Sammypiru kokkaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sammypiru
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Surimista saa hyvia herkkuja, mm. yksi suosikkini on erittain chilinen kookosmaito-surimi-keitto. :thumbup:

Kiva etta taalla on muitakin kulinaristeja.

(Noi hyvinkaan pellen kommentit on sita luokkaa etta olisi mukava nahda millainen luuseri tuon nimimerkin takana lymyilee.
On jutut taman forumin surkeinta luokkaa... :thumbdown )

Myllis sanoi:
(Noi hyvinkaan pellen kommentit on sita luokkaa etta olisi mukava nahda millainen luuseri tuon nimimerkin takana lymyilee.
On jutut taman forumin surkeinta luokkaa... :thumbdown )

Nyt en ihan tajua kuka on Hyvinkään pelle.

Sammypiru sanoi:
Nyt en ihan tajua kuka on Hyvinkään pelle.

Silloin kun olit telkkarissa...ootko niistä aineksista mitä siinä pätkässä/siellä kurssilla käsiteltiin tehnyt mitään, mikä ois ollut niin hyvää, että kannattais suositella?

Runar ja Kyllikki sanoi:
Silloin kun olit telkkarissa...ootko niistä aineksista mitä siinä pätkässä/siellä kurssilla käsiteltiin tehnyt mitään, mikä ois ollut niin hyvää, että kannattais suositella?

Unohtaisin hampunsiemenet kyllä.

arnold sanoi:
Vai aromipesän kanssa ahertava Mikko? :thumbup:

Se oli muuten samaan aikaan armeijas mun kans.. ja sotilaskokki.. tosin eri komppanias mutta juttua kiiri yli varuskunnan.

Käytän kyl aromipesää, keitän sillä aamukahvini. Laita vain vesi ja porot sisään ja anna hautua 6 tuntia, niin kahvi on valmis, miten kätevää!!!

MacGyver sanoi:
Se oli muuten samaan aikaan armeijas mun kans.. ja sotilaskokki.. tosin eri komppanias mutta juttua kiiri yli varuskunnan.
Vai niin. Sitten minua on kyllä huijattu, sillä keskustelin joskus henkilön kanssa, joka väitti tuntevansa kys. Mikon ja kertoi hänen olevan venäläinen.

Stig Helmer sanoi:
Vai niin. Sitten minua on kyllä huijattu, sillä keskustelin joskus henkilön kanssa, joka väitti tuntevansa kys. Mikon ja kertoi hänen olevan venäläinen.

Kyseinen Mikko on porilainen.