Syntymäsi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Hookah
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Hookah

Elämäntapaintiaani
Niin, muistatko elämäsi merkittävimmästä päivästä mitään? Minä en ainakaan muista yhtikäs mitään.

Loistava topic! :thumbup:

En muista, mutta äiti kertoi minun olleen paikalla. Se oli synkkä ja myrskyinen toukokuun päivä kauniissa Porin kaupungissa*.

* Myöhemmin tämä kaupunki upposi Kokemäenjokeen ja tilalle rakennettiin nykyinen Porin kaupunki.

En kyl muista mitään, ikävä kyllä.

Kyllä mä varmaan jotain muistaisin kun on niin hyvä, mutta lyhyt muisti.

En muista. Omat ristiäiseni tosin "muistan".
Eli ristiäisistä on kirkas muistikuva koko toimituksesta kaikkine hämmennyksineen ja paniikkiraivareineen kun vettä alkaa lorottaa kupoliin. Olen pähkäillyt nähneeni lapsena niin todentuntuisen unen ristiäisistä, että pieni ja yksinkertainen mieleni on uskonut sen todeksi. Tai jotain
Kaljoittelulla ja moderoinnilla tämä ei selity, koska sama muisto on ollut nupissa jo siis ihan ihan pikkuviikarista saakka.

Imukupilla meikä ulos vetäistiin Heidekenillä Turussa. En meinannut kuulemma muuten ulos tulla.

Sattuuhan tuota, Turussa. Jokin hämärä muistikuva on että painelin siitä sitten Puutorille snagarille, mutten ole ihan varma :doubtful:

Imukupilla meikä ulos vetäistiin Heidekenillä Turussa. En meinannut kuulemma muuten ulos tulla.

Sattuuhan tuota, Turussa. Jokin hämärä muistikuva on että painelin siitä sitten Puutorille snagarille, mutten ole ihan varma :doubtful:

Ettei kuitenkin kauppatorille pystykaffeille :doubtful:

Sinne mä muistaakseni hortoilin Heidekeniltä :frank:

Enpä muista, mutta tiedä sitten johtuuko se siitä, että mulla oli napanuora kaulan ympärillä ja mut piti ottaa keisarinleikkauksella ulos. En tiedä kuinka tiedottomassa tilassa olin, tai kuinka lähellä loppu oli.
Tulee muuten maanantaina täyteen 31 vuotta tuosta välikohtauksesta.

Synnyin isäntäni päähänpistosta alkuvuodesta vaihtaa Moe Szyslak-nikki etunimiensä alkukirjaimiin JA.

Ja kyllä, muistan tapahtuneen oikein hyvin.