Valde sanoi:
Lisäksi Schumi on ollut muuttuvissa olosuhteissa vähintään yhtä hyvä kuin muuten - eikö sadekelin tai tihkusateen pitäisi olla juuri sellainen tasoittava elementti, joka heittää pakan sekaisin siinä mielessä, että auto on mitä sattuu? Vai onko se tihkusateessa, pienessä sateessa ja isossakin sateessa vain Schumia suosiva?
Siis nopeus tihkusateessa, kostuvalla radalla jne. kertoo nopeudesta tihkusateessa, kostuvalla radalla. Tulos ei mitenkään automaattisesti extrapoloidu kuiviin olosuhteisiin. Laji muuttuu melkein toiseksi, tämmösiä ainakin Järvilehto horisi useamminkin kommentoidessaan kisoja, joissa radan olosuhteet muuttuivat. Eihän satasen vapaauintiakaan ratkaista uimalla 200m rintaa.
Viimevuosien Ferrarit ovat muuten toimineet varsin hyvin kostuvalla ja märällä radalla, samaset asiantuntijalähteet joihin tuossa ylempänä viittasit ovat olleet asiasta kovin yksimielisiä.
Sinänsä Rosbergin kommenetti loppuunpolttamisesta oli ihan huuto pimeään. Edes Häkkisen lopettamisen merkittävin jos minkäänlainen vaikutin oli tappio Schumacherille saatikka Schumcaherin loppuun polttamaksi tuleminen, ellei Schumcaher sabotoinut Mikan auton ripustuksia melbournessa 2001. Jos Häkkinen paloi loppuun oli palaminen ihan sisäsyntyistä ja sen taustalla jatkuvat ja vaarrallisetkin tekniikkamurheet.
Kauden 2000 alku kun Mika menetti kolme todennäköistä voittoa Schumacherille lähes rikkeettömistä suorituksita huolimatta saattoivat hyvinkin olla lopun alku, deja vu 2001 alussa olivat sitten lopullinen niitti,
- Oho -