Suomalaisten tallipaikkakuviot

Vesku

Maatalousneuvos
Liittynyt
14.6.2003
Viestit
5795
ettelbruck sanoi:
Garden sopimus on näemmä yksivuotinen joten vauhtia tarttee näyttää.
Hieman jo laskin Garden mieheksi, jolla on takanaan loistava tulevaisuus- vaikka en niin analyyttisesti rallia seuraakaan. Jotain iltaruskon kajastusta olin näkevinäni! Nyt on se tie ja auto, joilla on näytettävä tie "auringonvaloon"!
Onko monet sopimukset semmoisia, että loppuvat vuoden 2005 loppuun, kun Pösö ja Sitikka lopettavat ja sitten pannaan ajajapakka täysin uusjakoon? Nouseeko vuoden aikaan uusia jokereita? Ja vanhant kunkut ja jätkät kaatuu?
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
En mäkään olisi uskonut Gardemeisterin enää täyttä sarjaa saavan, mutta olen silti iloinen moisesta :thumbup:
 

Puupää

Señor Member
Liittynyt
25.2.2002
Viestit
27306
Sijainti
Skekkoslovakia
Eipä tarjonnut ihmeitä Garden haastattelu Urheiluruudussa vaikka etukäteen kovin mainostettiin. "Jossain kisoissa yritetään taistella voitosta" jne.
 

Arppa

Well-known member
Liittynyt
26.11.2004
Viestit
175
pmv sanoi:
Jaa, että Gardemeisteri Fordille. No Jouhki ja Jouhkin lompakko ovat puhuneet. Gardella ei ole kovin montaa näyttöä nopeudesta tai tasaisuudesta, Uuden-Seelannin 99 jälkeen. Tällä kaudella Schwarzin jättäminen kelkasta useammassakin rallissa oli huomttavan vaiketa. Ja Armin on sentään sekä paska että vanha. Yhdellä kaudellahan vastassa oli Auriol, joka ol sentään vain vanha. Ei sekään kyllä kovin vakuuttavasti taakse jäänyt jos ollenkaan.

No nyt alla on vähintäänkin kilpailukykyinen auto, joten selityksille ei ole sijaa. Tai onhan niille, kun Jouhki maksaa viulut.
Taitaa tällä kertaa raha kiertää Foordilta Tonin/Jouhkin suuntaan...
 

pmv

Well-known member
Liittynyt
22.8.2000
Viestit
5787
Sijainti
Perä-Pohjola
Yleisesti on tunnettu että Fordin toisesta ajajan paikasta pitää maksaa rahaa. Veikkaan kyllä vahvasti että Toni on juuri tällä paikalla. Ei tilanne varmaankaan aivan ole sellainen mitä tuossa sanoin, vaan tietysti yhteistyökumppanit ovat avainasemassa.
 

Arppa

Well-known member
Liittynyt
26.11.2004
Viestit
175
pmv sanoi:
Yleisesti on tunnettu että Fordin toisesta ajajan paikasta pitää maksaa rahaa. Veikkaan kyllä vahvasti että Toni on juuri tällä paikalla. Ei tilanne varmaankaan aivan ole sellainen mitä tuossa sanoin, vaan tietysti yhteistyökumppanit ovat avainasemassa.
Toni on nimenomaan sillä ykköspaikalla.

"- Käsittääkseni toiseksi kuljettajaksi haetaan sellaista nimiä, joka toisi talliin tullessaan myös mainosrahaa. Tällaisia löytyy lähinnä Etelä-Euroopasta, mutta itselläni ei ole suuria toivomuksia työtoverin suhteen, Gardemeister myönsi."


Katso Kouvolan sanomien nettisivut.
 
Viimeksi muokattu:

DFiaA

I told you so
Liittynyt
7.2.2001
Viestit
14430
Toni taitaa olla tällanen välivuoden kuski. Vuoden päästä on odotettavissa että Grönholmit ja Loebit etsii uusia tiimejä.

Jatkaako Märtin tiimissä vai onko siirrosta muualle ollut puhetta?
 

Valde

Well-known member
Liittynyt
8.4.2003
Viestit
3148
Rallyforumilla joku suomalaiskirjoittaja on ainakin tietävinään, että Tuohino ja Paasonen jaisivat 4-5 kisaa Skodalla ensi vuonna ja Paasonen ajaisi lisäksi rallin sm-sarjan Skodalla.
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Itse olisin mieluummin nähnyt Jani Paasosen tai Janne Tuohinon Fordilla. Toni on näyttönsä antanut, eikä ole mielestäni nopeudeltaan Paasosen ja Tuohinon tasoa. Voihan olla, että Toni osoittaa ensi kaudella, että olen väärässä, mutta...

No kaikkea hyvää Gardelle. Tärkeintä on kuitenkin se, että suomalaisia ajaa täyden sarjan huippuautolla. Hirvonen on kuulemma saamassa potkut Subarulta, kertovat lähteet Norjasta.
 

Valde

Well-known member
Liittynyt
8.4.2003
Viestit
3148
patriot sanoi:
No kaikkea hyvää Gardelle. Tärkeintä on kuitenkin se, että suomalaisia ajaa täyden sarjan huippuautolla. Hirvonen on kuulemma saamassa potkut Subarulta, kertovat lähteet Norjasta.
Minkälaiset lähteet? No, tällaiseen arvioon itsekin kallistuisin. Olisikohan espanjan Daniel Sola ajaja, joka istutettaisiin Petterin viereen? Sola on ulkomailla ehkä arvostetuin nuori lupaus ja ilman paikkaa tällä hetkellä... Jos itse olisin Subarun päättäjä, niin antaisin Hirvoselle kenkää ja ottaisin paljon paremman Solan tilalle ja Repsolin rahat.
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Stephane Sarrazin sinne on tyrkyllä. Norjan VG lehti noin on uutisoinut.
 

Valde

Well-known member
Liittynyt
8.4.2003
Viestit
3148
patriot sanoi:
Stephane Sarrazin sinne on tyrkyllä. Norjan VG lehti noin on uutisoinut.
No Sarrazin ei voi missään tapauksessa ajaa koko kautta, että ei tuo kerro vielä mitään Mikon tilanteesta.
 

Faustus

Well-known member
Liittynyt
31.3.2000
Viestit
6745
Valde sanoi:
Rallyforumilla joku suomalaiskirjoittaja on ainakin tietävinään, että Tuohino ja Paasonen jaisivat 4-5 kisaa Skodalla ensi vuonna ja Paasonen ajaisi lisäksi rallin sm-sarjan Skodalla.
Poranterän sivuilla sen sijaan väitetään Tuohinon ajavan 10 rallia.
 

Valde

Well-known member
Liittynyt
8.4.2003
Viestit
3148
Ralli.netissä joku Tuohinoa jututtanut tiesi sanoa:

"Jannen kanssa juttelin tänään tai siis eilen Klo22.43-jotain ja hän sanoi ettei savua ilman tulta mutta ei mitään varmaa vielä, eli odotellaan..."
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Tuo Skodankin projekti on ollut täynnä vastoinkäymisiä. Aika paska ollut tuo Fabiakin...Että ei noista suomalaisten keikkakuskin hommista Skodalla oikein innostu. Mitsun nousu huipulle taas antaa odottaa itseään.
 

Valde

Well-known member
Liittynyt
8.4.2003
Viestit
3148
patriot sanoi:
Tuo Skodankin projekti on ollut täynnä vastoinkäymisiä. Aika paska ollut tuo Fabiakin...Että ei noista suomalaisten keikkakuskin hommista Skodalla oikein innostu. Mitsun nousu huipulle taas antaa odottaa itseään.
Skodahan on ollut yllättävän hyvä. Sekä Suomessa että Saksassa autolla mentiin kovaa. Olen kuullut, että tänä vuonna Skoda ei jostain syystä voinut luokittaa uusia osia ja kehitystyötä ei päästy viemään eteenpäin täydellä teholla.
-------------

Mahtaisikohan Gardemaisterin vauhtiin vaikuttaa se, että varmaan satakiloisen Lukanderin tilalle tulee uusi mies? Fordilla oli saksassa ongelmia sen takia, että painoa oli säästetty siirtämällä käsijarru vaihdekepin yhteyteen. Jos auton yläosan painoa voidaan kartanlukijaa vaihtamalla ottaa pois 30 kiloa, niin ei paha, kun ajattelee Gordin yrityksiin...
 

hippopotamus

Guest
Valde sanoi:
Skodahan on ollut yllättävän hyvä. Sekä Suomessa että Saksassa autolla mentiin kovaa. Olen kuullut, että tänä vuonna Skoda ei jostain syystä voinut luokittaa uusia osia ja kehitystyötä ei päästy viemään eteenpäin täydellä teholla.
-------------

Mahtaisikohan Gardemaisterin vauhtiin vaikuttaa se, että varmaan satakiloisen Lukanderin tilalle tulee uusi mies?

Kuljettajien yhteispainoihanne olisi n. 150 kg. Sen verran on laskettu siinä kohtaa autoa tarvittavan / voivan olla painoa, jotta ajo-ominaisuudet olisivat ihanteelliset. Eli ylipainoisia sorretaan noillakin työmarkkinoilla.

Fordin kauden 2005 kuljettajavalinnat ovat ilmeisen edulliset. Garde varmaan tuli sopivasti sisään ja kun muilta edellytetään rahareppua evääksi, niin voi rauhassa kehittää 2006 laitetta. Toisaalta Garde on kuitenkin vuosikausia tahkonnut noita latuja, joten nyt on tilaisuus hyödyntää se kokemus. Se on kymenlaaksolaispojalla nyt näytön paikka. Tähän asti on voinut pistää hävityt minuutit kaluston piikkiin. Ei muuta kuin menoksi. Toivottavasti eivät puuduttavat "leipäkuskivuodet" sekundatalleissa ole tappaneet pelihuumoria!
 
Ylös