Näissä asioissa on vaan aina hyvä muistaa se, että vaatimukset ja myös tarpeet voivat olla hyvinkin erilaisia. Mä henkilökohtaisesti en aseta juurikaan arvoa sille, että autolla on kiva ajella helvetin lujaa liukkaalla mutkikkaalla jääradalla ja drifata joka mutkassa, mutta ymmärrän toki heitä, jotka siitä nauttivat ja haluavat arkiautokseenkin pelin, joka tuohon soveltuu. Mä arvostan varmatoimisuutta, tilavuutta ja mukavuutta. SUV:eilla olen toki ajellut (jenkeissä käytännössä vain sellaisilla, tosin isommilla kuin toi Mazda eli esim. Toyota Highlander ja Jeep Grand Cherokee) ja sitä kautta tiedän, että ne on just eikä melkein mun autoja. Ehkä se sitten kertoo jotain mun huonoudesta ja heikkoudesta, mutta vaikka olis kyse siitäkin, niin entäpä sitten? Mulle ne nyt vaan sopii ja mä tykkään niistä, miksi siis ostaisin jonkun muun ihan vain sen vuoksi, että joku jollain keskusteluforumilla pitää SUV:eja, etenkin japanilaisia sellaisia, surkeina. Mähän sillä ajan ja mä sen myös maksan, et suinkaan sä.
P.S. Pleikkarilla olen kyllä ajellut autopelejä, tosin en koskaan baarinjakkaralta käsin.