Tänne kaikki merkityksettömät ilmoitukset vol. III

Status
Ei avoinna uusille viesteille.

Jjusban

Newbie
Sijainti
(
Oikeastaan kestän kuunnella tota just sen verran, että se kaiffari sanoo sen alkuhokeman ja sit sammuu youtube tai radio.
Nyt et tainnut kuunnella lain, sillä ainakin mun korville tuo on paljon parempi versio.

burb

.
Oon viimeiset kolme vuotta kuunnellut musiikkia mutella koska kaikki on niin huonoa nykyään.

JPP

as Quo as possible
Sijainti
lappeen Ranta
Nyt et tainnut kuunnella lain, sillä ainakin mun korville tuo on paljon parempi versio.
Juuen kuunnellut kuin sen alkuhokeman verran. Nyttemmin enemmän ja on toi tosiaan parempi. Vielä kun sen äijän hokemat "oppaakammanstaa":t olis tommoset satakunta (edit. vaikkapa tasan 107) desibelia taustaääniä alempana tasoltaan niin paranisi vielä lisää.

Troy

Well-known member
Sijainti
Very Good.
Juuen kuunnellut kuin sen alkuhokeman verran. Nyttemmin enemmän ja on toi tosiaan parempi. Vielä kun sen äijän hokemat "oppaakammanstaa":t olis tommoset satakunta (edit. vaikkapa tasan 107) desibelia taustaääniä alempana tasoltaan niin paranisi vielä lisää.
Heeyyy, Sexy Lady! Olen käsittänyt että tämä Oppa on nimi ja artistin PSY alter ego. Ja kun laulaa että Oppa Gangnam Style, niin meinaa että Oppa viettää Soul:n trendialueen Gangnamin mukaista lystiä elämää. Että Oppalla ainakin varmaan kaikki hyvin. En tiedä onko muilla.

PeePee

Team 107
Sijainti
Kiertoradalla
Heeyyy, Sexy Lady! Olen käsittänyt että tämä Oppa on nimi ja artistin PSY alter ego. Ja kun laulaa että Oppa Gangnam Style, niin meinaa että Oppa viettää Soul:n trendialueen Gangnamin mukaista lystiä elämää. Että Oppalla ainakin varmaan kaikki hyvin. En tiedä onko muilla.
Oppa tarkoittaa vanhemman veljen kaveria, joista Korean neitoset siis haaveilee.

"Ooh, onpas toi veljen kaveri ihana."

markoj

Custom User
Mulla on parempi musamaku kuin valtavirtaAlbertilla. Garbo, heh.

Status
Ei avoinna uusille viesteille.