Kylläpä näytti auto huomattavasti solakammalta ja aerodynaamisesti oivaltavammalta tuossa livekameran pyörittelyssä - jossa naytettiin tarkasti keulan alapuolisia ilmanohjamia ja diffuusorin ympäristöä. Keulan alaosa on totaalisen flätti ja noin korkealla keulalla tosiaan haetaan nyt kovasti virtauksia sinne auton alaosiin, joka on hieman yllättävää, koska tupladiffua ei ole.
Jostain syystä näissä still-kuvissa auto näyttää kuitenkin möhköltä ja pelkästään niiden perusteella olisin jopa sanonut, että rumalta. Onneksi katsoin tuon live-esittelyn, jossa auto kyllä näytti lähes pelottavan nopealta - mielessä piipahti paniikinomaisesti F2002:n esittelyn mukanaan tuomat karmivat selkäpiit ja pakko oli aloittaa kynsien syöminen.
Ponttoonit ovat aika lyhyen oloiset ja tavara on pakattu näin aika lyhyelle alalle. Tämä on aika jännä metodi, ettei lähdetty sellaiselle pitkulaiselle linjaukselle. Ehkä diffuusorin ympäristö pyritään pitämään mahdollisimman vapaana ja sieltä suunnalta, jopa difun päältä haetaan jotain extraa(jota ei ehkä vielä olla esiteltykään. Nosecone tulee siis ilmeisesti muuttumaan vielä, kyseessä oli edellisen mallin cone, toki kiinnitetty selvästi korkeampaan bodyworkiin.
Kyllä nyt Formulastaran veikkaus saa tästä lisäpontta. Ferrari kohottaa nopeusodotukset todella korkealle!