DSQ
Elossa
Eniten keskustelua taidetaan käydä "Staff Only"-puolella... Viestimääristä ja aktiivisuuksista päätellen.
Ei enää. Kyllä yleinen ohitti sen viestimäärissä ja aktiivisuudessa varmaankin kuukausi sitten.Eniten keskustelua taidetaan käydä "Staff Only"-puolella... Viestimääristä ja aktiivisuuksista päätellen.
Oho Alppu! En ollut tuntea miestä vaatteet päällä!Onks tää kilpailu?? HYVÄ MIKA, HYVÄ SUOMI!!
Itsehän kävin aamusta kiinteällä paskalla! \o/Onneksi olen tuolla tuntiliksan sijasta kiinteällä palkalla \o/
Moon käyny vilkuileen, mut jotenkin toi ulkoasu ei nappaa, eikä siellä oo riittävästi keskustelijoitakaan ainakaan toistaiseksi.Itseasiassa päässy unohtumaan koko Areena :thumbfh:
Totta. Samaten toi nimimerkki jusban lähti sinne. Oli hieno homma, koska jutut oli tosi outoja.Se on kyllä vaan parantanut foorumin ilmapiiriä, että Zaikom lähti Areenalle. Enpä ole jäänyt kaipaamaan, kun miestä ei ole täällä näkynyt.
Jeh. Jonesin kans sama juttu. Ihan pimee jätkä oli..Totta. Samaten toi nimimerkki jusban lähti sinne. Oli hieno homma, koska jutut oli tosi outoja.
Kuten myös nimimerkki Jussi. Ihme keuhkooja.Jeh. Jonesin kans sama juttu. Ihan pimee jätkä oli..
Ulkoasu ei tosiaan oikein nappaa, mutta mä ehkä sitä innostusta söi vähän sekin, että siellä oli (ja on kai edelleenkin) samat toikit kuin täälläkin, osin jopa samat kommentit. Tai en mä tiedä. Katotaan nyt, en ole kategorisesti kuitenkaan tyrmäämässä sitäkään mestaa, just nyt ei kuitenkaan nappaa eikä oikein ole aikaakaan, joten pakko senkin vuoksi keskittyä yhteen, jos ylipäätään keskityn.Moon käyny vilkuileen, mut jotenkin toi ulkoasu ei nappaa, eikä siellä oo riittävästi keskustelijoitakaan ainakaan toistaiseksi.
Se tyyli "kohta te malttamattomana kituvat pääsette uuteen onnelliseen kotiin" oli hiukan asiatonta mielestäni. Ja onhan tällä paikalla paljon osuvampi nimikin, kuin areena on. Ainakin mun mieltymyksiini keskustelupalstan suhteen. Ei ne superasiantuntevat analyysit sun muut kirjoitukset silleen kiinnosta, kun itsekin lienen F1:iin eniten perehtyneitä jäseniä muutenkin. Tämmöisiä ajatuksia, varmastikin ihan hyvin hoitavat areenalla kotiansa, enkä tiedä vaikka sielläkin joskus enempi oleskelisin.Näyttää vahvasti siltä, että ainakin tällä hetkellä F1-Forum on vahvasti niskanpäällä F1-Forumin ja F1-Areenan kilpailussa, koska F1-Forumin keskustelualue on selvästi aktiivisempi kuin F1-Areenan keskustelualue.
F1-Areenalle taisi käydä niin, että ennakkomainostamisella nostettiin odotukset niin korkealle, että niihin ei pystytty vastaamaan ja myös mainontatyyli saattoi karkottaa potentiaalisia jäsenehdokkaita.
Nyt veti uusi koti aika kovat pohjat! Mitenkön F1-forumin nyt käy.