Sabelt Rompe
Huoh
Päärynä, Conference.
Kyllä. Tämän itselleni ennestään oudon tavan olen (töissä) tänä kesänä oppinut.Aromisuola ja kurkku. Maistuu.
Pitääpä kokeilla!Kurkunviipaleet ne siinä. Aromisuolaa aina himottaa ripotella leipien päälle, jos kurkkua ja juustoa. Aromisuola ja kurkku. Maistuu.
Aromisuola on yllättävä mauste. Eräs toveri värjää sillä leivän päällysteineen keltaiseksi ennenkuin kelpaa.Kurkunviipaleet ne siinä. Aromisuolaa aina himottaa ripotella leipien päälle, jos kurkkua ja juustoa. Aromisuola ja kurkku. Maistuu.
Mummovainaa osti 1970-luvulla Stockmannilta kokonaisen ananaksen. Serkun kanssa livotiin kieliämme, että päästäisiin kiinni tuoreeseen hedelmälihaan eikä purkkiversioon. Mummon mielestä ananas oli kuitenkin koriste-esine ja piti sitä viikkokaupalla olohuoneessa lasisella hedelmävadilla. Niin pitkään että kaikki marttakerholaiset olivat nähneet tyylikkään sommittelun banaaneineen.Pitääpä kokeilla!
Vaimo opetti aikanaan lisäämään valkopippuria tomaatin päälle, se on myös herkkuva.
-60 luvulla, siinä heti talvisodan jälkeen, isäni opetti syömään tomaattia niin, että päälle ripoteltiin sokeria.
Silloin kun hedelmiä ei ollut taloudessamme syötäväksi vielä kovinkaan usein ja eikä monen muunkaan tavallisen suomalaisen perheen taloudessa. Oli ne kovia aikoja, ne. Ajatelkaa nyt: tomaattia sokerilla!
On se kumma kun yli kymmenen vuotta nuorempien tekemiset noin kovasti kiinnostaa.Jaksaa bilettää kun weekendi vkl ja myös vika vkl ennen koulujen alkamista nuorisolla. Vähintään puolet suomen nuorisoa meiningeis.
Kyllä koko nuorisogateroialaiset opiskelee moni. Mutjoo 18-19 se menokkain kategoria.On se kumma kun yli kymmenen vuotta nuorempien tekemiset noin kovasti kiinnostaa.
Mikä on nuorisogateroia?Kyllä koko nuorisogateroialaiset opiskelee moni.
Kantsii lukea foorumia. Ei jaksa nyt toistaa. Mut jps ei kannata olla ikärasisti. Give others a chance.Mikä on nuorisogateroia?
.
Älä nyt kumminkaan ala puskista tarjoamaan karkkeja teineille.Kyllä koko nuorisogateroialaiset opiskelee moni. Mutjoo 18-19 se menokkain kategoria.
Kyllä mä sellaisissa tapauksissa olen ikärasisti, mitkä johtavat rikosoikeudellisiin syytteisiin. Toisaalta pidän varsin omituisena jos noin kolmekymppinen pyörii säännöllisesti yli kymmenen vuotta nuorempien kanssa.Kantsii lukea foorumia. Ei jaksa nyt toistaa. Mut jps ei kannata olla ikärasisti. Give others a chance.
Siinä sitä houkutellaan vaniljajäätelöllä ja vatuilla teinibeibiä kohti blowjobbia.
Mutta kyse oli laillisen iällä sisällä olevista niin tuo viestisi on turha ja toi kolmekymppiseksi pyöristäminen on turhaa koska siihe on vielä kauan ja sitä ennen ollaan nuoria. Case closed. Enkä tiä mistä revit minkä ikäisten kanssa hengaan? 18 ja ylospäin eli alle kymmenen vuotta.Kyllä mä sellaisissa tapauksissa olen ikärasisti, mitkä johtavat rikosoikeudellisiin syytteisiin. Toisaalta pidän varsin omituisena jos noin kolmekymppinen pyörii säännöllisesti yli kymmenen vuotta nuorempien kanssa.
Just.... Oot outo. Normia arskan ottamista ja jäden nauttimista. Hyi oot pervo! ;DSiinä sitä houkutellaan vaniljajäätelöllä ja vatuilla teinibeibiä kohti blowjobbia.
Happy (K-18) hunting my friend!Just.... Oot outo. Normia arskan ottamista ja jäden nauttimista. Hyi oot pervo! ;D