Aika kallista! Sillä söis kilon lihaa.Mutku sanoi:Just ajoin ohi paikan jossa pizza kahdella täytteellä tai kebab 3,5 euroa... :doubtful: minkähänlaista mahtaa olla...
J.Heldenview sanoi:Vaniljan makuista kevyttä ja kermaista Dr.Oetkerin Paratiisi Kreemiä.
On. Maistuisi kyllä uudelleen mutten tiedä mistä noita saa.72 sanoi:Onko hyvää? Oon alkanut himoita mainoksen perusteella varsinkin sitä suklaista.
Esim. Saksasta. Varmahko tieto!J.Heldenview sanoi:On. Maistuisi kyllä uudelleen mutten tiedä mistä noita saa.
Jätkä ei uskaltanut jarnan pelossa sanoa asiaa varmaksiOoPee sanoi:Esim. Saksasta. Varmahko tieto!
No ku käväs mielessä, että onhan toki mahdollista, että Dr. Ötker on tehny Suomen markkinoille ihan omat mössötSam sanoi:Jätkä ei uskaltanut jarnan pelossa sanoa asiaa varmaksi![]()
Älä! :alppu:OoPee sanoi:Esim. Saksasta. Varmahko tieto!
Autteeky nyt tietämätöntä. Nimimerkki 72 kertoo, että hänkin janoaa ko. elintarviketta nähdyn mainoksen perusteella.J.Heldenview sanoi:Älä! :alppu:
Suomen Lidlistä noita ei ainakaan saa. Tiedä sitten jos suurista K tai S kaupoista löytisi, kun ne tuovat niin paljon euroopasta nykyään.
Minkäköhän kokoisesta pussista oli kyse? Tarkkuutta pyydän! :doubtful:Nick_W sanoi:Pantteri-pussin söin 45 minuutissa. :thumbfh:
Luulisin että telkkarissa näkyy noita ulkomaisia kanaviakin. Itse en ole mainoksia nähnyt.OoPee sanoi:Autteeky nyt tietämätöntä. Nimimerkki 72 kertoo, että hänkin janoaa ko. elintarviketta nähdyn mainoksen perusteella.
Eli siis ne mainostaa Suomen telkkarissa tuotetta, jonka saatavuus on Suomessa heikohkonlaista?![]()
Eksää tiärä, että ulkolaiset kanavat on myrkyllisiä! :nope:J.Heldenview sanoi:Luulisin että telkkarissa näkyy noita ulkomaisia kanaviakin. Itse en ole mainoksia nähnyt.
Mega-pussi.OoPee sanoi:Minkäköhän kokoisesta pussista oli kyse? Tarkkuutta pyydän! :doubtful: