Täällä keskustellaan Areenan moderointilinjasta

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Etukäteen hiukan pelkäsin, että käy omalla kohdalla niinkuin muutamalla hahmolla näkyy käyneen. Eli jää kirjoittelu molemmissa paikoissa. Ei kuitenkaan käynyt vaan olen kirjoitellut aikalailla vanhaan malliin täällä ja jonkin verran siellä.

Hartsa76

Well-known member
Näyttää vahvasti siltä, että ainakin tällä hetkellä F1-Forum on vahvasti niskanpäällä F1-Forumin ja F1-Areenan kilpailussa, koska F1-Forumin keskustelualue on selvästi aktiivisempi kuin F1-Areenan keskustelualue.

F1-Areenalle taisi käydä niin, että ennakkomainostamisella nostettiin odotukset niin korkealle, että niihin ei pystytty vastaamaan ja myös mainontatyyli saattoi karkottaa potentiaalisia jäsenehdokkaita.

Sue_me

Well-known member
Hyvä kun aika riittää tänne kirjoitteluun.

Täällä kuitenkin KKWCS ja mm. perinteinen treenitoikki joten F1-forum vie vielä toistaiseksi oman huomion liki 100-prosenttisesti.

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Se on kyllä vaan parantanut foorumin ilmapiiriä, että Zaikom lähti Areenalle. Enpä ole jäänyt kaipaamaan, kun miestä ei ole täällä näkynyt.

Dominic

Senior Member
Sijainti
Turku
Se on kyllä vaan parantanut foorumin ilmapiiriä, että Zaikom lähti Areenalle. Enpä ole jäänyt kaipaamaan, kun miestä ei ole täällä näkynyt.
Totta. Samaten toi nimimerkki jusban lähti sinne. Oli hieno homma, koska jutut oli tosi outoja.

Mosse

Skidmark
Sijainti
On earth
Itse taas kaipailen Ylen Sankia Prihaa.

Veikö Uusi koti miehen vai Yle-maksu.

OoPee

Nuori ikäisekseen
Sijainti
Far enough
Moon käyny vilkuileen, mut jotenkin toi ulkoasu ei nappaa, eikä siellä oo riittävästi keskustelijoitakaan ainakaan toistaiseksi.
Ulkoasu ei tosiaan oikein nappaa, mutta mä ehkä sitä innostusta söi vähän sekin, että siellä oli (ja on kai edelleenkin) samat toikit kuin täälläkin, osin jopa samat kommentit. Tai en mä tiedä. Katotaan nyt, en ole kategorisesti kuitenkaan tyrmäämässä sitäkään mestaa, just nyt ei kuitenkaan nappaa eikä oikein ole aikaakaan, joten pakko senkin vuoksi keskittyä yhteen, jos ylipäätään keskityn.

Cmoney

Well-known member
Ylläpitäjä
Näyttää vahvasti siltä, että ainakin tällä hetkellä F1-Forum on vahvasti niskanpäällä F1-Forumin ja F1-Areenan kilpailussa, koska F1-Forumin keskustelualue on selvästi aktiivisempi kuin F1-Areenan keskustelualue.

F1-Areenalle taisi käydä niin, että ennakkomainostamisella nostettiin odotukset niin korkealle, että niihin ei pystytty vastaamaan ja myös mainontatyyli saattoi karkottaa potentiaalisia jäsenehdokkaita.
Se tyyli "kohta te malttamattomana kituvat pääsette uuteen onnelliseen kotiin" oli hiukan asiatonta mielestäni. Ja onhan tällä paikalla paljon osuvampi nimikin, kuin areena on. Ainakin mun mieltymyksiini keskustelupalstan suhteen. Ei ne superasiantuntevat analyysit sun muut kirjoitukset silleen kiinnosta, kun itsekin lienen F1:iin eniten perehtyneitä jäseniä muutenkin. Tämmöisiä ajatuksia, varmastikin ihan hyvin hoitavat areenalla kotiansa, enkä tiedä vaikka sielläkin joskus enempi oleskelisin.

Lunssila

Well-known member

Nyt veti uusi koti aika kovat pohjat! Mitenkön F1-forumin nyt käy. :(

Status
Ei avoinna uusille viesteille.