Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. III

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Knoukka

Well-known member
Nonni... ny o päivä pulkassa ja juoksemaan. Aika kolakan näköstä tuolla ulkona.

jjv

Arschloch
Kaikkien vihjailevien mainosten keskellä jaksaa aina hymyilyttää tuo erään mainoksen myyntiteksti "rumatkin tytöt haluavat munaa. Miksi vitussa maksaisit seksistä, kirjaudu sisään niin pääset panemaan!" Näin ne asiat pitää kertoa.

FW08

Registered User of Talent
Sijainti
Behind the rabbit
Kaikkien vihjailevien mainosten keskellä jaksaa aina hymyilyttää tuo erään mainoksen myyntiteksti "rumatkin tytöt haluavat munaa. Miksi vitussa maksaisit seksistä, kirjaudu sisään niin pääset panemaan!" Näin ne asiat pitää kertoa.
Onko Antti pistänyt ranttaliksi ja ostanut mainoksen?

Knoukka

Well-known member
Frendi tossa kävi lataan ipadinsa. Ollu kesä-syksyn 14-16h/7 duunissa ja sähkölaskut kadonnu ja/tai unohtunu maksaa. Aamulla heränny ja ihmetelly että mikä vittu kun ei aukee mikään laite eikä tuu valoo. :D

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Nyt kun on se joku maailmanlaajuinen kivahauskatanssihittipökäle se gunmanstyle tms. niin mun korvat kestää sitä maksimissaan jotain 5-10 sekuntia. Sama homma aikoinaan tiputanssin kanssa. Ja sen ketsuppitanssin ja macareenan suhteen. Macarenasta on sentään Eläkeläiset tehneet oman versionsa "Panojenkka", joka mun kirjoissa oikeuttaa alkuperäisen version olemassolon.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Soot vaan niin jäykkis! Älä oo niin jäykkis, jäykkis!
Se mun AUKissa vääntämä paska oli jäykkis. Ja minäkin kyllä. Mutten ihan niin paljon kuin se köntsä. En minäkään kyllä yhtenä palana vessanpytyn mutkasta läpi menisi et sikäli.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.