Albert Oil
Hippi ja juntti
Oletko varma? Kato mua:Suomi alkaa olla yksi viimeisiä järjen linnakkeita tässä maailmassa.
Öööglöögl ÖGLGÖGLGÖGÖGLÖÄGLGÖGÖGÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖGGG NSijwbdpqweifjwpeifwepkfn ÖGÖLÖLÖLGÖGLGÖGÖGÖÖÖÖÖ
Oletko varma? Kato mua:Suomi alkaa olla yksi viimeisiä järjen linnakkeita tässä maailmassa.
Tavallaan outoja nuo protestoinnit. Protestoinnilla yleensä halutaan muutosta johonkin, haluaako nuo muuttaa vaalitulosta vaihä?Sata pilvipäistä lipunpolttajaa lienee vähän eri mittakaava kuin miljoonittain tyytymättömyyttään ilmaiseva väkijoukkio.
Rakentavasti ilmaistu. Oletko harkinnut presidentiksi pyrkimistä?Öööglöögl ÖGLGÖGLGÖGÖGLÖÄGLGÖGÖGÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖGGG NSijwbdpqweifjwpeifwepkfn ÖGÖLÖLÖLGÖGLGÖGÖGÖÖÖÖÖ
Albert Oilin F1-Forum olemus on kuin aaltopahvi vesisateessa. Vettynyt ja homeinen, eikä sitä saa yhtenä kappaleena edes roskiin.Oletko varma? Kato mua:
Öööglöögl ÖGLGÖGLGÖGÖGLÖÄGLGÖGÖGÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖGGG NSijwbdpqweifjwpeifwepkfn ÖGÖLÖLÖLGÖGLGÖGÖGÖÖÖÖÖ
Onhan tämä hieno päivä kaikille miehille, joilla on luontainen oikeus kouria kenen tahansa naisen jalkoväliä.Jes. On kyllä hieno päivä tämä ollut. Trumpin voitto kyllä teki hyvää.
Mut ehkä jotkut naiset tykkää siitä...ainakin valkoiset.Onhan tämä hieno päivä kaikille miehille, joilla on luontainen oikeus kouria kenen tahansa naisen jalkoväliä.
Ja olisiko se suora kansanvaali yhtään parempi systeemi kuin nykyinen?Sitä nyt hehkutetaan, että Clinton sai enemmän ääniä. Turhaan niitä äänimääriä pureskelevat, kun systeemi on sellainen, että monissa osavaltiossa tietää etukäteen äänensä menevän hukkaan, jos äänestää republikaania tai demokraattia, koska osavaltio on aina ennenkin ollut 'sininen' tai 'punainen'. Vaikuttaa aika paljon äänestysintoon, kun äänestäjäksi pitäisi vielä etukäteen rekistöröröityäkin ja monilla äänestyspaikoilla on jonoa. Sellaista päätelmää ei voi tehdä, että suorassa kansanvaalissa Clinton olisi voittanut.
Olisi?Ja olisiko se suora kansanvaali yhtään parempi systeemi kuin nykyinen?
Minkähän takia ei ole siten, että jokaisessa osavaltiossa saisivat kannatuksen mukaan valitsijamiehiä. Nyt voittaja saa kaikki osavaltion valitsijamiehet taakseen.Ja olisiko se suora kansanvaali yhtään parempi systeemi kuin nykyinen?