Aiotko kertoa kuinka kävi?Ärsyttävyydestä en tiedä, mutta noista englanninlainoista tuli mieleen, että kokeilin tänään hetken mielijohteesta kepillä jäätä ja kysyin Lidlin kassalta, että "saisko sulta pussya?" (lausutaan pussia)
Aiotko kertoa kuinka kävi?Ärsyttävyydestä en tiedä, mutta noista englanninlainoista tuli mieleen, että kokeilin tänään hetken mielijohteesta kepillä jäätä ja kysyin Lidlin kassalta, että "saisko sulta pussya?" (lausutaan pussia)
Sain.Aiotko kertoa kuinka kävi?
\o/ Meen huomenna koklaa kans.
"Kertovat että täältä sais Pussia (lausutaan pussya). No SAAKO!?"\o/ Meen huomenna koklaa kans.
Nii ja hittolainen jos ei meinaa irrota ni sanon että Balthazar sai kanssa pussia (lausutaan pussya)."Kertovat että täältä sais Pussia (lausutaan pussya). No SAAKO!?"
Kukin tavallaan.Tavallaan
Miten niin tavallaan? Mitä sillä yritetään sanoa?
Tavallaan olet oikeassa.Kukin tavallaan.
Miten ihmeessä juu kuulostaa yhtään vähemmän pentumaiselta? J ja kaksi vokaalia peräkkäin molemmissa. Vai onko kirjain u jotenkin parempi? Sen olisin ymmärtänyt, jos joku olisit lopettanut viestisi tuon ensimmäisen virkkeen jälkeen, mutta toi 'juu' juttu menee kyllä ihan ohi.Sana "joo" on jonkun takia aina ärsyttänyt ja se kuulostaakin pentumaiselta.
Parempi on jos sanoo "joo" sanan sijasta juu.
No ei kait tuossa oo mitään parempaa, kaverin Äiti vaan mulle joskus nuorempana sanoi että sana JOO kuulostaa pentumaiselta, niin siitä lähtiin itse olen käyttänyt JOO sanan sijasta JUU sanaa.Miten ihmeessä juu kuulostaa yhtään vähemmän pentumaiselta? J ja kaksi vokaalia peräkkäin molemmissa. Vai onko kirjain u jotenkin parempi? Sen olisin ymmärtänyt, jos joku olisit lopettanut viestisi tuon ensimmäisen virkkeen jälkeen, mutta toi 'juu' juttu menee kyllä ihan ohi.
Elikäs...jota itse käytän mahdollisimman runsaasti.Elikkä.
Tiäks. Vähä niinku...sillai...sinnepäin, muttei kuitenkaan ollenkaan! Tavallaan sanan käyttö kertoo suoraan sen, ettei puhujalla ole mitään hajuakaan aiheiden asiayhteyksistä. Sanan käytöstä jää epämääräinen maku ja yleensä käsiteltävästä asiasta katoaa pointti välittömästi tämän sanan yhteydessä.Tavallaan
Miten niin tavallaan? Mitä sillä yritetään sanoa?
Elikkä tavallaan mä oon ihan samaa mieltä.Tiäks. Vähä niinku...sillai...sinnepäin, muttei kuitenkaan ollenkaan! Tavallaan sanan käyttö kertoo suoraan sen, ettei puhujalla ole mitään hajuakaan aiheiden asiayhteyksistä. Sanan käytöstä jää epämääräinen maku ja yleensä käsiteltävästä asiasta katoaa pointti välittömästi tämän sanan yhteydessä.
JOO.Elikkä tavallaan mä oon ihan samaa mieltä.
Joo suski on varmaan sitten sun hyvä ystäväsi?Sana "joo" on jonkun takia aina ärsyttänyt ja se kuulostaakin pentumaiselta.
Parempi on jos sanoo "joo" sanan sijasta juu.