On tää kyllä käsittämätöntä tää Ferrarin touhu ihan yleisesti ottaenkin. Jos pitäisi paikkansa että siellä tahallaan hidastetaan toista autoa jota en pidä ottaen huomioon että se on Ferrari yhtään mahdottomana niin kyllähän se minusta osoittaa jotain Alonsostakin että pitää tämmösiin turvautua ja edes että haluaa tämmösen kohtelun tai suostuu tämmöseen. Joo joo mestaruudet vain lasketaan ( mitä on muuten ferrari uralla pyöreä 0 ), mutta minusta se on äärettömän raukkamaista ettei voi ajaa tasavertaisella kohtelulla toista vastaan ja halua tallitoverikseen juurikin sitä parasta mahdollista vaihtoehtoa. Sama käy Schumiin aikoinaan. Siinähän sen oman tason näkee sitten eikä tarvitse valheilla itselleen uskotella että on niin helkutin nopea. Tällä en toki tarkoita etteikö Alonso tai Schumi olisi hyviä kuskeja. Loistavia kuskeja molemmat. Mutta sellainen että hidastetaan toista tai otetaan hitaampi kuski toiseen autoon niin itse näytän paremmalta niin onhan se aika surkeaa. Hamiltonille, Buttonille, Kimille ym. peukku siitä että uskalletaan ja halutaan ajaa parhaimpia vastaan. Jossittelu on aina turhaa, mutta jos Ferrarilla olisi jotain järkeä touhuissaan ja olisi panostettu kuskiin joka niitä mestaruuksia voi tuoda niin 2007-2009 uskon vakaasti että olisi ollut täysin realistista että Kimi olisi voittanut 3 mestaruutta putkeen tai ainakin lähellä. 2009 hän olisi varmasti ollut lähempänä kärkeä jos alusta lähtien olisi menty Kimin halujen mukaan. Kyllähän sen nyt näki niin selvästi mitenkä Kimin taso nousi ( huom. Kimin... ei välttämättä Ferrarin ) Massan loukkaantumisen jälkeen kun luulen että hänen toiveittensa mukaan autoa alettiin säädellä. Pitää muistaa että loppukaudesta Kimi oli 2009 yksi eniten pisteitä kerännyt kuljettaja. Ja jos Kimi olisi ollut 2010 Alonson paikalla yhtä hyvässä autossa joka käy hänelle niin mestaruus olis tullu sillonkin luulen ma. Noh.. tämä nyt alkaa kuulostamaan kohta joltain kimi kimi kimi ylistysfanitouhulta, mutta kirjoittelinpahan vaan mielipiteeni asiaan julki aamuni iloksi. Kahvia -->