Hesarin F1-juttuun oli valikoitunut kerrassaan mainio kuva Webberistä ja Vettelistä paiskaamassa kättä. Atmosfääri tilanteessa oli jäätävä kuin Kylmän sodan ajoilta ja herrojen ilmeet paljon puhuvia...
Näin tapahtuman myös live-feedinä, ja kieltämättä jotenkin vaivaantunut se oli (still-kuvat valehtelee, eikä murto-osasekunnin ilmeisiin pidä lukea liikaa). Sinällään Webberillä ei pitäisi olla mitään Vetteliä vastaan Silverstonen suhteen, sillä tallihan (=Horner) sen siiven Vettelille antoi. Mutta Turkin GP:n arvet ovat ehkä vielä hyvässä muistissa.Hesarin F1-juttuun oli valikoitunut kerrassaan mainio kuva Webberistä ja Vettelistä paiskaamassa kättä. Atmosfääri tilanteessa oli jäätävä kuin Kylmän sodan ajoilta ja herrojen ilmeet paljon puhuvia...
Red Bull koittaa korjata tilanteen, sillä talli vakuttaa välttävänsä suosimista ja jos jotakuta suositaan niin seuraavaksi se on Mark.
Linkki
Ruikuttaa ja ruikuttaa... Kyllä nousi monen silmissä Webberin arvo, kun uskaltaa ääneen sanoo kuinka Vettelistä yritetään väkisin tehdä seuraavaa Schumia.Webber ruikuttaa vielä itsensä red bullilta ulos..ja Kimille aukeaa paikka tallissa:thumbup:
Veikkaan että ruikuttaa juurikin sen takia että tämä on sen viimeinen kausi red bullilla. Voi toki olla, että joutuu pian apupojaks loppukaudeks jos jatkaa samaa itkuaan.Webber ruikuttaa vielä itsensä red bullilta ulos..ja Kimille aukeaa paikka tallissa:thumbup:
Muttei niiden, jotka Red Bullin kuskeista päättävät.Ruikuttaa ja ruikuttaa... Kyllä nousi monen silmissä Webberin arvo, kun uskaltaa ääneen sanoo kuinka Vettelistä yritetään väkisin tehdä seuraavaa Schumia.
Ei pitänyt olla, vastahan vuoden jatkosopimus julkistettiin.Veikkaan että ruikuttaa juurikin sen takia että tämä on sen viimeinen kausi red bullilla.
Jep, oikeessa oot. Mutta tolla ei mitään väliä ole, sillä Webberhän mainitsi itsekin, ettei olisi tehnyt jatkosopparia, mikäli olisi tuon ennustanut ja taisi harkita jopa lopettamista...Muttei niiden, jotka Red Bullin kuskeista päättävät.
Olikohan Flavio neuvonut, että: "Kiihdytä startissa silleen nopeempaa kuin Vettel niin pääset siitä ohi!"? Ja Webber siihen: "No tietysti! Miksen mä en tullut tota itse ajatelleeksi! Kiitos hei!"Kohuväite: Briatore taustapiruna Red Bullin riidoissa
15.07.2010 09:53
Webber paljasti itse Britannian GP:n jälkeen saaneensa Briatorelta ohjeita lähtöä varten. Australialaiskuski kiihdytti röyhkeästi ohi paalupaikalta lähteneen tallikaverinsa Sebastian Vettelin.
(MTV3)
Oikeastaan tuo sopimus ei merkitse yhtään mitään jos talli oikeasti haluaa eroon jostain kuskista. Kuten Ferrari viime vuonna Kimistä.Ei pitänyt olla, vastahan vuoden jatkosopimus julkistettiin.
No itse asiassa ihan kohtuu reilu ja rehtihän tuo on, vai kerroppas joku kieroilu tapaus minkä nimenomaan Vettel on aiheuttanut?Enkä käsitä tuota hinkua saada Vettelistä uusi Schumi. Kaveri teki super tulon sarjaan, mutta ei kyllä ole nyt kovinkaan paljoa siitä enää kehittynyt nopeudella. Mestari ainesta on, mutta niin on monessa muussakin kuskissa mestarin aineksia. Muutenkaan eihän Vettelin kaltaisen kullannupun edes pitäisi olla riidoissa talikaverinsa kanssa?? Reilu ja rehti kaveri. heh heh.
Mustakarin mietteitä. Ite oon kyl sitä miltä, että Webberillä on munaa valittaa riskillä julkisesti että uudet osat viedään omasta autosta eikä alistu apupojaksi, ja osoitti sen heti voittamalla. Tarkoittaakohan Eki tuolla sitten sitä, että Heikki oli kova äijä Mclarenilla kun ajeli hiljaa kakkoskuskina?F1-varikolla kuohuu – tässä on formulasirkuksen pahin kitisijä!
"Sen huudon myötä Webber paljasti heikkoutensa. Kovat äijät eivät itke sitä, että eivät saa joka käänteessä autoihinsa viimeisiä päivityksiä, varsinkaan silloin kun saatavilla on vain yksi uusi etusiipi."
:alppu:Ite oon kyl sitä miltä, että Webberillä on munaa valittaa riskillä julkisesti että uudet osat viedään omasta autosta eikä alistu apupojaksi, ja osoitti sen heti voittamalla. Tarkoittaakohan Eki tuolla sitten sitä, että Heikki oli kova äijä Mclarenilla kun ajeli hiljaa kakkoskuskina?
Jep, ja siihen päälle avata perinteinen kossupullo ja hakata halkoja tms:alppu:
Se onkin äijämäistä olla vaan hiljaa ja puhallella muniinsa, kun potkitaan päähän.
Tietenkin sopimukset ovat purettavissa, mutta jos talli haluaa kuskista eroon, niin miksi tehdä jatkosopimus? Ja se siis tapahtui Turkin kiukuttelun jälkeen.Oikeastaan tuo sopimus ei merkitse yhtään mitään jos talli oikeasti haluaa eroon jostain kuskista. Kuten Ferrari viime vuonna Kimistä.
Vai oletko nähnyt webberin sopimuksen varmasti täysin tarkkaan ja tiedät siellä olevan sellasia pykäliä, että sopimuksen irtisanominen on mahdotonta?