Syystreeniä 2007!

Knoukka

Well-known member
Juoksua 12 kilsaa. Nyt rullasi ja napsahteli askel kohdalleen, helppo lenkki. :ahem: Ainoa vaan että vaimennus alkaa olla finito kengistä, palatessa kun nostin vauhdin 4.30min/km asfaltilla tuntui kuinka pohja ei enää pelannut ollenkaan.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Lönköttelyä 7 kilsaa muutamalla spurtilla. Aikaa meni peräti 54 minuuttia. Maksimi syke 151 ja ka. vain 122. Nousua ja laskua 120 metriä.

Knoukka

Well-known member
Käsitreeni. Habat ja ojentajat. Raskasta ja hyvää tuo rauta. :ahem:

Faustus

Well-known member
Kun tuosta lenkkeilystä (polvi) ja pyöräilystä (rengasrikot) ei tullut mitään, niin yritän nyt sitten uimalla valmistautua tulevaan "hiihtokauteen".

Uin 500 metriä rauhalliseen tahtiin ja vaikka pidin puolessa välissä muutaman minuutin tauon, olin silti aika lailla finaalissa suorituksen päätteeksi.

Kun nousin altaasta, oli jopa pieniä vaikeuksia pysyä pystyssä. :confused:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Faustus sanoi:
Kun tuosta lenkkeilystä (polvi) ja pyöräilystä (rengasrikot) ei tullut mitään, niin yritän nyt sitten uimalla valmistautua tulevaan "hiihtokauteen".

Uin 500 metriä rauhalliseen tahtiin ja vaikka pidin puolessa välissä muutaman minuutin tauon, olin silti aika lailla finaalissa suorituksen päätteeksi.

Kun nousin altaasta, oli jopa pieniä vaikeuksia pysyä pystyssä. :confused:
:eek:

Aattele että mä meinaan vetää ens kesänä Joroisissa 1800 metriä täysillä numerolappu perseessä.:thumbfh: :D :nope: :jaska:

Jacques

KKWCS:n Mietaa
Sijainti
Helsinki
Vähän jänskättää.. kisa ois ylihuomenna ja mulla on vähän kurkku arkana ja olo hiukan tukkoinen.. oon vetänyt särkylääkettä ja hedelmiä yms. Mustikoita ja mansikoita otin sulamaan, joten yritän pitää flunssan loitolla..

Voi ehkä olla että kisasta tulee vaikea jos en täysin tervehdy. Mut jos ei oo kuumetta, vatsa toimii ja jotenkin jaksaa, niin kyl aion osallistua.. Toki pitää tarkkailla tilannetta ettei sairaana lähde ajamaan. Mut pikku nuha / kurkkukipu ei varmaan oo este?

Jacques

Sijainti
Helsinki
Nyt 10 tunnin yöunien jälkeen on olo paljon parempi. Ehkä tää tästä. :)

Nyt vain hiilaritankkausta tämä päivä.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Eilen 5 kilsaa toisella purskilla. Oli huomattavasti tasaisempi maasto. Menin aivan liian hiljaa, kun piti juosta vaimon vauhtiin. Tuntui jopa jossain vaiheessa raskaalta.

Tänään tarkoitus juosta kymppi. Toivottavasti ehtii.

Sam

Muumipappa
Sijainti
Muumilaakso
Tänään juoksinkin urskissa 20 kierrosta. Kahdeksan kilsaa aikaan 41.40. Tavoite oli 6 km puoleen tuntiin, mutta meni hieman yli. Kun voimia vielä oli, niin jatkoin kunnes seuralainen oli saavuttanut oman tavoitteensa. Kyllä radan kiertäminen on tylsää, vaikka oli piikkarit jalassa. Sykkeet pysyivät suhteellisen maltillisina: ka. 158 ja max. 173 vikan kierroksen aikana.

Knoukka

Well-known member
Punttia vajaa tunti. Selkää. Maastavetoa ja yksipuolisia vetoliikkeitä. Raskas ja hyvä treeni.

Jacques

Sijainti
Helsinki
9.9.

Se on sitten siinä. Aktiivinen pyöräilykausi päätöksessään. Toki teen syksylläkin pyörälenkkejä, mutta en enää treenaa pyöräilyyn tänä vuonna.

Elikäs.. Tour De Helsinki 140km ajettu ajassa 4h 18min. Keskinopeus siis vähän ~33km/h. Olen suoritukseen erittäin tyytyväinen, etenkin kun jaloissa tuntui vielä vähän kohmeisuutta. Kurkku oli vähän kipeä, eli en ollut ihan 107% kunnossa. Mutta ehkä tuon ansiosta pystyin sitten ajamaan taktisesti erittäin viisaan kisan. En repinyt mitään ja pysyin kokoajan sellaisessa hyvässä ajoporukassa. Pysyin siinä aina 110km pisteelle asti, mutta senkin jälkeen jaksoin ajaa ihan mukavaa ~30km/h keskinopeutta.

Maali oli tyylikkäästi Velodromilla ja voi pojat että melkein itku pääsi kun rullasin velodromille ja täräytin tavaramerkkini eli kunnon loppukirin! :)

Muutenkin oli oikein mukava ajo, ja tähän oli mukava lopettaa tämä kausi. Nyt vähän rentoudun. Ryyppään pari viikkoa ja sitten alan treenaamaan hiihtoa varten, lajeina aluksi juoksu, sauvajuoksu ja ehkä uinti. Tein myöskin päätöksen osallistua 10.5.2008 puolimaratonille, jota varten alan siis myös nyt syksyllä treenaamaan.

Saldo 2007:
Hiihto: 376,6km (34h26min) (vapaa 50km; perinteinen 326,6km)
Pyöräily: 5240km (208h02min)
Juoksu: 6,8km (45min)
Kävely ja sauvakävely: 23,8km (3h25min)
Sauvajuoksu: 13,6km (1h30min)
Suunnistus: 3km (1h)
Sali: 90h

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Jacques sanoi:
ja voi pojat että melkein itku pääsi kun rullasin velodromille ja täräytin tavaramerkkini eli kunnon loppukirin! :)
Mä luulin että sulla on joku leima kyrvässä, kun tavaramerkistä puhut.:eek: :rolleyes:

Onnittelut hyvästä suorituksesta.:thumbup:

Knoukka

Well-known member
Jacques sanoi:
Muutenkin oli oikein mukava ajo, ja tähän oli mukava lopettaa tämä kausi. Nyt vähän rentoudun. Ryyppään pari viikkoa ja sitten alan treenaamaan hiihtoa varten, lajeina aluksi juoksu, sauvajuoksu ja ehkä uinti.

Oikein! Ja peukut hyvälle vikalle kisalle! :thumbup: :D :thumbup:

lara

Namupala
Sijainti
Onnela
eilen kavin taas parin viikon tauon jalkeen juoksemassa.. 4.8km 27min.. ihan hyvin rullas.. sykemittari teki tenan.. en tia mihin sen taalla hollannis viitis vieda tsekattavaksi..:nope:

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Kävin uimassa 2 km vaparia pullareilla koko matkan. Muutenkin kätöset jo kipiät kepeillä kinkkaamisesta, saati nyt.:D

Eka kilsa oli aivan järkyttävää menoa, kun oli 2 viikon uintitauko alla. Menin kuin jauhosäkki siellä vedessä. Sitten vaan rauhallisesti ajatusta siihen vetoon ja sen pituuteen, päänasento kuntoon, ja meni toinen kilsa paljon paremmin.:ahem:

Jacques

Sijainti
Helsinki
PekPoy sanoi:
Saatoin bongata teidät tukkimassa rehellisten ihmisten autotiet :mad_old: Pihlajamäessä eilen.
Näitkö mua? Olitko ihan katselemassa vai ohikulkijana? :)

Pihlajamäen kohdalla mulla oli kova yritys päästä avatarissakin taustalla näkyvästä hahmosta karkuun, mutta sitkeästi tuo seurasi velodromille asti. :)