Syntymäpäiväpäiväjoukkuepelikisa

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Ornarit vaiti ja peukut anuksiin! Nyt odotellaan, että Rienarpuu saa seuraavan kysymyskierroksen julki.

Captain Howdy

Well-known member
Ornarit vaiti ja peukut anuksiin! Nyt odotellaan, että Rienarpuu saa seuraavan kysymyskierroksen julki.
Mulla on vaan kaksi peukkua, mikä toki riittää täyttämään määräämäsi asioinnin monikossa, mutta SILTI.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Mulla on vaan kaksi peukkua, mikä toki riittää täyttämään määräämäsi asioinnin monikossa, mutta SILTI.
Pitääkö aina vääntää rautalangasta? Sinä laitat peukkusi Albertin anukseen, Albert laittaa omansa Jjusbanin anukseen, Jjusban sinun anukseesi. Hyvin helppoa!

Captain Howdy

Well-known member
Mutta mitä otsikkoon tulee, pitäisi olla Syntis. Ja mitä Syntiksen laatuun tulee, on tämä toiseksi paras forumin tiva. Paras on se Jjusbanin rumasti piirretty kuvavihjepöllöily.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Hawks oli jollain kaljoittelu/kalastusreissulla lyönyt Hemingwayn kanssa vetoa, että pystyisi tekemään elokuvan Heminwayn huonoimmasta kirjasta. Ernst oli kai itse saanut valita, että mistä.
Tuossa tapauksessahan huonous on erittäin suhteellista. En tosin ole yhtään Hemingwayn kirjoittamaa kirjaa lukenut, ei sen puoleen.

Örfil

Guest
Mä en ymmärrä tätä jatkuvaa tivaamista: jos tietää jotain niin miksi ei kerro sitä reilusti HETI muillekin :ahem:

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
Tehtävä 6

Erään duuneihin liittyvän yritysjohtajan yrityksen tuotteen kutsumanimen voi liittää vaikka juustoon, jolloin sen nimi juontaa aivan toisesta sanasta, josta taas voisi jotenkin vetää yhteyden erään saariston nimeen. Tähän saaristoon kuuluvan itsenäisen valtion nimestä löytää värin.

Järjestä kyseisen valtion nimen kirjaimet uudelleen ja postaa tähän saamasi tieto siitä, mihin katsomonosaan sinulla on liput katsomaan näytelmää Dannyn Kiinan valloituksesta.

Albert Oil

Hippi ja juntti
Sijainti
Korviesi välissä
Mä pääsin saaristoon asti mutta sieltä ei löydy itsenäisiä valtioita, ei värillä eikä ilman. Umpikuja. Kädet ylös.

Mehe Rienarsuo

Lupaavin tulokas
Sijainti
Konnektikuti
VIHJEHETKONEN!

Vastaan yhteen kysymykseen, liittyen meneillään olevaan tehtävään, kyllä tai ei.

Nopein saa kysyä. Gogogogogogogo.