Suomalaisten tallipaikkakuviot

Faustus

Well-known member
Liittynyt
31.3.2000
Viestit
6745
Das Skoda-Werksteam hat seine Fahrer für 2005 verkündet: Die Finnen Jani Paasonen und Janne Tuohino und der Franzose Alex Bengué teilen sich das zweite Skoda-Cockpit neben Armin Schwarz.
Lähde: rallye1.de
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Ou Ou Armin! Kertonee Skodan rallitallin johtajien kyvykkyydestä! Jannen ja Janin kannalta hyvä juttu. Jani tulee olemaan nopeampi!
 

Syvä Ajattelija

Well-known member
Liittynyt
21.8.2001
Viestit
439
Sijainti
Naurusaaret
Taitaa Jani vaan ajaa aika paljon Jannea vähemmän.....

Mutta kokonaisuutena hyvä että molemmat ajaa ylipäätään.... Harrin hommastahan pitäisi kuulemma kohta tulla lisää tietoa, ei kuitenkaan aja koko sarjaa, ilmeisesti noin puolet....

Kuinkahan käy Krissen ja Mikon, toivottavasti pääsisivät pojatkin vetämään kunnolla kisaa.....
 

Mikkoz

Well-known member
Liittynyt
28.11.2003
Viestit
840
Sijainti
JKL
On kyllä Skodalta helvetin pitää Schwarz ykkös kuskina.Äijä on jo niin vanha että ei enää kehity ja on kyllä nähty että vauhti ei riitä ainakaan soralla mihinkään. Oisivat pitäneet asfaltti kuskina tai jotain. Toivotaan että Suomalaiset pistä Arminia turpaan oikeen kunnolla.
Skoda ajattaa kolmea auto joissain ralleissa, mutta kuljettajaa ei vielä kerrottu.Tarkottanee vissiin että esim Suomessa ja Ruotsissa Jani ja Janne molemmat ajavat.
 

Ide

Well-known member
Liittynyt
29.7.1999
Viestit
454
Sijainti
Kuopio, Finland
Sinne Skodalle ne Paasonen ja Tuohino sitten menevät. Vuorottelevat soraralleissa, mikä ei ole kyllä ihan paras vaihtoehto. Toivottavasti saavat molemmat ajaa edes Suomessa yhtä aikaa.
 

ettelbruck

Well-known member
Liittynyt
30.7.2000
Viestit
11235
Sijainti
Vantaa/Riihimäki/Ettelbruck
patriot sanoi:
Ou Ou Armin! Kertonee Skodan rallitallin johtajien kyvykkyydestä!
Kyllä se kertoo ihan vaan markkinatalouden rautaisista laeista ja Saksan merkityksestä markkina-alueena.

Ja Saksanmaalla Armin on yhä kunkku, kyykytti Eifelissä kansallista mitalikaartia mennentullen.
 

hippopotamus

Guest
Taitaa Skodalla olla vahvasti saksalaiset silmälasit, joiden läpi maailmaa on tarkasteltava. Schwarzin pitäminen vielä ykköskuskina on toki parempi ratkaisu kuin se, että paikalle olisi istutettu Loix!
Toivottavasti Skoda ajaa kolmella autolla useita kisoja, jotta suomalaispilotit pääsevät ottamaan mittaa toisistaan! Ykköskuskin päihittäminen joka kisassa on toki peruslähtökohta.

Tuo ykköskuskiasia on mielenkiintoinen Mitsullakin- että nimeääkö / onko talli jo nimennyt Panizzin ykköskuskiksi vai viekö Rovis häneltä sen paikan (siis jos/kun ajaa 16 kisaa)?
 

pmv

Well-known member
Liittynyt
22.8.2000
Viestit
5787
Sijainti
Perä-Pohjola
Mielestäni Tuohino ja Paasonen voisivat ajaa kaikki rallit Skodalla ja Schwarz ja tämä Pingviini voisivat vuorotella vaikka keittiön puolella tiskivuorossa....En nyt muista että Bengue olisi jossain asfalttirallissa loistanut kovinkaan uskomattomalla tavalla, korjatkaa toki jos olen väärässä.

Schwarzista ei tarvi sanoa muuta, kuin että mies on ollut viimeisen 10 vuoden ajan melkoisen umpipaska kuski. Tosin käyrä on laskenut koko ajan, joten uusi määrite pitäisi Arminille löytää. Mutta iha hyvä homma että molemmille nopeille suomalaisille löytyi paikka. Ja kuten Tuohino eilen urheiluruudussa sanoi, niin nythän se ajaminen alkaa, että muuten on kohta entinen tehdaskuski.
 

Zep

Well-known member
Liittynyt
13.12.2000
Viestit
4105
Sijainti
Veteli
Markkinoinnin takiahan tehdastallit ovat MM-sarjassa mukana, joten se määrittelee varsin pitkälle kuviot. Pitämällä Armin arvostetussa asemassa Skodalla, varmistetaan pysyminen erittäin tärkeiden saksalaisten autolehtien sivuilla.

Haittaa ei myöskään varmasti ole siitä, että Volkkarin johtokunnassa taitaa istua Arminin sukulaisia... Eikä mies taida mitenkään kallis olla?
 

Jesper

Well-known member
Liittynyt
29.10.2004
Viestit
353
Tuo Swartzin pitäminen ei ole kyllä kovin hyvä markkinointi kikka, saa Skodan näyttämään huonommalta mitä onkaan :rolleyes:
 

Faustus

Well-known member
Liittynyt
31.3.2000
Viestit
6745
Märtin on nyt sitten ihan virallisestikin Peugeot'n miehiä.

Lähde: peugeot.com
 

patriot

Foorumin senaattori
Liittynyt
29.4.2001
Viestit
14758
Joo aikamoista markkinointia! Eikös ne saksalaiset ekana sitä kuuluttanut, että menestyminen on kuskin kansallisuutta tärkeämpää. No Skoda on Arminin ajamana kaukana kärjestä. Loistavaa markkinointia pojat. Eikö Saksassa ole Walter Röhlille parempaa seuraajaa?
 

Valde

Well-known member
Liittynyt
8.4.2003
Viestit
3148
wrc.com:

"Peugeot has announced that Markko Martin will join double champion Marcus Gronholm in its team next year. The Estonian will make the move despite the fact that Peugeot will leave the World Rally Championship at the end of next year.

A deal between Peugeot and Martin has believed to be on the cards for some time - especially as Ford had yet to confirm its involvement in the WRC - but questions were raised over whether Martin would definitely move for a one-year deal when Peugeot announced it would pull out of rallying at the end of 2005 and Ford confirmed a four-year commitment to the sport. Martin has denied that the fact that his deal with Peugeot means he’ll be looking for another drive for 2006 worries him, however.

“Despite this agreement being limited to just one year, I’m very happy to be joining Peugeot Sport and I’m looking forward to having Marcus as a team-mate,” Martin said. “We get on well together and I have a great deal of respect for him. I believe he is still the fastest driver in the championship. My main objective will be to work closely with Marcus and the team to enhance the competitiveness of the Peugeot 307 and to play my part in securing the manufacturers’ and drivers’ titles.”

Peugeot is keen to make up for a disappointing 2004 season with the new 306 after a string of title successes in the early years of this decade. Gronholm said that his already strong relationship with Martin would help the team move forward to achieve their goals.

“Markko is a first-class recruit,” he said. “He’s shown that he’s very strong on all types of surface and that he’s very important for Peugeot’s bid to secure the manufacturers’ championship in 2005. I’m certain his arrival in the team will ensure a serene, cordial atmosphere.”"

Voipi olla, että Peugeot on ensi vuonna kova pala merkkimestaruuskisassa. Vastus tulee Citroenilta, jonka näkisin olevan tässä tilanteessa jo haastaja. Markko avasi tyylikkäästi kehumalla Grönholmia edelleen nopeimmaksi. Tällainen kommentti on tietysti fiksu, koska ihmisten käsitys Grönholmin nopeudesta tulee määräämään ensi vuonna heidän käsitystään Märtinin nopeudesta. Ja varmaan Markko ihan aidosti uskookin sen suuntaisesti kuin sanoi. Myös Marcuksen kommentti viittaa siihen, että Peugeot tulee lähtemään ensi vuonna päättäväisellä tiimihengellä.
------------------------------

Hienoa, että Loix ei päässyt Skodalle. Aloin loppuvaiheessa jo pelkäämään, kun oli huhuja, että Armin pyrkisi Loixin hankkimiseen. Voisiko muuten Arminin täysi ohjelma johtua osittain siitä, että tallien täytyy kauden alussa ilmoittaa yksi kuljettaja, joka ajaa 16 kisaa? Huhujen mukaan Jannella olisi laajempi ohjelma kuin Paasosella. Ruotsissa ajaa Janne ja kolmatta autoa Ekström. Harmi, ettei Paasosta nähdä Ruotsissa. Paasosen kausi alkaa Mexicosta. Pitän varmana, että Suomessa Skoda ajaa myös kolmella autolla ja molemmat suomalaiset pääsevät rattiin.
 

onux

Voorti Vokus
Liittynyt
25.6.2001
Viestit
20
Sijainti
Finland
No näihän siinä sitten kävi, voi voi voi.. kerrassaan . Armin ykköskuskina...HE HE HEE. Näyttäkää Jani ja Janne niille..:thumbup:
 

leipurihiiva

puunaama
Liittynyt
2.8.2001
Viestit
1190
Sijainti
viiskulmasta olariin
Valde sanoi:
Huhujen mukaan Jannella olisi laajempi ohjelma kuin Paasosella. Ruotsissa ajaa Janne ja kolmatta autoa Ekström. Harmi, ettei Paasosta nähdä Ruotsissa. Paasosen kausi alkaa Mexicosta.
onko täysin poissuljettua, etteikö jani voisi ajaa jollain muulla WRC-autolla ruotsissa?
 

Faustus

Well-known member
Liittynyt
31.3.2000
Viestit
6745
Autosport:

Skoda enter third car

Skoda confirmed on Wednesday that it has reached agreement with Mattias Ekstrom and Jan Kopecky to drive a third Fabia WRC on selected events in next year's world championship.
 

Mikkoz

Well-known member
Liittynyt
28.11.2003
Viestit
840
Sijainti
JKL
Rovanperä ajaa siis näillä näkymin Mitsulla, muttei täyttä kautta. No mielestäni on tyhmää Mitsubishin kannalta ajatta Panizzia ykkös kuskina, kun mies hävis tällä kaudella niin asfaltilla kuin sorallakin tallin toisille kuskeilla rallissa kuin rallissa(tarkoitan nopeutta, en luotettavuutta).Galli, Sola ja Sohlberg olivat yksinkertaisesti nopempia.
Jos Rovis ois ranskalainen niin ei Gilles ois ykkös kuski. Kaipa toi Ranskalaisuus painaa aika paljon ja onkohan gilles sitten kova auton kehittäjä.?
 

Valde

Well-known member
Liittynyt
8.4.2003
Viestit
3148
Mikkoz sanoi:
Rovanperä ajaa siis näillä näkymin Mitsulla, muttei täyttä kautta. No mielestäni on tyhmää Mitsubishin kannalta ajatta Panizzia ykkös kuskina, kun mies hävis tällä kaudella niin asfaltilla kuin sorallakin tallin toisille kuskeilla rallissa kuin rallissa(tarkoitan nopeutta, en luotettavuutta).Galli, Sola ja Sohlberg olivat yksinkertaisesti nopempia.
Jos Rovis ois ranskalainen niin ei Gilles ois ykkös kuski. Kaipa toi Ranskalaisuus painaa aika paljon ja onkohan gilles sitten kova auton kehittäjä.?
Kyllä Panizzi oli Mitsun nopein kuski melkein jokaisessa sorarallissa, ainoastaan Suomessa oli Sohlbergia hitaampi.
----------------

leipurihiiva:

Jani sanoi, että hänen kausi alkaa Mexicosta, joten mitään autoa ei liene tarjolla Ruotsiin. Ja outoahan se olisikin, jos yhden tallin kuljettaja ajaisi toisen tallin autolla.
 
Ylös