Suihkutottumukset

Käyn yleensä suihkussa

• Äänestäjiä yhteensä
    33

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kaipa tätäkin on joskus pollutettu, mutta nyt on uudet forumistit ja uudet kujeet.

Tämä tuli mieleen kun, harvinaista kyllä, kävin aamusuihkussa. Yleensä käyn suihkussa treenien jälkeen oli se sitten aamulla, päivällä tai illalla. Enkä yleensä sitten muuten suihkuttele ainakaan talviaikaan.

Mites itsellä YLEENSÄ toi suihkuttelu menee?

oldez

Well-known member
Itse käyn aina illalla ennen nukkumaan menoa, salin jälkeen ja joskus lisäksi aamuisin.

Knoukka

Well-known member
Illalla ja/tai harjoitusten jälkeen. En tykkää aamusuihkusta lukuunottamatta kesähelteitä. Ja mökillä aamujärvi toimii myös.

jaska

Ett silleen!!!!!!1 -mies
Sijainti
kyrkslätt
Mossetettu polli, ei sopivaa vaihtoehtoa:
"Aamuin & illoin"

... yleensä tasapainottelen hikihommien (on ne sitten treenit tai jotkut muut) jotta saan ne tähän tahtiin.

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Iltaisin sekä joskus aamuisin, jos on paskainen olo. Treenien jälkeen tietenkin myös lähes poikkeuksetta.

Slug

Well-known member
Iltaisin tulee käytyä. Myös hikihommien jälkeen käyn suihkussa.

Knoukka

Well-known member
Maalla ei tosin viitsi joka hikoilun jälkeen hypätä suihkussa. Voi mennä 2-3 tai jopa neljäkin päivää suihkun tai saunottelun välillä.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Aamulla ja hikoilun tai muuten paskaisen homman jälkeen. Olen yrittänyt siirtyä enemmän iltasuihkuun, koska tukka tykkää siitä talvella enemmän. Tai sanotaan mieluummin, että aamusuihku ja pakkaskelit = äärettömän kuivaa ja sähköistä meininkiä meneillään hiuksessa.

Iso8

Viisuhullu
Sijainti
Tampere
Käyn ehkä kerran viikossa. Ps. äiti on pitänyt aiheesta saarnaa jo, älkää te tehkö niin. :)

Captain Howdy

Well-known member
Aamulla ja hikoilun tai muuten paskaisen homman jälkeen. Olen yrittänyt siirtyä enemmän iltasuihkuun, koska tukka tykkää siitä talvella enemmän. Tai sanotaan mieluummin, että aamusuihku ja pakkaskelit = äärettömän kuivaa ja sähköistä meininkiä meneillään hiuksessa.
Mulla olis varmaan sama tarve siirtyä ilta-suihkeisiin, mutta kun ei ole hiusta.
Kuivaa meininkiä ei siis ole, mutta sitäkin sähköisempää! IMPERIAL STATE ELECTRIC!!!!!

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Itseasiassa mä suosin aamusuihkua nimenomana juuri tukan vuoksi. Se kun seisoo aamulla about jokaiseen kuviteltavissa olevaan ilmansuuntaan. Pelkällä harjalla/kammalla ilman hiusten kastelua ei edes kannata yrittää saada edes jollaintapaa siedettävää tulosta aikaiseksi, joten suihku ja hiustenpesu on yleensä se näppärin ratkaisu.

Viimeksi muokattu: