Mähän en ole Elisan miehiä. Se on mulle ihan yks ja sama, millä operaattorilla on paras asiakaspalvelu.
Sanotaan nyt vielä kerran: Operaattorin vaihtaminen nyt on vaan tyhmää täällä Suomessa. Samoilla piuhoilla liikutaan ja asiakaspalveluiden keskimääräiset jonoajat on kaikilla suurinpiirtein samat. Se on sitten ihan tuurista kiinni sattuuko siellä vastaamaan tietämätön kusipää vai kaiken handlaava itse miellyttävyys. Ei siellä joku Elisa tai Sonera vastaa, oikeesti. Ja valittajia riittää aina, haloo, onks tosiaan uusi juttu. Ja mitä enemmän asiakkaita, niin sen enempi valittajia, ihan peruslogiikkaa. Ongelmien suhteellisella määrällä mitattuna kaikki operaattorit on ihan yhtä paskoja. Ei näiden yritysten tehtävänä ole tässä yhteiskunnassa mikään muu, kuin rahan tuominen rikkaiden taskuun tavisten taskuista. Ja niiden, joiden taskuun ne rahat menee, ei tarvi ees netistään mitään maksaa. Näinhän se menee. Ei siellä kukaan huvikseen niitä liittymiä korjaa, saati hyvästä asiakaspalveluhengestä. Siinä sivussa nuo yritykset tietty pyörittävät melkoisen määrän Suomenkin bittivirrasta, mutta jos paremman rahan sais nakkelemalla kiviä kuuhun, niin sitä sitten tehtäs mieluummin.
Ihmisillä on vaan niin saamarinmoinen tarve kuvitella voivansa vaikuttaa joka hemmetin asiaan. Pakko saada kontrolloida kaikkea, ja taikauskoisia yhteyksiä nähdään ihan liikaa siellä, missä niitä ei ole. Tää operaattorien vaihtorumba on esimerkkinä samaa tasoa kuin se, että väännetään niitä syntsäpäiviä niihin lottokuponkeihin - eikä ainakaan anneta koneen(tuon tietämättömän typeryksen) päättää numeroita.
On se kumma ettei meillä ole enemmän täysosumia joka viikko.
edit.