Väärää tietoa, minä olen hän.Koska olet kurski.
On muutenkin meikattu.Värjääkö Pate tukkaansa? Huulipunaa tuo näyttäis ainakin käyttävän.
Ei kyllä ole. Olet oikeessa.Muualla pätkitään topikkeja kaistan takia ja sitten yks laittaa Schumin leuan kokoisen kuvan Väyrysestä. Onks tässä ny mitää järkee?
Täällä näyttää olevan keskustavastaisia aineksia liikkeellä.*Sopimaton kuva poistettu*
En tiedä, mutta voi mä kysellä parilta kaverilta.Tietäiskö joku Tampereelta pariskuntaa, johon voisin harrastusmielessä liittyä?
Linkitetyllä kuvalla ei ole vaikutusta forumin kaistanopeuteen, liitetyllä taasen voi olla.Muualla pätkitään topikkeja kaistan takia ja sitten yks laittaa Schumin leuan kokoisen kuvan Väyrysestä. Onks tässä ny mitää järkee?
Muualla pätkitään topikkeja kaistan takia ja sitten yks laittaa Schumin leuan kokoisen kuvan Väyrysestä. Onks tässä ny mitää järkee?
Kumpis teistä se IT-ammattilainen on?Linkitetyllä kuvalla ei ole vaikutusta forumin kaistanopeuteen, liitetyllä taasen voi olla.
Luultavasti toi FW=), kun kerran poisti kuvan haitallisena.Kumpis teistä se IT-ammattilainen on?
Ei kai tämä mikään paremmuusskaba ole, mutta tuskin vbulletin noita linkin takana olevia kuvia ensin serverille lataa ja vasta sieltä eteenpäin käyttäjälle näyttää.Kumpis teistä se IT-ammattilainen on?
Ok. Tokka kun tokka.En tiedä, mutta voi mä kysellä parilta kaverilta.
No vittumainenhan se toki oli, jos on hidas netti, joten ehkä siinä mielessä ymmärrettävä ratkaisu.Luultavasti toi FW=), kun kerran poisti kuvan haitallisena.
Onhan se vieläkin mulkku. Eiku jaa se kuva. Joo, toki saa poistaa ja pitääkin.No vittumainenhan se toki oli, jos on hidas netti, joten ehkä siinä mielessä ymmärrettävä ratkaisu.
Paavo vai FW08?Onhan se vieläkin mulkku.
Joo.Paavo vai FW08?