Skenejeesus
Viihdekäyttäjä
Mahdollisesti myös Kimi. Ei se mitenkään pois suljettu vaihtoehto ainakaan ole. Uusien suomalaistulokkaiden suhteen sen sijaan on aika hiljaista.Eiköhän Bottas ole mukana 2016:kin.
Mahdollisesti myös Kimi. Ei se mitenkään pois suljettu vaihtoehto ainakaan ole. Uusien suomalaistulokkaiden suhteen sen sijaan on aika hiljaista.Eiköhän Bottas ole mukana 2016:kin.
:doubtful:Mahdollisesti myös Kimi. Ei se mitenkään pois suljettu vaihtoehto ainakaan ole. Uusien suomalaistulokkaiden suhteen sen sijaan on aika hiljaista.
Matias Laine ei ole niin hyvä, että hänellä olisi mahdollisuuksia päästä F1-sarjaan, Aaro Vainiolta taas mahdollisuudet F1-sarjaan menivät rahojen loppumiseen ja Patrick Kujala ei ainakaan toistaiseksi ole sellaisia otteita esittänyt joilla F1-sarjaan päästäisiin.:doubtful:
Mites ne jotku Laineet ja ketä näitä nyt oli?
Eli Kimin pitää jatkaa viä about 18-vuotta niin saadaan Robin puikkoihin, RedBullin kehitys ohjelmaan mukaan noin 7-vuotiaana. Sitten meillä olis siellä eläköityvä Bottas ja juniori räikkönen.Matias Laine ei ole niin hyvä, että hänellä olisi mahdollisuuksia päästä F1-sarjaan, Aaro Vainiolta taas mahdollisuudet F1-sarjaan menivät rahojen loppumiseen ja Patrick Kujala ei ainakaan toistaiseksi ole sellaisia otteita esittänyt joilla F1-sarjaan päästäisiin.
http://www.mtv.fi/sport/f1/uutinen/artikkeli/mercedes-kayttanyt-eniten-moottoriosia-renault-saastelee/4904050Moottorivalmistajilla on käytössään kauden aikana 32 "pelimerkkiä", joilla ne voivat tehdä muutoksia moottoreihinsa. Mercedes on käyttänyt merkeistään jo 25, Ferrari 22 ja Renault vasta 20.
Uutena valmistajana sarjaan liittyneen Hondan oikeus kehittää omaa moottoriaan on ollut tähän asti auki, mutta FIA päätti antaa sille käyttöön muiden tallien jäljellä olevien merkkien keskiarvon. Näin ollen Hondalla on jäljellä vielä yhdeksän merkkiä.
0,391 Ricciardosta Q2ssa. RB-Auto ei ainakaan ole viime kauden tasolla.Oli muuten heikko aika-ajo Kvyatilta..
Tä? Uskomatonta jos tuo pitää paikkaansa, vai softa/komponentti päivityksiä uuteen moottoriin odotellessa? Tokeneitahan oli 12 käyttämättä...Newey kertoili, että tässä uudessa Renaultin moottorissa on yhtä vähän tehoja kuin viime kaudella. Onneksi sentään ovat saaneet tuon paketin luotettavaksi
edit: ^^^ ja hosumistahan tuo on myös nimenomaan RedBullilta, kun vaativat uusinta, vielä kunnolla testaamatonta kehitysversiota käyttöön.Now Renault Sport F1’s CEO, Cyril Abiteboul, reveals that over the winter, “Red Bull has taken us on a ferocious race in development. And these changes caused problems at Melbourne. This is what we will focus on upon when returning to the factory before heading to Sepang.”
Speaking to L’Equipe, Abiteboul added: “We have to ask ourselves questions as to how we have allowed this to happen and forgotten our traditional working methods. We’ve been producing F1 engines for 37 years now. We know what to do.”
Renault was in the process of developing enhancements for their engine in the days prior to the Australian Grand Prix. Red Bull demanded Renault provide them with this latest power unit evolution for the season’s opening event, even though it had not passed through the usual test bench phase.
Eipä Rellulla lopulta ole merkittävästi Ferraria enempää chippejä käytössä, joten haiskahtaa siltä, että siellä on suunniteltu kone uusiksi mutta tehopäivityksiä ei vielä ole tehty. Olisiko viimevuotisessa konseptissa sitten ollut niin huonosti potentiaalia tai jokin suurempi suunnittelumoka?Vähinten käyttänyt pelimerkkejä eli tokeneita Renault ja on armotta nyt jäänyt jälkeen voimayksiköiden tasossa.
Aivan. Ihmetyttää kuinka yleisesti puhutaan, että autojen erot tulee moottoreista. Aivan yhtä suuria eroja on myös aeropuolella kuten on aiemminkin ollut, silloin kun oli tasaiset moottorit. Tässä nyt vaan oletetaan, että Red Bulissa olisi aina paras aero, mutta eihän se välttämättä niin ole.Eipä RB ole onnistunut autonsa teossa. Toro Rosso ajoi kiinni uudella autolla.
De ja vu 2008.Eipä RB ole onnistunut autonsa teossa. Toro Rosso ajoi kiinni uudella autolla.
Käytät väärässä asianyhteydessä Déjà-vu`ta. Käsite tarkoittaa hetkeä, jossa ihminen kokee kokevansa jonkin tilanteen uudelleen, vaikkei tilannetta ole todellisuudessa koettu aiemmin.De ja vu 2008.
Joni tarkoitti tietysti tätä, daaKäytät väärässä asianyhteydessä Déjà-vu`ta. Käsite tarkoittaa hetkeä, jossa ihminen kokee kokevansa jonkin tilanteen uudelleen, vaikkei tilannetta ole todellisuudessa koettu aiemmin.
Aina ku mä hyppään ja pääsen siihen hyppyrin nokalle, niin mulle tulee sellanen bon voyage -tunne, siis että mä oon kokenu tän joskus aikasemminkin.
FIA sanelee säännöt, ei Bernie. Tuplapisteet toki oli miehen idea, mutta tekniset säännöt tulevat muualta ja kaikki säännöt hyväksytään muiden kuin Bernien toimesta. FIA:n ja Bernien eroavat roolit olisi hyvä ymmärtää.OK, samaa mieltä oon siitä että sääntömuutokset täysin typeriä lähes aina, kiitos Bernie
... mitä nyt Ferrari säännöllisesti vetää "lähdemme ykkösistä"-kortin, kun ovat tyytymättömiä.mutta ikinä ei oo kukaan kitissyt Red Bullin lailla heti kun ei homma toimi.