Sam
Muumipappa
Mää mussutin just itse tehtyä kaalilaatikkoa.Söin kaalilihakeittoa.
Olen siis dietillä.:frank:
Mää mussutin just itse tehtyä kaalilaatikkoa.Söin kaalilihakeittoa.
Olen siis dietillä.:frank:
Pampas = hassuttelunimi ruotsinkieliselle Pohjanmaalle
Pssstt! Tsuhna yrittää teeskennellä ettei se ymmärrä ruotsia yhtään. Vaikka on peruskoulun läpäissyt.Pampas = hassuttelunimi ruotsinkieliselle Pohjanmaalle
Boende = tämän nyt jokainen voi katsoa sanakirjasta jos ei tiedä.
Mutta se on aina mieltäylentävää, kun jossain keskustelussa on joku pampaslainen mukana, niin jossain vaiheessa nämä muut sitten kysyvät minulta, että minä en taida ymmärtää juuri mitään. Tähän he sitten lisäävät, että eipä se mitään kun hekään eivät tahdo ymmärtää...
Arman Alizad@titmeister
Näet söpön tytön bussissa, mut oot liian ujo alkaaksesi masturboida
No niinhän siinä sitte kävi, että tuo jalaka sitte päätti oikiasti tosissansa tehdä kiusaa, alakoo haittaahan jo kävelyä, ja juoksemisesta nyt on turha puhuakkaa, ku vain ei pystyny enää juoksehenkaa :wall:Elossa ollaan!
Nykyinen osoite Kauahavan ilmasotakoulu, alokkaana ollaan.
Pinkkaa ja punkkaa särmätty niin pirusti, ja tetsari tullu tutuksi.
Muuten kaikki menee aiva jukelittoman pramiasti, mutta tuo v*tun jalka uhkaa täysin hajota.
Emäntä pääsi Tampereelle opiskelemaan, yhteinen asunto jo katteltuna, nyt ku viikonloppuloma tästä alkaa, niin se on vain enää sopparin allekirjoitus, ja sitte muutto manseen edes.
Alokas T.K kiittää ja kuittaa. *tahdissa mars kohti höyhensaaria*
Minä se olin.Aamuvarhaisella odotti mukava ylläri, kun kahet paskat ja yhet luosot haisi olohuoneen lattialla. Epäilen koiria.
Gunnar Vehje iski jälleen!Minä se olin.
Äääh, mulla lääkäri sanoi 4 vuotta sitten, etten enää eläissäni pysty juoksemaan. Reilu 2 viikkoa sitten vedin tän koukkupolven, ruuvien ja luun irtokappaleiden kanssa Ironman-kisan läpitte.No niinhän siinä sitte kävi, että tuo jalaka sitte päätti oikiasti tosissansa tehdä kiusaa, alakoo haittaahan jo kävelyä, ja juoksemisesta nyt on turha puhuakkaa, ku vain ei pystyny enää juoksehenkaa :wall:
Oli kiva sielä varustuntasairaalassa tietää, että siitä jo viiden vuoden takaisesta revähdyksestä on jäänyt muistoksi arpikudoksia, jotka eivät koskaan poistu, eikä vaiva koskaan parane ja leikkaushoitoa sellaseen ei ole...
No E-paperit kouraan, lähete magneettikuvauksiin, ja sitte lasaeettiin (jos jotain voi ylipäätänsä tehdä) tai suoraa siirto luokkaan C, elikkä sinne jäi nyt CE, ADR ja ammattipätevyys, voi vittura... :wall:
No ei se kipu ollu se suurin haitta, vaan se, että ku jalaka vain ei yksinkertaasesti liikkunu milää tarpeeksi nopiaa, ja se vaara, että se viä revähtäis pahemminki, sitä ne taas ei halua.Äääh, mulla lääkäri sanoi 4 vuotta sitten, etten enää eläissäni pysty juoksemaan. Reilu 2 viikkoa sitten vedin tän koukkupolven, ruuvien ja luun irtokappaleiden kanssa Ironman-kisan läpitte.
Vähän nyt taistelumieltä siellä. Pienellä 'vittusaatanaperkeleellä' sitä pärjää ihan hyvin!:ahem:
Nyt vaan ihan rauhassa alat kuntouttamaan sitä klabbia päivittäin. Pyydä lähete myös fys.terpalle, niin neuvoo ja opettaa, miten sitä jumpataan ja pistetään kondikseen.No ei se kipu ollu se suurin haitta, vaan se, että ku jalaka vain ei yksinkertaasesti liikkunu milää tarpeeksi nopiaa, ja se vaara, että se viä revähtäis pahemminki, sitä ne taas ei halua.
Ja jalaka oli jo kolomannen päivän jäläkeen tuollases kunnos, kolomeviikkoo meni, ja aina vain huononi, sitte ne päätti että paskat tuo parane, ja pistivät pois.
Ei se elämä siihen pääty. Nimim. E:n paperit armeijasta ja vuoden päästä takaisin, kun meni jalka paskaksi. Voin sanoa että se on huomattavasti paskempi vaihtoehto kuin C:n paperit. Vitutti aivan suunnattomasti keskeyttää intti ja vielä enemmän palata takaisin. Ota C:n paperit jos saat ja jatka elämää. Mene töihin ja/tai hae kouluun. Itsellä meni todella sujuvasti 2 vuotta ihan vituilleen katkonaisen intin vuoksi. Ei edennyt opinnot, eikä työtkään.No niinhän siinä sitte kävi, että tuo jalaka sitte päätti oikiasti tosissansa tehdä kiusaa, alakoo haittaahan jo kävelyä, ja juoksemisesta nyt on turha puhuakkaa, ku vain ei pystyny enää juoksehenkaa :wall:
Oli kiva sielä varustuntasairaalassa tietää, että siitä jo viiden vuoden takaisesta revähdyksestä on jäänyt muistoksi arpikudoksia, jotka eivät koskaan poistu, eikä vaiva koskaan parane ja leikkaushoitoa sellaseen ei ole...
No E-paperit kouraan, lähete magneettikuvauksiin, ja sitte lasaeettiin (jos jotain voi ylipäätänsä tehdä) tai suoraa siirto luokkaan C, elikkä sinne jäi nyt CE, ADR ja ammattipätevyys, voi vittura... :wall:
Hieno juttu! :thumbup:Gradu on valmis ja netissä! :thumbup:
Nyt vaan peukut pystyyn että ne printtaa sen ajoissa, huomiseen asti aikaa.
Upeeta on tuo vallan!Gradu on valmis ja netissä! :thumbup:
:thumbup:Gradu on valmis ja netissä! :thumbup:
:thumbup::thumbup::thumbup:Gradu on valmis ja netissä! :thumbup:
Hieno homma.Gradu on valmis ja netissä! :thumbup: