Hieno homma, mutta saas nähdä tuleeko lopulta 12-15 "luvattua" GT autoa, rinkiin mukaan.Enää yhdeksän...yksi siirtyi GT luokkaan.
Mutta, onhan tässä vielä aikaa.
Hieno homma, mutta saas nähdä tuleeko lopulta 12-15 "luvattua" GT autoa, rinkiin mukaan.Enää yhdeksän...yksi siirtyi GT luokkaan.
Mutta, onhan tässä vielä aikaa.
Mistä niitä muka noin paljon saataisiin? Nytkin siellä on joukossa pirssejä, jotka ei ole GT-autoa nähneetkään. Teknisesti huomattavasti likempänä vanhoja SS-luokan autoja. GT-autoja tuohon lisää ei taida löytyä kuin kaksi kappaletta. Eskelisen Lambo ja Honkasen(?) omistama Viper. Ja niidenkin kohdalla jää nähtäväksi löytyykö jostain maksukykyinen/-haluinen kuljettaja....Hieno homma, mutta saas nähdä tuleeko lopulta 12-15 "luvattua" GT autoa, rinkiin mukaan.
Joo, tuskin GT-autoja enempää tulee mutta kynnelle kykeneviä ja kiinnostuksensa osoittaneita olisivat:Mistä niitä muka noin paljon saataisiin? Nytkin siellä on joukossa pirssejä, jotka ei ole GT-autoa nähneetkään. Teknisesti huomattavasti likempänä vanhoja SS-luokan autoja. GT-autoja tuohon lisää ei taida löytyä kuin kaksi kappaletta. Eskelisen Lambo ja Honkasen(?) omistama Viper. Ja niidenkin kohdalla jää nähtäväksi löytyykö jostain maksukykyinen/-haluinen kuljettaja....
Kiinnostuneita ja kiinnostuneita, ei vaan ole nimiä listassaJoo, tuskin GT-autoja enempää tulee mutta kynnelle kykeneviä ja kiinnostuksensa osoittaneita olisivat:
- Antti Oksa, Petteri Lindströmin Audi
- Christian Valtonen, Mazda RX-7
- Jarmo Kyllönen, Audi
- Petri Mannila, ex-Frank Bielan DTM Audi
- Jukka Ylitalo joihin kilpailuihin kun sopiva auto löytyy
Epäilen tuota kiinnostusta SM-sarjaa kohtaan. Jos mainitut tahot jossain ajavat, niin Jurvan Avoin GT on se todennäköinen vaihtoehto.Kiinnostuneita ja kiinnostuneita, ei vaan ole nimiä listassa
Missäs kaikki Ferrarit muuten ovat?
Jos meinaat ent. No Brakes Motorsportin Porsche kuskia, niin olisi kiinnostavaa kuulla mistäs tuollainen Audi on taas kaivettu esiin. Jos taas meinaat Kalajoen ex-Chevy kuskia, niin auto ei ole DTM-auto eikä se nimikään ole ihan noin. :wink:Joo, tuskin GT-autoja enempää tulee mutta kynnelle kykeneviä ja kiinnostuksensa osoittaneita olisivat:
- Petri Mannila, ex-Frank Bielan DTM Audi
Todella oleellinen ja informatiivinen postaus. Onnea.
Inofrmatiivista siinä oli se, että sivut on taas saatu "lähetykseen". Se, että siellä ei ole mitään uutta informaatiosisältöä, on sivuseikka...Todella oleellinen ja informatiivinen postaus. Onnea.
Luin jutun. Oli aika säälittävää tarinaa hilkka tädiltä, mutta niinkuin myöhemmin jutussa todettiin että niin kauan kun EU:n jäseniä ollaan rata säilyy, mikä lienee pitkälti totta. Jos ei, niin kaikki muutkin moottoriradat, myös Don Viton Kemora, puuvessoineen, sähköttömine varikkokatoksineen, on samoin perustein lakkautusuhan alla Suomessa. Jutussa ei muuten mainittu mitään siitä että rata meinattaisiin sulkea. Todettiin vaan että juttu on korkeimman oikeuden käsittelyssä ja annettin muutaman tahon kertoa omia mielipiteitä, millä ei liene mitään merkitystä oikeuden päätöksiin. Näinhän oli Motoparkin kohdallakin, jossa toiminta kuitenkin jatkuu:wink:Inofrmatiivista siinä oli se, että sivut on taas saatu "lähetykseen". Se, että siellä ei ole mitään uutta informaatiosisältöä, on sivuseikka...
Perjantain Aamulehdessä muuten oli taas juttua, kuinka Ahveniston rata meinataan sulkea. Radan vastustajat ovat saaneet joukkojaan vahvistamaan jonkun Itä-Suomen (tjsp) yliopiston Ympäristöoikeuden professorin, joka voimakkaasti kyseenalaisti ympäristöluvan myöntämisen perustelut.
No anteeksi :yuck: tarkoitin siis Mannisen Petriä. Eikä auto ehkä DTM peli ole mutta jos painaa 940 kg ja vaikka ei olisi ku 450 Hp uudessa koneessa löylyä niin kipittää ihan ok sequentalin kanssa...Jos meinaat ent. No Brakes Motorsportin Porsche kuskia, niin olisi kiinnostavaa kuulla mistäs tuollainen Audi on taas kaivettu esiin. Jos taas meinaat Kalajoen ex-Chevy kuskia, niin auto ei ole DTM-auto eikä se nimikään ole ihan noin. :wink:
Mitenkäs Campberin oma Baijerin rauta kipittää tulevana suvena?No anteeksi :yuck: tarkoitin siis Mannisen Petriä. Eikä auto ehkä DTM peli ole mutta jos painaa 940 kg ja vaikka ei olisi ku 450 Hp uudessa koneessa löylyä niin kipittää ihan ok sequentalin kanssa...
Toivottavasti AKK:ssa saadaan uuden FINRace -sarjan asiat oikealle tolalle ja he ymmärtävät pistää samaan lähtöön niin paljon autoja kuin mahdollista – eli Porschet, GT-autot ja Camarrot, niin silloin saataisiin 20 autoa viivalle ja se olisi jo jonkinnäköinen lähtö.
Nyt kuultiin sellainenkin esitys, että Porschet ajaisivat oman lähtönsä. Uskon, että järki voittaa ja saadaan hyvät kisat.
Ford on myös kilpailukykyinen auto. Sillä on hyvä lähteä näihin uusiin GT-haasteisiin Suomessa.
AKK sanoi:Mikäli Porsche-luokkaan on kilpailun ilmoittautumisajan puitteissa ilmoittautunut 10 kuljettaja ja 10 auto on kilpailupaikalla esikatsastettu, ajaa luokka omat lähtönsä. Mikäli kuljettajamäärä on alle 10, yhdistetään luokan lähtö GT-open lähdön kanssa.
Eiköhän se jotenkin pörise 60 kg hoikempana ja uudella 6v-sequential askilla.Mitenkäs Campberin oma Baijerin rauta kipittää tulevana suvena?
No johan ny jotakin. Tuutko Jurvaan ottamaan "kesän" ensi testit vai onko meininki ajaa vain SM-lähdöt ?Eiköhän se jotenkin pörise 60 kg hoikempana ja uudella 6v-sequential askilla.
Luin jutun. Oli aika säälittävää tarinaa hilkka tädiltä, mutta niinkuin myöhemmin jutussa todettiin että niin kauan kun EU:n jäseniä ollaan rata säilyy, mikä lienee pitkälti totta. Jos ei, niin kaikki muutkin moottoriradat, myös Don Viton Kemora, puuvessoineen, sähköttömine varikkokatoksineen, on samoin perustein lakkautusuhan alla Suomessa. Jutussa ei muuten mainittu mitään siitä että rata meinattaisiin sulkea. Todettiin vaan että juttu on korkeimman oikeuden käsittelyssä ja annettin muutaman tahon kertoa omia mielipiteitä, millä ei liene mitään merkitystä oikeuden päätöksiin. Näinhän oli Motoparkin kohdallakin, jossa toiminta kuitenkin jatkuu:wink:
Joku varmaan muistaa/tietää että samainen hilkka täti oli sielläkin ympäristöasiantuntijana hämmentämässä.
No porsaita voi ehkä juuri tuo 10 tulla täyteen, mutta Camaroiden osalta se on kyllä enemmänkuin todennäköistä että yhden käden sormet riittää niiden räknäämiseen vallan hyvin. Vauhtinsa puolesta Camarot vois kyllä mennä ihan hyvin tuolla GT:n joukossa. Etenkin Gen. 5:tAKK:n mietteitä:
Tuli joNo porsaita voi ehkä juuri tuo 10 tulla täyteen,
No, on siellä "GT":ssä pari muutakin autoa, joilla ei ole mitään asiaa Kuismasen vauhtiin...Gen 4:lla ehkä nuo JUrvan kansalliset GT-kisat vois olla parempi vaihtoehto sillä niillä malmikasoilla ei oo mitään asiaa esim. Kuismasen vauhtiin.