Rehellisyyspolli (taas kerran)

Maksaisitko puuttuvan osan sisäänpääsymaksusta kassahenkilön unohdettua sitä pyytää?

• Äänestäjiä yhteensä
    31

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Olen maksanutkin.
Useemman kerran oma-alotteisesti korjannut muuallakin hinnan. ("Otiksä nyt varmasti tästä-ja-tästä hinnan oikein? Kun tuntuu vähän alhaselta toi loppusumma?")Kun tietää, että se kassahenkilö saa vaikeuksia niin ei sitä halua olla toiselle tahallaan olla vaikeuksia tuottamassa.
TOKI, käytin surutta hyväkseni tilannetta esim. kun Gigantin weppikaupassa oli usemman kympin hinnoitteluvirhe tuotteessa ja ostin tietoisesti sen, tietäen että hinta on väärin.

Teininä vielä kaikki oli toisin, kun en ollut mikään erityisen fiksu teini, ja riemu oli suuri, jos sain väärin rahasta takaisin, omaksi edukseni.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Mä taannoin K-marketista irtopussillisen pähkinöitä ostaessani en ymmärtänyt, että niille oli kai jossain ihan oma pähkinävaakansa ja punnitsin ne tavallisella hedelmävaa'alla. Kotona vasta huomasin, että pähkinät maksoivat 15 senttiä ja kuuluivat tuoteryhmään parsakaali.

En jaksanut könytä takaisin maksamaan täyttä hintaa. Mä uskon, että se kostautuu mulle joskus jossain ja saan taloudellisesti selkääni kohta niin että raikaa. Niin käy aina.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Tulee korjattua jos huomaan. Jää kyllä itseltä todennäköisesti suurin osa huomaamatta, meni kumpaan suuntaan vaan.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Mä taannoin K-marketista irtopussillisen pähkinöitä ostaessani en ymmärtänyt, että niille oli kai jossain ihan oma pähkinävaakansa ja punnitsin ne tavallisella hedelmävaa'alla. Kotona vasta huomasin, että pähkinät maksoivat 15 senttiä ja kuuluivat tuoteryhmään parsakaali.

En jaksanut könytä takaisin maksamaan täyttä hintaa. Mä uskon, että se kostautuu mulle joskus jossain ja saan taloudellisesti selkääni kohta niin että raikaa. Niin käy aina.
Suorilta takaisin ja kauhee huuto että parsakaalimuhennostasi syönyt mummosi on kuolettavan allerginen pähkinöille! Että pää on kuin meripoiju ja pierua tulee kun tukkaföönistä. Korvaukset käteisellä pieninä merkitsemättöminöä seteleinä heti lavaan ja taksi paikalle! Siat!

burb

.
Aina kun saan kaupan kassalla ylimääräistä vaihtorahaa niin heitän ylimääräiset kolikot myyjän naamaan ja karjun ettei multa heru seksiä rahalla mutta sitten yleensä lepyn ja annan panna halvalla.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Aina kun saan kaupan kassalla ylimääräistä vaihtorahaa niin heitän ylimääräiset kolikot myyjän naamaan ja karjun ettei multa heru seksiä rahalla mutta sitten yleensä lepyn ja annan panna halvalla.
Nauroin huutonaurua tuohon seksin herumiseen saakka, sitten veti vakavaksi. Hieman myös häiritsi tuo sana "naamaan" käyttö, kun itse olisin käyttänyt muotoa "naamalle". Lopussa tuo "annan panna halvalla" sitten kuitenkin tuotti ihan hyvän fiiliksen ja hymyissä suin sai poistua leffateatterista.

8/10.

Mangelo

Well-known member
Kyllä, paitsi jos kassahenkilö on lyhytkasvuinen nahkahousuinen moottoriturpainen ääliö.

Viimeksi muokattu:

Fagerholm

Oman elämänsä Sutil
Sijainti
Semminki
Pohellisyysrelli on ypäjän kovin menomesta.

Kreisii shittii aamusta iltaan. Elämän kesää nonstoppina. Soppaa soittajille ja vaikka ei soittaiskaan. Vieraisiin pöytiin huudellaan ihan osmona ja haaveillaan paremmasta huomisesta joka ei koskaan saavu.

Kaks kertaa käyny. Ekan ja vikan. Molemmilla natsas. Saletisti natsaa on illan teema ja myös aamun. Tasottavat puoleen hintaan ja uudella nousulla pääsee aina kohti ääretöntä ja sen yli.

Huikee mesta! En voi suositella.

Tsuhna

Absent Member
Sijainti
Toisaalla
Vaihtorahoista en kolikoita laske lain, mutta setelit katson oikein meneviksi. Avauksessa kuvatussa tilanteessa todennäköisesti löisin liikuntasetelin ja puolieuroisen kouraan samalla liikkeellä, koska itseä vituttaa ne ESTÄJÄT jotka lyövät pöytään kaikki mahdolliset alekupongit ja vasta loppusumman kuultuaan alkavat kaivaa niitä vitun viiscenttisiään lompakkonsa kolikkotaskusta, jotka muuten on aivan helvetin EPÄKÄYTÄNNÖLLISIÄ keksintöjä ylipäätään. Ikinä ole lompsan kolikkotaskussa käyttökolikoita säilönyt, enkä säilö. Saatana.
Mulla on siinä taskussa kaks " onnenkalua", kaksiruplainen ja S309-luoti..

burb

.
Juuripa tänään kävi niin että ostaessani kuutta Vuoksen piirakkaa meinasi kassaneiti (nätti, kivat rinnat) veloittaa vain viidestä, ja veloittikin.
Siispä johdattelevasti kysäisin suonikkaan sykkivällä tenorillani että eikös niitä pitäisi olla kuusi. Kun niitä oli, ja on vieläkin.
Kassaneiti korjasi erheensä, kiitti minua, ja sai tuntemaan itseni hyväksi ihmiseksi. Vilkaisin rintoja toisen kerran, koska en mä niin kovin hyvä ihminen oikeasti ole.

burb

.
En. Eikä hänkään mun, vaikka yritin kyllä tyrkyttää.