FO110K
Banned
- Liittynyt
- 3.1.2001
- Viestit
- 15345
No jaa, ei nyt sentään ihan noinkaan.Siinä mielessä itse arvostan kuskeista enemmän Schumacheria, sillä mies voitti mestaruutensa pitkien projektien päätteeksi. Sennahan pääsi istumaan Alain Prostin valmiiksi kattamaan pöytään McLarenilla ja Williamsilla. Michaelin aikana Benettonilla voitettiin maailmanmestaruuksia ja mies nosti Ferrarin ylemmästä keskikastista lajia hallinneeksi suuruudeksi. Olisiko Senna pystynyt tosissaan samaan Maranellossa? Epäilempä.
Honda seurasi Sennaa Lotukselta McLarenille -88, siellähän meni kaikki uusiksi sille kaudelle...
(Senna puolestaan oli mukana nostamassa Lotusta Mansellin jälkimainingeista ylöspäin)
Williams taas oli enemmänkin Neweyn & Headin projekti, ja Mansellin jos kuski lasketaan mukaan, Prosthan hyppäsi Mansellin jälkeen siihen autoon ja "katettuun pöytään" jo
(eikä Senna edes kerinnyt Williamsilla yhtään kisaa voittamaan)
Schumacher kyllä teki hyvää työtä Benettonilla ja Ferrarilla, sen myönnän itsekin, siksi hieman harmittaa että silti piti kyykyttää tiimikaveri vaikka moni asia oli jo Schumin ansioksi luettu kuitenkin...
Tosin muistetaan sekin että yhteinen tekijä molempien tallien menestykselle löytyy nimistä Byrne/Brawn/Czapski/Stepney/Schumacher, eli ei Micheal yksin sitä menestystä tehnyt kuitenkaan
(Ferrarihan alkoi todenteolla nousemaan vasta Benetton-väen siirryttyä Ferrarille)
Tosin Stepneystä en muista 100-varmaksi oliko vielä Benettonilla mukana...