Niin paitti että riiulla käydään ja riu'ulla taas istutaan. Jatkakaa :frank:riiuntaina istuttai riiulla
kasvis.Mitäh?
Mulla on vaan kaksi peukkua, mikä toki riittää täyttämään määräämäsi asioinnin monikossa, mutta SILTI.Ornarit vaiti ja peukut anuksiin! Nyt odotellaan, että Rienarpuu saa seuraavan kysymyskierroksen julki.
Pitääkö aina vääntää rautalangasta? Sinä laitat peukkusi Albertin anukseen, Albert laittaa omansa Jjusbanin anukseen, Jjusban sinun anukseesi. Hyvin helppoa!Mulla on vaan kaksi peukkua, mikä toki riittää täyttämään määräämäsi asioinnin monikossa, mutta SILTI.
Sittenhän olisit heti tajunnut, ja meillä olisi ollut hupia vähempi.No olisit heti sanonut, että kyseessä on sarjakytkentä.
Tuossa tapauksessahan huonous on erittäin suhteellista. En tosin ole yhtään Hemingwayn kirjoittamaa kirjaa lukenut, ei sen puoleen.Hawks oli jollain kaljoittelu/kalastusreissulla lyönyt Hemingwayn kanssa vetoa, että pystyisi tekemään elokuvan Heminwayn huonoimmasta kirjasta. Ernst oli kai itse saanut valita, että mistä.
Ei pysty, eikä ehti keskittyä. Siviilikiiruita. Ja töi. Ei kerkiä syventyä. Vittu.Eikö kukaan saa mistään kiinni? Vai oletteko vain ornareita?
Sama. Siksipä kysymyksistä tulee hyvin erilaisia ja eritasoisia ja muutenkin höpöjä.Ei pysty, eikä ehti keskittyä. Siviilikiiruita. Ja töi. Ei kerkiä syventyä. Vittu.
T: Or-Nar.