Observer sanoi:
Oli miten oli mutta ylistyksesi on pääsääntöisesti tyypillistä kiihkosumifanin tekstiä. Kaikillahan on oikeus mielipiteeseensä eikä ole olemassa oikeita tai vääriä mielipiteitä kun mitään konkreettista todistusaineistoa ei ole olemassa. Sen sijaan se että yrität esiintyä objektiivisena kirjoittelijana korostamallasi muka ei sumifaniuttasi on mielestäni hassua.
Mm. tämän threadin alkupuolelta voit lukea konkreettisen argumentin siitä, kuinka siirtyminen Ferrarin kakkospalvelusta ykköspalveluun ei muuta asiaa juuri mitenkään.
Se, että en ole Schumi-fani on vain puhdas tosiasia, enkä jossain toisessa ympäristössä Schumin puolesta kirjoittelisi. Paha epäkohta vain vaatii korjaamista. Schumia kylläkin ihailen siinä missä esim. Kimi Räikköstä tai rallin puolelta Sebastien Loebia. Fanius edellyttää toisen suorituksien puolesta jännittämistä ja voimakasta samaistumista. Tällä kriteerillä olen vain Marcus Grönholmin fani, mitä tämän hetken autourheiluun tulee.
-----------------------
Oli muuten eilisen Iltalehdessä niin hyviä Keke Rosbergin kommentteja, että on ihan pakko laittaa tänne näkyviin:
"Pakko nostaa hattua Schumille. Pitkin talvea kaikki puhuivat vallankumouksen väistämättömyydestä, mutta nyt Schumi on vahvempi kuin koskaan ja purjehtii kohti seitsemättä maailmanmestaruuttaan. 200 kilpailua ja 75 voittoa. Ihan uskomaton saldo ja täysin turhaa kenenkään väittää, että vain ylivoimaisen auton ansiosta.
Rubens Barrichello sanoi viime viikolla, että hänellä on elämänsä paras tilaisuus maailmanmestaruuteen. Voiko hän olla niin sinisilmäinen? Schumi on kuljettajana ihan eri planeetalta, eikä todellakaan pelkkien tallimääräysten ansiosta."
Obsun ja muiden anti-schumistien näkökulmasta Rosbergin on täytynyt kilahtaa pahasti Schumi-faniksi tai joksikin vastaavaksi.
Rosberg sanoo ihan samat asiat, mitä itse olen toistanut useaan otteeseen. Kylmä tosiasia on vain, että maailmalla asiantuntijoiden joukossa se, mitä Rosberg sanoo, on lähes itsestäänselvyys. Rosbergin tiukoista sanankäänteistä voisi melkein luulla, että hän on lukenut f-1 foorumia.