Kun ei radalla kulje ja olla otsikoissa niin hoidetaan näkyvyyttä paskan jauhamisella. Kun kovasti huudetaan moottoreista niin kukaan ei tajua kuinka kaukana ollaan kärjestäEdelleen uskon niihin Audi-huhuihin. Red Bull vetäytyisi muodollisesti pois sarjasta mutta jäisi Hornerin pyörittämän tallin sponsoriksi. Pari vuotta ja Horner myy projektin Audille.
Mutta kyllähän Red Bull Racing tulee siis formuloissa jatkamaan. He vain tykkäävät puhua paskaa, kuten on jo aiemmin nähty.
Voisit lopeettaa tuon Audista jauhamisen. Audi ei osta mitään vaan sen emoyhtiö Volkswagen-konserni - jos sekään. Tallin nimi on asia erikseen.Edelleen uskon niihin Audi-huhuihin. Red Bull vetäytyisi muodollisesti pois sarjasta mutta jäisi Hornerin pyörittämän tallin sponsoriksi. Pari vuotta ja Horner myy projektin Audille.
Mutta kyllähän Red Bull Racing tulee siis formuloissa jatkamaan. He vain tykkäävät puhua paskaa, kuten on jo aiemmin nähty.
Eikä pitänyt tulla henkilöstömuutoksia paitsi kohta onkin irtisanomisia tulossa.Eivät ole vetäytymässä mistään lajista sen takia.
Mistä sitä tietää kuka ostaa ja omistaa. Nykyään omistusjärjestelyt on monimutkaisia.Voisit lopeettaa tuon Audista jauhamisen. Audi ei osta mitään vaan sen emoyhtiö Volkswagen-konserni - jos sekään. Tallin nimi on asia erikseen.
Eikös tuo VW:n organisaatiokaavio mennyt jotenkin niin että esim. Lamborghini ja Ducati eivät ole suoraan Volkswagen Groupin alla vaan itse asiassa Audi AG:n alla (vai menikö peräti niin että Automobili Lamborghini omistaa Ducatin ja Audi AG sitten taas tuon Automobili Lamborghinin). Eli tavallaan se ostaja voi hyvinkin olla Audi AG, vaikka tietenkin siellä taustalla onkin aina loppujen lopuksi Volkswagen Group. Mutta nuo alabränditkin ovat ihan itsenäisiä yhtiöitä joiden omistuksessa sitten on erinäisiä yhtiöitä, eli kaikki Volkswagen-konserin alla olevat yritykset eivät ole suoraan Volkswagen Groupin alla. Sittenhän hommaa hämmentää vielä vähän lisää se että Volkswagen Groupin suurin yksittäinen omistaja (muistaakseni yli 30%) on Porsche Holding. Eli kuten F1fani-82 sanoikin, omistajajärjestelyt on nykyisin aika monimutkaisia.Voisit lopeettaa tuon Audista jauhamisen. Audi ei osta mitään vaan sen emoyhtiö Volkswagen-konserni - jos sekään. Tallin nimi on asia erikseen.
Niin no uutisissa ja huhuissa mahdollisena ostajana on koko ajan esiintynyt Volkswagen. Siksi on tässä kohtaa vähän epärelevanttia puhua Audin mukaan tulosta. Vähän sama kuin puhuisi Bentleystä tai Skodasta.Eikös tuo VW:n organisaatiokaavio mennyt jotenkin niin että esim. Lamborghini ja Ducati eivät ole suoraan Volkswagen Groupin alla vaan itse asiassa Audi AG:n alla (vai menikö peräti niin että Automobili Lamborghini omistaa Ducatin ja Audi AG sitten taas tuon Automobili Lamborghinin). Eli tavallaan se ostaja voi hyvinkin olla Audi AG, vaikka tietenkin siellä taustalla onkin aina loppujen lopuksi Volkswagen Group. Mutta nuo alabränditkin ovat ihan itsenäisiä yhtiöitä joiden omistuksessa sitten on erinäisiä yhtiöitä, eli kaikki Volkswagen-konserin alla olevat yritykset eivät ole suoraan Volkswagen Groupin alla. Sittenhän hommaa hämmentää vielä vähän lisää se että Volkswagen Groupin suurin yksittäinen omistaja (muistaakseni yli 30%) on Porsche Holding. Eli kuten F1fani-82 sanoikin, omistajajärjestelyt on nykyisin aika monimutkaisia.
Luemme sitten ilmeisesti täysin eri ulottuvuuden uutisia. Red Bullin ja Audin yhteistyöstä on huhuttu ainakin jostain vuodesta 2010 tai 2011 asti.Niin no uutisissa ja huhuissa mahdollisena ostajana on koko ajan esiintynyt Volkswagen. Siksi on tässä kohtaa vähän epärelevanttia puhua Audin mukaan tulosta. Vähän sama kuin puhuisi Bentleystä tai Skodasta.
Niin on ollut. Mutta viime aikoina enempi VW ja RB:n yhteistyöstä. Linkkaamasi uutinen ei oikeastaan muuta mitään - eiköhän siellä kaiken takana edelleen olisi se Volkswagen Group. Toki tallin nimi voisi olla Audi ja infrastruktuuri sen puolelta, kun rata-autoilusta on kokemusta.Luemme sitten ilmeisesti täysin eri ulottuvuuden uutisia. Red Bullin ja Audin yhteistyöstä on huhuttu ainakin jostain vuodesta 2010 tai 2011 asti.
No osassa on kyllä puhuttu Volkswagenista, mutta vähintäänkin yhtä monessa jutussa myös Audista. Joten kun tuosta ei kenelläkään parempaa tietoa näytä olevan niin ihan sama on vaikka puhuakin Bentleysta, Skodasta tai vaikka MAN-kuorma-autoista. Nähtäväksi jää sitten millä brändillä sieltä ollaan mukaan tulossa, jos ylipäätään ollaan tulossa. Onhan tässä VW Groupin kohdalla nyt aika isoja kysymysmerkkejä ilmassa muutenkin niin voi olla että moni suunnitelma menee vielä uusiksi (onhan VW laittanut tämän kohun myötä monia kehitysprojektejakin ainakin vähäksi aikaa jäihin). Kyllä siellä varmasti joudutaan vielä miettimään onko ykköset tässä tilanteessa liian kallista leikkiä, vai olisiko vastaavasti ykkösiin mukaan tulo yksi keino saada käännettyä mielikuvaa vähän positiivisempaan suuntaan?Niin no uutisissa ja huhuissa mahdollisena ostajana on koko ajan esiintynyt Volkswagen. Siksi on tässä kohtaa vähän epärelevanttia puhua Audin mukaan tulosta. Vähän sama kuin puhuisi Bentleystä tai Skodasta.
Bugatti kyllä huokuisi eniten oikeanlaista historiaa.No osassa on kyllä puhuttu Volkswagenista, mutta vähintäänkin yhtä monessa jutussa myös Audista. Joten kun tuosta ei kenelläkään parempaa tietoa näytä olevan niin ihan sama on vaikka puhuakin Bentleysta, Skodasta tai vaikka MAN-kuorma-autoista. Nähtäväksi jää sitten millä brändillä sieltä ollaan mukaan tulossa, jos ylipäätään ollaan tulossa.
Ymmärrän pointtisi, mutta olen eri mieltä. Kyllähän puhutaisiin Skodan paluusta ralliin WRC-sarjaan eikä Volkswagenin (mikä tosin on jo omalla merkillään). Jos Audi-tuotemerkillä tulisi, kyllä Audi tulisi sarjaan eikä Volkswagen.Niin no uutisissa ja huhuissa mahdollisena ostajana on koko ajan esiintynyt Volkswagen. Siksi on tässä kohtaa vähän epärelevanttia puhua Audin mukaan tulosta. Vähän sama kuin puhuisi Bentleystä tai Skodasta.
Isot pojat kertoivat Maszalle hiekkalaatikolla, että Volkswagen-niminen konserni omistaa Audin siitä huolimatta, että Audi on itsenäinen automerkkinsä. Siksi se on Volkswagen, joka tulee F1:iin aivan kuten Skodankin palatessa WRC:hen itse asiassa Volkswagen tulisi mukaan toisella tiimillään.Ymmärrän pointtisi, mutta olen eri mieltä. Kyllähän puhutaisiin Skodan paluusta ralliin WRC-sarjaan eikä Volkswagenin (mikä tosin on jo omalla merkillään). Jos Audi-tuotemerkillä tulisi, kyllä Audi tulisi sarjaan eikä Volkswagen.
Nii, onhan tuolla sit Fiat myös.. Mut siinäkin tapauksessa erotellaan fiat automerkki ja fiat-mikälie yritys, jolla omistukset eri firmoista, myös fiatista.Isot pojat kertoivat Maszalle hiekkalaatikolla, että Volkswagen-niminen konserni omistaa Audin siitä huolimatta, että Audi on itsenäinen automerkkinsä. Siksi se on Volkswagen, joka tulee F1:iin aivan kuten Skodankin palatessa WRC:hen itse asiassa Volkswagen tulisi mukaan toisella tiimillään.
volkswagenvolkswagenvolkswagenvolkswagenvolkswagenvolkswagenvolkswagenvolkswagenvolkswagenvolkswagenvolkswagenvolkswagenvolkswagenvolkswagenvolkswagenvolkswagen
Hyvä hyvä, alat sinäkin oppia.... Siksi se on Volkswagen, joka tulee F1:iin aivan kuten Skodankin palatessa WRC:hen itse asiassa Volkswagen tulisi mukaan toisella tiimillään.
volkswagenvolkswagenvolkswagenvolkswagenvolkswagenvolkswagenvolkswagenvolkswagenvolkswagenvolkswagenvolkswagenvolkswagenvolkswagenvolkswagenvolkswagenvolkswagen
Tiedä tuosta, olisi saattanutkin. Mersu ollut hitaillakin radoilla yleensä se vahvempi....mutta Hamilton ei olisi juhlinut voittoa, jos Red Bull Racing olisi ajanut täysyin samalla koneella kuin Mercedes GP.