Suomen radat

IntriguingMan

Flying debris
Liittynyt
30.1.2012
Viestit
3239
Sijainti
Lohja
Joo. Varmaan ainakin WTTC ja F4:n kuvalla varustettu F1.
Se olisi ollut hyvä päivittää vaan, että WTCC:ltä vietiin MM-arvo kaluston vaihdon myötä...
DTM:stä kun tuli GT3 -sarja, se voisi toteutua. WEC:n kohdalle toistaiseksi voisivat kirjoittaa vaikka Grazy Mike 🤭
 

IntriguingMan

Flying debris
Liittynyt
30.1.2012
Viestit
3239
Sijainti
Lohja
7 tunnin ratapäivä Kymiringillä, joka jaetaan 4 ryhmään eli jääkös siitä 1 t 45 minuuttia rata-aikaa per ryhmä? 135 euroa 1 t 45 minuutista on ainakin tässä tiimissä kipurajoilla 🤔
Kyllä tuo kalliilta vaikuttaa, kun urku auki ei varmastikaan tuota aikaa pääse kukaan ajamaan, jos ryhmien sisään ja ulosliputuksissa nysvätään.
 

Punainen

Well-known member
Liittynyt
4.2.2002
Viestit
539
Neljään ryhmään jako on melko paljon, jos kaikki ovat autoja. Jos moottoripyöriä on samana päivänä radalla niin sitten vois olla perusteltua.

Ehkä jako nopeampiin ja hitaampiin voisi olla ihan toimiva. Vaikea toki määrittää missä menee raja, mutta autoissa ehkä katulaillisissa ja vähemmän katulaillisissa? Mutta miten jakaisit pelkät autot neljään luokkaan niin, että olisi mielekästä viettää päivä radalla lähinnä varikolla. Ajosettien optimi pituudet neljään ryhmään jaettuna olisivat lähempänä 30 minuutin jaksoja mielestäni. Tässä pitää huomioida myös radan pituus.

Hinnoittelua varmaan testaavat missä voisi mennä asiakkaan kipupiste. Tuolla hinnalla ehkä kerran kaudessa.
 

IntriguingMan

Flying debris
Liittynyt
30.1.2012
Viestit
3239
Sijainti
Lohja
Sopivaa olisi myös mainita, millä desibeleillä toimitaan. Onko 110 vai pienempi. Mustaa lippua tuskin tuohon hintaan kukaan haluaa ottaa.
 

uuci

Well-known member
Liittynyt
13.5.2010
Viestit
3410
Ring Race Clubilla on varmasti vielä lastentauteja järjestelyissään.
 

Otto Hokkanen

Well-known member
Liittynyt
28.12.1998
Viestit
8504
Sijainti
Tampere
Ehkä jako nopeampiin ja hitaampiin voisi olla ihan toimiva. Vaikea toki määrittää missä menee raja, mutta autoissa ehkä katulaillisissa ja vähemmän katulaillisissa?
Ainakin formuloille ja tavattu antaa oma vuoro ja turvallisuussyistä se on ihan perusteluakin. Ja voi sitä jakoa muutenkin vähän miettiä, eikä laittaa esim. kuorma-autoja ja legendsejä baanalle samaan aikaan...
 

Punainen

Well-known member
Liittynyt
4.2.2002
Viestit
539
Asiaan tarkemmin perehdyttyäni, kyllä tuo kaavailtu jako on ihan hyvä. Olettaen siis, että kaikkiin ryhmiin on osallistujia.
 

Los Cojones

Avohoidossa
Liittynyt
26.2.2004
Viestit
515
Sijainti
Törnävä
Kyllä tuo kalliilta vaikuttaa, kun urku auki ei varmastikaan tuota aikaa pääse kukaan ajamaan, jos ryhmien sisään ja ulosliputuksissa nysvätään.
Ja takuuvarmasti tulee hinauksia ja -kääk!- öljyvahinkoja, joihin kulunut aika luonnollisesti on suoraan pois jäljellä olevasta ajoajasta.
 

IntriguingMan

Flying debris
Liittynyt
30.1.2012
Viestit
3239
Sijainti
Lohja
Ja takuuvarmasti tulee hinauksia ja -kääk!- öljyvahinkoja, joihin kulunut aika luonnollisesti on suoraan pois jäljellä olevasta ajoajasta.
Voimasavut pöllähtävät, nestevanat valuvat ja perävälitykset rutisevat lailla konekiväärin, kun wanhan liiton SS-autot ovat radalla... renkaiden lämmityskierroksella.

Mutta joo, jos imetyspurua joudutaan levittelemään, tehollisen ajoajan voi saman tien puolittaa.
 
Ylös