ajaisi mestaruudesta, volkkarilla ei tule ajamaan...
Hyundaihan ilmoitti jo mukaan tulostaan (jos MM-sarjaa nyt ylipäätään on enää 2014). Toitsusta on olemassa vahvoja huhuja mutta Hondan (tai Nissanin tai Subben tai GM Aasian) mukaan tuloon en usko pätkääkään.Kyllähän MM-sarjassa pistäs olla joku 5 tehdastallia ja lisäksi saman verran yksityisiä, niin tuntuis sarjalta, jossa on kilpailua. Toivottavasti Sitikka jatkaa tulevaisuudessakin. VW on tulossa, jos sais lisäksi vielä jotenkin houkuteltua mukaan vaikka Hyundain, Toyotan ja Hondan.
Samoin ja eilen Malcolm Wilson yhdessä Christian Loriauxin kanssa vierailivat Blancpain Endurance Seriesin varikolla Navarrassa, Hyundai projektin lisäksi M-Sportia huhutaan myös Bentleyn GT3 projektin vetäjäksi.Toisaalta jos M-Sportti menee Hyundain taakse kuten huhillaan, en pidä tätä Fordin uutista niin huonona.