Itse toivoisin seiskytluvun tyyliä, kun eiköhän tuo italian lippu ole vain tekosyy saada Santanderin valkoisen pohjan natsaamaan väritykseen aiempaa paremmin.Vaikka tottakai jokaisen esiteltävän auton muodot kiinnostaa, niin se kyllä on myös mielenkiintoista nähdä miten Ferrari on sijoitellut vihreää väritykseensä.
No se Italian lipun jonkinlainen hyödyntäminen kyllä sopisi muutenkin Montezemolon poliittiseksi vaalimainokseksi nimettyyn autoon. Mutta kun ei noista graafikoista koskaan tiedä, osaavat sössiä hyvätkin ideat.Itse toivoisin seiskytluvun tyyliä, kun eiköhän tuo italian lippu ole vain tekosyy saada Santanderin valkoisen pohjan natsaamaan väritykseen aiempaa paremmin.
Kyllähän tuota viheriäistä raitaa on käytetty kuskien haalareissa jo pidemmän aikaa nimenomaan Italian lipun muodossa. Joku vastaavankaltainen toteutus kyljessä toimisi ihan mainiosti. Toinen vaihtoehto olisi lisätä pieni Italian lippua mukaileva teema etu- ja takasiipiin, jolloin ne kenties sopisivat muuhun autoon paremmin.No se Italian lipun jonkinlainen hyödyntäminen kyllä sopisi muutenkin Montezemolon poliittiseksi vaalimainokseksi nimettyyn autoon. Mutta kun ei noista graafikoista koskaan tiedä, osaavat sössiä hyvätkin ideat.
http://www.autosport.com/f1/Milloins muut kaarat esiteltiin? Oliko jossain joku listaus-tyyppinen ratkaisu?
Tuossa Autosport lehden juttu ennakolta:Mielenkiintoinen päivä. Eilen käväisi mielessä, että nythän tavallaan palataan vuoteen 2009 Ferrarin osalta. Ei tupladiffua, ei long horn tubea, mutta kers on. Mahtaako sivuponttoonit palata ns. notkoaikaan(joka ei valitettavasti nähnyt päivänvaloa kisoissa). Keula varmaankaan ei ole lainkaan kauden 2009-tyylinen. Veikkaan sen olevan kuten viime kaudella, hieman leveämpi vain.
Kiitos! Ja Kurskille :alppu:
Jos tähän ei kukaan muka halua tarttua näin tuntia ennen julkistusta, niin minä sitten. Jos kuva on F150:stä, niin äkkiseltään näyttäs peilit olevan aika leveellä. Eikös ponttoonipeilit oo kuitenkin edelleen kielletty?
On, ja uudet säännöt siirtävät peilit lähemmäs ohjaamon reunoja.Jos tähän ei kukaan muka halua tarttua näin tuntia ennen julkistusta, niin minä sitten. Jos kuva on F150:stä, niin äkkiseltään näyttäs peilit olevan aika leveellä. Eikös ponttoonipeilit oo kuitenkin edelleen kielletty?
tuskin, eiköhän tuolla kohtaa ole taustapeilitAironhankaimet tekee paluun?:doubtful: