Eihän sun mielestä Suomessa edes hellat lämpeä kunnolla.Jos suomalaisen makkaran tuotanto hiipuu niin se on suuri siunaus. Ei täällä nimittäin osata edes tehdä makkaraa.
T. Induktiolieden omistaja.
Eihän sun mielestä Suomessa edes hellat lämpeä kunnolla.Jos suomalaisen makkaran tuotanto hiipuu niin se on suuri siunaus. Ei täällä nimittäin osata edes tehdä makkaraa.
Ei pidä alkuunkaan paikkaansa. Kyllä osaamista tarvittaessa löytyy. Mutta. Täällä meillä ei ole markkinoita kun tietynlaiselle makkaralle, joten lihanjalostamot panostavat siihen. Sanovat viisaammat bisnekseksi sellaista.Jos suomalaisen makkaran tuotanto hiipuu niin se on suuri siunaus. Ei täällä nimittäin osata edes tehdä makkaraa.
Makuasioista on turha kinastella, mutta sallinet, että kerron oman mielipiteeni.Kyllä suomessa osataan tehdä ihan perkeleen hyvää makkaraa. Monet pienet firmat tekee todellä hyviä maustettuja raaka-makkaroita ja kypsiäkin. Siinä vaiheessa kun synteettinen suoli täytetään lähinnä perunajauholla ja koneellisesti erotellulla broilerilla nimen pitäisi olla jauhobroileripuikula.
Tapahtuikohan tässä nyt joku väärinymmärrys. Hyvin pitkälti samaa mieltä ollaan.Mutta kuten alussa sanoin, makuasioista ei kannata kinastella. Kerroin oman mielipiteeni ja sinä saat minun mielestäni rakastaa suomalaisia makkaroita niin paljon kun haluat :thumbup:
Ei varmaan. Jos jotain tapahtui niin se oli varmaan mun väärinymmärrys. Sorry jos näin kävi :thumbup:Tapahtuikohan tässä nyt joku väärinymmärrys. Hyvin pitkälti samaa mieltä ollaan.
Samoin maustemakkarat on parhautta.Itsehän tykkään eniten kaiken maailman maustemakkaroista esmes Wilhelmin makkarat + Kabanossi habanero jne. Toki myös metvurstit maistuu.
No tarjoot sitten makkaratEi varmaan. Jos jotain tapahtui niin se oli varmaan mun väärinymmärrys. Sorry jos näin kävi :thumbup:
Joni on kännissä taas kerran. Eikö sua yhtään hävetä?Mitään makkarapulaa tulee koska mulla sitä on tarjolla koko kesän ja paksuna! Tänne vaan Vantaalle ihanat naiset!
Tunnet siis kaikki naiset tai vain ne jotka tunnet? Niitä on paljon enemmän ja erilaisia ja tiedoksi mulla on monia jotka on kiinnostunut minusta mutta niistä yksityisasiosita en kerro enempää.... Ja tänne voin postailla ihan rauhassa kuitenkin muitten mitään tietämättä... HiiJoni on kännissä taas kerran. Eikö sua yhtään hävetä?
PS. Ei naisia kiinnosta lukea sun rivoja viestejä.
Tunnet siis kaikki naiset tai vain ne jotka tunnet? Niitä on paljon enemmän ja erilaisia ja tiedoksi mulla on monia jotka on kiinnostunut minusta mutta niistä yksityisasiosita en kerro enempää.... Ja tänne voin postailla ihan rauhassa kuitenkin muitten mitään tietämättä... Hii
TÄH?Tunnet siis kaikki naiset tai vain ne jotka tunnet?
Välillä, esimerkiksi saunamakkarana tai notskilla paistettuna, huono makkara on ihan parasta.Jos suomalaisen makkaran tuotanto hiipuu niin se on suuri siunaus. Ei täällä nimittäin osata edes tehdä makkaraa.
Komp. Kuten jo pariin otteeseen tullut todetuksi, ovat nämä keksieurooppalaiset lihaisemmat makkarat toki hyviä ja teknisesti valovuosia HK:n sinistä ja Campingia edellä, mutta siitä huolimatta perinteinen suomalainen grillimakkara, olkootkin että koostuu lähinnä jauhoista ja rasvasta, on tietyissä tilanteissa (kuten jo totesit: saunamakkarana, nuotiolla grillattuna jne.) omalla tavallaan suurta herkkua :thumbup:Välillä, esimerkiksi saunamakkarana tai notskilla paistettuna, huono makkara on ihan parasta.