Joni
Well-known member
Kurskin kalapuikkomäärä ylittää reippaasti Vantaakosken yläasteen kolmen kalapuikon maksimimäärän.
Noh anyway tuli tossa aiemmin paistettua pannulla näitä:
:ahem:
Kurskin kalapuikkomäärä ylittää reippaasti Vantaakosken yläasteen kolmen kalapuikon maksimimäärän.
En ole koskaan ymmärtänyt miksi maapallolla on olemassa sellainenkin asia kun kalapuikot.
Enämpi mä ihmettelisin esim. verilettujen ja etenkin veripaltun olemassaolon oikeutta.
Itsehän pidän verieineksistä kyllä. Olen tosin muutenkin sapuskahommissa hieman kuin Homer.
Menee ruokahalu ennen syömistä :alppu:Miten toi Joni voi olla niinki sutjakka tommosilla eväillä.
Menee ruokahalu ennen syömistä :alppu:
Miten toi Joni voi olla niinki sutjakka tommosilla eväillä.
Munkkipossu - ponkkimussu.
![]()
Iski aivan jumalaton munkkipossun himoi. Semmoista herkkua ei täältä tietenkään saa, joten heinäkuussa sitten Suomessa joutunee noita inhaloimaan useammankin :frank:
EDIT: Sanoinko mä heinäkuussa? NO SANOIN! Tarkoitin tietysti elokuussa.
Niin no, eipä sitä koulussa pakolta aina tullut uskottua noita kolmen sääntöjä.Kurskin kalapuikkomäärä ylittää reippaasti Vantaakosken yläasteen kolmen kalapuikon maksimimäärän.
Ei tuu verilettuaterioita, tiedoks sulle.No toi on kyllä totta. Veripalttu onkin tässä aivan omassa kategoriassaan. Mutta palataan siihen uudelleen kun Kurski lähettää kuvan verilettuateriasta![]()
Miten toi Joni voi olla niinki sutjakka tommosilla eväillä.