Jones sanoi:
Kovin useinhan kävi niin että kun Häkä oli eksyssissä setapin kanssa, ne kopsas säädöt DCltä.
justjust, v. 2000 keväthän on tästä paras esimerkki kuinka erilaisia miesten säädöt olivat, koko kevään oli kehitetty autoa DC:n haluamaan suuntaan ja Mikan ajo kärsi kokoajan...
audienssi Dennisin luokse ja paluu alukauden setuppeihin ja mitä tapahtui? täyskäännös Barcelonassa...
Salosta sen verran, että Ferrarilla vietetty aika olisi ehkä pitänyt käyttää paremminkin... Hockenheimissa ja Monzassa mies ajoi hyvin, mutta sen tasosella autolla sijoittuminen Hungaroringillä melkein takariviin on aikamoinen moka...
noh, huonoja päiviä sattuu kaikille muillekin, mutta tosiasia on että Häkkinen päätyi nopeammin ykkösiin myös sen takia että voitti Britannian F3-sarjan, Salo ei...
Ja muistaakseni menestykseen on päässyt suhteilla myös eräs Michael Schumacher, M-B:n junioritiimin jäsen ja Willi Weberin neuvottelutaidot...
oma järjestykseni suomikuskeille on:
1. Häkkinen
2. Rosberg
3. Räikkönen
4. Salo
5. JJ.
perustelut:
- Häkkinen on kaksinkertainen mestari, ja erittäin lahjakas kuski, selkeä ykkössija...
-Rosbergin huima työ nousta täysin ominvoimin Ykkösiin, ja siellä mestaruuden voittaminen on asioita jotka nostaa miehes sijalle 2.
-Räikkönen on ilmiselvä lahjakkuus joka on tehnyt takuuvarmaa työtä ekasta kisastaan lähtien... vaikee laittaa tämän korkeammalle kun mestaruutta tai Monacon voittoa ei vielä ole tullut.
-Salon suoritukset F3-sarjassa ja Ferrarin tiimissä osottaa miehellä olleen nopeutta, mutta mielestäni ei tarpeeksi mestaruuteen asti...
-ZdeiZdei taas ei hirveen paljon aikaiseksi kerinnyt saamaan johtuen onnettomuudestaankin, joten vaikea sijoittaa millekään muulle kuin viim. sijalle....