Syön parhaillaan...

Knoukka

Well-known member
KnowHow sanoi:
Itsetehtyä ruismakaronilaatikkoa ja ei-itsetehtyä maitoa kyytipojaksi.
Veikkaan ainakin että eniten syön voorumilaisista. Ainakin mun kulutus on suurin, että se joka syö enämpi niin se syö varastoon!

DFiaA

I told you so
KnowHow sanoi:
Veikkaan ainakin että eniten syön voorumilaisista. Ainakin mun kulutus on suurin, että se joka syö enämpi niin se syö varastoon!
Sitä en epäile.

Ite tuntuu että olen päässyt eroon norsunaterioista. En ala etukäteen hehkuttelemaan laihdutuslukuja, mutta vuodenvaihteen aikaan massaa oli enimmillään 95kg. Tänään oon syönyt omenan, 3 perunaa ja munakastiketta. Illalla vielä hiihtämään ja samalla jotain safkaa kaupasta. Vähemmän mutta parempaa.

Knoukka

Well-known member
Söin juuri uunikuumia rieskoja, päälle sipaisin vähän voita ja eedamia. Ja maitoa litra.

DFiaA

I told you so
Puolikas pakastepizza. Lihakset vaatii proteiinia ehkä juon maitoa.

DFiaA

I told you so
Itsetehtyä kuivunutta ruisleipää, emmentalviipaleilla. On muuten huomattavasti makoisampaa kun on juuri edelliskerrasta :ahem:

Runar ja Kyllikki

Next door to Alice
Sijainti
Suami
Unhotinpa eilen raportoida, että paistoin maksapihvejä. On ne kyllä ihan älyttömän hyviä kun antaa muhia pienellä lämmöllä <3

Formulanomi

Seksikäs rumä kääpiö
Sijainti
Toisaalla
Runar ja Kyllikki sanoi:
Unhotinpa eilen raportoida, että paistoin maksapihvejä. On ne kyllä ihan älyttömän hyviä kun antaa muhia pienellä lämmöllä <3
Niinku silleen oikeasta maksasta tehtyjä, eikä mitään eineistuoteita. Allekirjoitan tämän.

DFiaA

I told you so
Maksapihvit :yuck: :yuck: :yuck: ehken vaan osaa.

Sammypiru

Isä
Sijainti
f1racing.net
Maksapihvit on hyviä, kyllä.

Mutta äskön käväsin sapuskalla ja pistelin poskeeni pari perunaa, broilerleikkeen, jossa päällä vähän currymajoneesia ja ananasmurskaa, salaatteja, myös majoneesisalaattia :(, pari ruisleivänsiivua myös laski alas. Juomaksi kolme lasillista vettä ja jälkkäriksi kahvi. 4,10 eur tuli hintaa.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
J.Heldenview sanoi:
Maksapihvit :yuck: :yuck: :yuck: ehken vaan osaa.
Ookko koskaan maistanu? Kyse siis ei ole jauhemaksapihveistä.

Pikkusen sitruunapippuria pintaan ja avot! :ahem: :ahem: :ahem:

DFiaA

I told you so
OoPee sanoi:
Ookko koskaan maistanu? Kyse siis ei ole jauhemaksapihveistä.

Pikkusen sitruunapippuria pintaan ja avot! :ahem: :ahem: :ahem:
Olen muistaakseni, äidin tekemät oli ihan hyviä, kastikkeessa. Pitänee vähän udella niistä.