Hieman jo laskin Garden mieheksi, jolla on takanaan loistava tulevaisuus- vaikka en niin analyyttisesti rallia seuraakaan. Jotain iltaruskon kajastusta olin näkevinäni! Nyt on se tie ja auto, joilla on näytettävä tie "auringonvaloon"!ettelbruck sanoi:Garden sopimus on näemmä yksivuotinen joten vauhtia tarttee näyttää.
Taitaa tällä kertaa raha kiertää Foordilta Tonin/Jouhkin suuntaan...pmv sanoi:Jaa, että Gardemeisteri Fordille. No Jouhki ja Jouhkin lompakko ovat puhuneet. Gardella ei ole kovin montaa näyttöä nopeudesta tai tasaisuudesta, Uuden-Seelannin 99 jälkeen. Tällä kaudella Schwarzin jättäminen kelkasta useammassakin rallissa oli huomttavan vaiketa. Ja Armin on sentään sekä paska että vanha. Yhdellä kaudellahan vastassa oli Auriol, joka ol sentään vain vanha. Ei sekään kyllä kovin vakuuttavasti taakse jäänyt jos ollenkaan.
No nyt alla on vähintäänkin kilpailukykyinen auto, joten selityksille ei ole sijaa. Tai onhan niille, kun Jouhki maksaa viulut.
Toni on nimenomaan sillä ykköspaikalla.pmv sanoi:Yleisesti on tunnettu että Fordin toisesta ajajan paikasta pitää maksaa rahaa. Veikkaan kyllä vahvasti että Toni on juuri tällä paikalla. Ei tilanne varmaankaan aivan ole sellainen mitä tuossa sanoin, vaan tietysti yhteistyökumppanit ovat avainasemassa.
Minkälaiset lähteet? No, tällaiseen arvioon itsekin kallistuisin. Olisikohan espanjan Daniel Sola ajaja, joka istutettaisiin Petterin viereen? Sola on ulkomailla ehkä arvostetuin nuori lupaus ja ilman paikkaa tällä hetkellä... Jos itse olisin Subarun päättäjä, niin antaisin Hirvoselle kenkää ja ottaisin paljon paremman Solan tilalle ja Repsolin rahat.patriot sanoi:No kaikkea hyvää Gardelle. Tärkeintä on kuitenkin se, että suomalaisia ajaa täyden sarjan huippuautolla. Hirvonen on kuulemma saamassa potkut Subarulta, kertovat lähteet Norjasta.
No Sarrazin ei voi missään tapauksessa ajaa koko kautta, että ei tuo kerro vielä mitään Mikon tilanteesta.patriot sanoi:Stephane Sarrazin sinne on tyrkyllä. Norjan VG lehti noin on uutisoinut.
Poranterän sivuilla sen sijaan väitetään Tuohinon ajavan 10 rallia.Valde sanoi:Rallyforumilla joku suomalaiskirjoittaja on ainakin tietävinään, että Tuohino ja Paasonen jaisivat 4-5 kisaa Skodalla ensi vuonna ja Paasonen ajaisi lisäksi rallin sm-sarjan Skodalla.
Skodahan on ollut yllättävän hyvä. Sekä Suomessa että Saksassa autolla mentiin kovaa. Olen kuullut, että tänä vuonna Skoda ei jostain syystä voinut luokittaa uusia osia ja kehitystyötä ei päästy viemään eteenpäin täydellä teholla.patriot sanoi:Tuo Skodankin projekti on ollut täynnä vastoinkäymisiä. Aika paska ollut tuo Fabiakin...Että ei noista suomalaisten keikkakuskin hommista Skodalla oikein innostu. Mitsun nousu huipulle taas antaa odottaa itseään.
Valde sanoi:Skodahan on ollut yllättävän hyvä. Sekä Suomessa että Saksassa autolla mentiin kovaa. Olen kuullut, että tänä vuonna Skoda ei jostain syystä voinut luokittaa uusia osia ja kehitystyötä ei päästy viemään eteenpäin täydellä teholla.
-------------
Mahtaisikohan Gardemaisterin vauhtiin vaikuttaa se, että varmaan satakiloisen Lukanderin tilalle tulee uusi mies?
Kuljettajien yhteispainoihanne olisi n. 150 kg. Sen verran on laskettu siinä kohtaa autoa tarvittavan / voivan olla painoa, jotta ajo-ominaisuudet olisivat ihanteelliset. Eli ylipainoisia sorretaan noillakin työmarkkinoilla.
Fordin kauden 2005 kuljettajavalinnat ovat ilmeisen edulliset. Garde varmaan tuli sopivasti sisään ja kun muilta edellytetään rahareppua evääksi, niin voi rauhassa kehittää 2006 laitetta. Toisaalta Garde on kuitenkin vuosikausia tahkonnut noita latuja, joten nyt on tilaisuus hyödyntää se kokemus. Se on kymenlaaksolaispojalla nyt näytön paikka. Tähän asti on voinut pistää hävityt minuutit kaluston piikkiin. Ei muuta kuin menoksi. Toivottavasti eivät puuduttavat "leipäkuskivuodet" sekundatalleissa ole tappaneet pelihuumoria!