Sammypiru kokkaa...

Myllis

Lounke-Pelle
Sijainti
Lounke
Surimista saa hyvia herkkuja, mm. yksi suosikkini on erittain chilinen kookosmaito-surimi-keitto. :thumbup:

Kiva etta taalla on muitakin kulinaristeja.

(Noi hyvinkaan pellen kommentit on sita luokkaa etta olisi mukava nahda millainen luuseri tuon nimimerkin takana lymyilee.
On jutut taman forumin surkeinta luokkaa... :thumbdown )

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Myllis sanoi:
(Noi hyvinkaan pellen kommentit on sita luokkaa etta olisi mukava nahda millainen luuseri tuon nimimerkin takana lymyilee.
On jutut taman forumin surkeinta luokkaa... :thumbdown )

Nyt en ihan tajua kuka on Hyvinkään pelle.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Sammypiru sanoi:
Nyt en ihan tajua kuka on Hyvinkään pelle.
Silloin kun olit telkkarissa...ootko niistä aineksista mitä siinä pätkässä/siellä kurssilla käsiteltiin tehnyt mitään, mikä ois ollut niin hyvää, että kannattais suositella?

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Runar ja Kyllikki sanoi:
Silloin kun olit telkkarissa...ootko niistä aineksista mitä siinä pätkässä/siellä kurssilla käsiteltiin tehnyt mitään, mikä ois ollut niin hyvää, että kannattais suositella?

Unohtaisin hampunsiemenet kyllä.

MacGyver

Humppaliisa
Sijainti
Pohjanmaa
arnold sanoi:
Vai aromipesän kanssa ahertava Mikko? :thumbup:
Se oli muuten samaan aikaan armeijas mun kans.. ja sotilaskokki.. tosin eri komppanias mutta juttua kiiri yli varuskunnan.

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Käytän kyl aromipesää, keitän sillä aamukahvini. Laita vain vesi ja porot sisään ja anna hautua 6 tuntia, niin kahvi on valmis, miten kätevää!!!

Stig Helmer

Banned
MacGyver sanoi:
Se oli muuten samaan aikaan armeijas mun kans.. ja sotilaskokki.. tosin eri komppanias mutta juttua kiiri yli varuskunnan.
Vai niin. Sitten minua on kyllä huijattu, sillä keskustelin joskus henkilön kanssa, joka väitti tuntevansa kys. Mikon ja kertoi hänen olevan venäläinen.

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Stig Helmer sanoi:
Vai niin. Sitten minua on kyllä huijattu, sillä keskustelin joskus henkilön kanssa, joka väitti tuntevansa kys. Mikon ja kertoi hänen olevan venäläinen.
Kyseinen Mikko on porilainen.

Thyella

þýðingafræðingur
Sijainti
Ciutat Comtal
näyttää erittäin hyvältä, varsinkin toi ylin kuva. maistuis varmaan mullekin. :)