Joni
Well-known member
Thx M8 Have to continue that story in my own party topic.Happy (K-18) hunting my friend!
Thx M8 Have to continue that story in my own party topic.Happy (K-18) hunting my friend!
Joni yritti kirjoittaa kategoria, muttei äly ihan siihen riittänyt.Mikä on nuorisogateroia?
.
Enemmän äly ei niillä riitä jotka tarvii täydellisen sanaston että voi älytä mitä se tarkoittaa.. Siinä vasta mitataan älykkyys. Typoja tulee ja menee mutta kyllä niiden läpi pitäisi osaa älytä. Aijaijaiji. Salmisella ei ala oleen kova nälkä ku vielä keritty syömään?Joni yritti kirjoittaa kategoria, muttei äly ihan siihen riittänyt.
RiittiRiittikö äly?
Pääasia että on kavereita. Sosiaaliset suhteet ja yhteenkuuluvuuden tunne ovat kuitenkin tärkeitä asioita.Toisaalta pidän varsin omituisena jos noin kolmekymppinen pyörii säännöllisesti yli kymmenen vuotta nuorempien kanssa.
Luovutat vaan aina helpolla. Perus . Mutjoo nyt mestoille moh!HV.
Riittikö äly?
Mahdollisesti näin, epäilen vaan suuresti etteivät teinit taas aivan välttämättä pidä lähemmäs kolmekymppisen sällin seuraa aivan yhtä luontevana.Sattuneesta syystä Jonille on luontevampaa olla teinien seurassa, sehän se on hänen henkinen tasonsa. Eikä se tilanne tule muuttumaan.
Mutta jos itseään nuoremman näköinen niin sit se vaan luontuu. Ja edelleen vituttaa tuo.. 16-29v ei ole kolmekymppinen.... Huomannu kyl Lewis Hamiltonista ettei näytä yhtään kolmekypäseltä... Nuorisoräväkkyyttä löytyy niin formula kuin sosiaalielämästä... Ainakin unkarissa nuorusiohurjasteli eikä tehny kypsiä Schumi ysi vitun kaseja kun veti virheettömästi Ross Brawnin käskystä 30 aa-kiekkaa... AijaijaiMahdollisesti näin, epäilen vaan suuresti etteivät teinit taas aivan välttämättä pidä lähemmäs kolmekymppisen sällin seuraa aivan yhtä luontevana.
Sano toi sellasille jotka tekee noin. Huolestuisin itekkin.Kolmekymppisen sedän seura kelvannee lapsille niin kauan kuin limuviinaa, mäkkärin aterioita ja karkkia on tarjolla.
Luuiksella ei olekaan pälvistä.:thumbup:Mutta jos itseään nuoremman näköinen niin sit se vaan luontuu. Ja edelleen vituttaa tuo.. 16-29v ei ole kolmekymppinen.... Huomannu kyl Lewis Hamiltonista ettei näytä yhtään kolmekypäseltä... Nuorisoräväkkyyttä löytyy niin formula kuin sosiaalielämästä... Ainakin unkarissa nuorusiohurjasteli eikä tehny kypsiä Schumi ysi vitun kaseja kun veti virheettömästi Ross Brawnin käskystä 30 aa-kiekkaa... Aijaijai
Kun olin noin 25-vuotias niin pihalla tuli nuori tyttö sanomaan. "Hei setä, voisitko auttaa solmimalla mun kengännauhat". Solminhan minä.Tosin oon aina lapsesta asti luullu et sedän ikä on nuorimmillaan 50v... Mihi tää maailma muuttunu ysäristä
Taisin olla hädin tuskin parikymppinen, kun Särkänniemen jonossa takanani jonottanut pikkutyttö tokaisi isälleen haluavansa samanlaisen pellenaamarin kuin edessä jonottavalla sedällä.Kun olin noin 25-vuotias niin pihalla tuli nuori tyttö sanomaan. "Hei setä, voisitko auttaa solmimalla mun kengännauhat". Solminhan minä.
Juu ei ole, kun mies meni istuttamaan hiuksia päähänsä.Luuiksella ei olekaan pälvistä.:thumbup: