:thumbup:Tällä viikolla kassa antoi 10 euron setelistä kaks vitosta ja kolikoita takaisin. Annoin toisen vitosen takaisin ja sanoin että yks riittää.
:thumbup:Tällä viikolla kassa antoi 10 euron setelistä kaks vitosta ja kolikoita takaisin. Annoin toisen vitosen takaisin ja sanoin että yks riittää.
Allekirjoitan myös tuon.Myönnän toki, että jos siellä kassalla istuu joku vastenmielinen ja epäystävällinen hylkiö, niin saatanpa jättää huomauttamattakin.
Suorilta takaisin ja kauhee huuto että parsakaalimuhennostasi syönyt mummosi on kuolettavan allerginen pähkinöille! Että pää on kuin meripoiju ja pierua tulee kun tukkaföönistä. Korvaukset käteisellä pieninä merkitsemättöminöä seteleinä heti lavaan ja taksi paikalle! Siat!Mä taannoin K-marketista irtopussillisen pähkinöitä ostaessani en ymmärtänyt, että niille oli kai jossain ihan oma pähkinävaakansa ja punnitsin ne tavallisella hedelmävaa'alla. Kotona vasta huomasin, että pähkinät maksoivat 15 senttiä ja kuuluivat tuoteryhmään parsakaali.
En jaksanut könytä takaisin maksamaan täyttä hintaa. Mä uskon, että se kostautuu mulle joskus jossain ja saan taloudellisesti selkääni kohta niin että raikaa. Niin käy aina.
Nauroin huutonaurua tuohon seksin herumiseen saakka, sitten veti vakavaksi. Hieman myös häiritsi tuo sana "naamaan" käyttö, kun itse olisin käyttänyt muotoa "naamalle". Lopussa tuo "annan panna halvalla" sitten kuitenkin tuotti ihan hyvän fiiliksen ja hymyissä suin sai poistua leffateatterista.Aina kun saan kaupan kassalla ylimääräistä vaihtorahaa niin heitän ylimääräiset kolikot myyjän naamaan ja karjun ettei multa heru seksiä rahalla mutta sitten yleensä lepyn ja annan panna halvalla.
Ihan hyvät ruupenit.
Nyt heräs doupping-epäilyt Jaqqusta.:doubtful:Teeskentelisin etten huomannut asiaa..